quote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef twi het volgende:
Ik les nu pas over Sneijder, en het megacontract wat er in Valencia voor hem klaar ligt. Wel 1 miljoen euro per jaar
Dat staat er niet bijquote:Op donderdag 26 april 2007 21:36 schreef rompompom het volgende:
Bruto of netto?
1 miljoen Charisteas is wel meer waardquote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef twi het volgende:
Ik les nu pas over Sneijder, en het megacontract wat er in Valencia voor hem klaar ligt. Wel 1 miljoen euro per jaar
Z'n salaris, niet z'n transfersomquote:Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
1 miljoen Charisteas is wel meer waard
Da's zonde. Die stenen zijn zo'n beetje het waardevolst in heel Rotterdam!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Jasza het volgende:
Mensen die met de bus gaan, pas op je hoofd want de kakkerlakjes gaan stenen gooien:')
Hij kan de wedstrijden volgens mij best goed analyseren vanaf de tribune'squote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef MaxC het volgende:
Lindenberghalsof die enig idee heeft wat er op het veld afspeelt
Finale, Bremen weggespeeld, Espanyol is beter dan jullie toen dachtenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Jasza het volgende:
Slechte ploeg hoor dat Espanyol, ik zei het toen nog maar toen verklaarde iedereen me voor gek.
OWNT
Zal tijd worden, beloven ze al jaren.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Jasza het volgende:
Mensen die met de bus gaan, pas op je hoofd want de kakkerlakjes gaan stenen gooien![]()
Zei het van de zomer al, die hebben echt wel een goed team. Heb ze toen 2 keer gezien tegen Barca.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Finale, Bremen weggespeeld, Espanyol is beter dan jullie toen dachten![]()
quote:Ajax wil Elia kopen en verhuren
Ajax is van plan Eljero Elia van ADO Den Haag te kopen en hem vervolgens te verhuren aan een eredivisieclub, zodat hij extra ervaring op kan doen. Dat melden bronnen rond de Haagse club. De 20-jarige aanvaller is al twee jaar een vaste waarde bij ADO en is bovendien jeugdinternational.
Elia wordt mogelijk verhuurd aan RKC Waalwijk, mits die ploeg in de eredivisie blijft. Ricky van den Bergh zou in de deal betrokken worden en naar ADO Den Haag verkassen.
De kersverse ADO-trainer Wiljan Vloet zou bovendien Jason Oost en Sjaak Polak naar zijn nieuwe club mee willen nemen. Santi Kolk en Laurent Delorge hebben al gesprekken gehad met Vitesse, terwijl Ferrie Bodde naar Swansea City kan.
ach, dan heeft Ajax er al drie inliggenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou wel typisch AZ zijn om zondag al binnen het kwartier te scoren.
Ik ook. Zou ik wel een goede koop vinden. Geen onaardige speler in ieder geval. Ajax zou mooi op tijd zijn als dit echt is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef twi het volgende:
Zou ik best een goede zet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |