Afwijken van "de traditie" heb ik niet zo'n moeite mee maar dit lijkt in mijn ogen gewoon nergens naar, ik ben dan ook heel benieuwd wat Cora van alle plannen vindt... Jaap is niet de enige de trouwt hèquote:Op donderdag 26 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk naar je usericon en dan denk ik dat jij misschien iets moois en romantisch voor ogen ziet. Maar er zijn legio mensen die anders zijn, en Jaap zeker zou als een vlag op een modderschuit afsteken bij al het traditionele gedoe.
das TV maken bij haarquote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
Spektakelstuk Sylvia is van zitten lezen gegaan naar liggend lezen.
amanda is echt een mooi meisjequote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is vandaag 'Afgekeurde Blondjes'-Dag
[afbeelding]
ze wordt nu al tussen de 25 en 30 geschat....kan je nagaan als ze echt 25 jaar is..quote:
Tssssssss die werkgevers van tegenwoordig....... geen land mee te bezeilen, gewoon een uur eerder weggaan Palma, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
Palma is eerder weggegaan omdat ze van iedereen iets over zich heen kreeg, weet Natasia Amanda te vertellen.
Denk jij ook dat Jaap nog maagd is?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef Napster het volgende:
Leuke huwelijksnacht wordt dat
Jaap die Cora ff flink neemt![]()
Het grote probleem is dat Cora waarschijnlijk moet opzouten na het huwelijk, dus hun huwelijksnacht vindt pas plaats in februari 2008quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij ook dat Jaap nog maagd is?
Ik had de mazzel vanmorgen net een deel van die schreeuwpartij te zien met Amanda. Van mij mag Palma gaan, met d'r waanidee dat respect automatisch wordt verleend aan zekere leeftijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Tssssssss die werkgevers van tegenwoordig....... geen land mee te bezeilen, gewoon een uur eerder weggaan Palma, dat zal ze leren![]()
Ik dacht dat ik de enige was die bang was voor vlinders!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Pascalle vraagt duiven of vlinders loslaten, na het huwelijk. Die lul van een Japio vergeet dat Huub bang ik voor vlinders.![]()
Wat? Geen kantoor omgebouwd tot honeymoon suite?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat Cora waarschijnlijk moet opzouten na het huwelijk, dus hun huwelijksnacht vindt pas plaats in februari 2008![]()
ik anders ook hoor, ranzige beestenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die bang was voor vlinders!![]()
doe niet zo flauw, ze is niet zo mooi als nena maar ze ontroert me op 1 of andere manier, ze heeft een mooie stem, vindt wel dat ze dikke korte beentjes heeft maar vindt dat wel leuk bij haar terwijl ik meer op langbenige types val.quote:
Ze loopt wat achter met haar (Natasjamodus) toetsvaardigheid, omdat het kantoor zo vaak dicht is.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Nu ik Amanda met vijf vingers zie typen, vraag ik me ineens af hoe het met tweevingere Natasia's lessen gaat.
Oh, ik dacht al, ik zie die droogstoppel van een leraar nooit meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt wat achter met haar (Natasjamodus) toetsvaardigheid, omdat het kantoor zo vaak dicht is.
Kijk hier even naar, en luister vooral naar de melodieuze stem van AmanDel.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
doe niet zo flauw, ze is niet zo mooi als nena maar ze ontroert me op 1 of andere manier, ze heeft een mooie stem, vindt wel dat ze dikke korte beentjes heeft maar vindt dat wel leuk bij haar terwijl ik meer op langbenige types val.
nee, ik ben niet het type brian, en zeker niet het type huub
Trek het je niet aan, ik had een PI gebruikt en een smileyquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
doe niet zo flauw, ze is niet zo mooi als nena maar ze ontroert me op 1 of andere manier, ze heeft een mooie stem, vindt wel dat ze dikke korte beentjes heeft maar vindt dat wel leuk bij haar terwijl ik meer op langbenige types val.
nee, ik ben niet het type brian, en zeker niet het type huub
Dat heft elkaar dus op.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ik had een PI gebruikt en een smiley![]()
Maar Natasia had toch nooit last van 'kraaltjes en spiegeltjes gedrag"?!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Er liggen spullen voor de deur, en Natasja baalt dat het spulletjes zijn voor de mannen.![]()
Jongetjes die Amanda echt een mooi meisje vinden mogen best even met zichzelf geconfronteerd worden hoor...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet kwaad bedoeld in elk geval.
Volgens mij ging het ook een beetje meer over haar innerlijk dan haar uiterlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jongetjes die Amanda echt een mooi meisje vinden mogen best even met zichzelf geconfronteerd worden hoor...![]()
Blegh, kutpalma... Als ik een van de bewoners zou zijn zou ik zeggen: IK weg of ZIJ weg..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk hier even naar, en luister vooral naar de melodieuze stem van AmanDel.
http://www.youtube.com/watch?v=EDfTUm8fDIo
Eén pot nat. Allebei Tokkie-niveau.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ging het ook een beetje meer over haar innerlijk dan haar uiterlijk![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jongetjes die Amanda echt een mooi meisje vinden mogen best even met zichzelf geconfronteerd worden hoor...![]()
Jonge ridders denken misschien 'Als ze van mij is, verander ik haar wel ten goede'.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eén pot nat. Allebei Tokkie-niveau.
Ze gaan nu net de sauna in. Brian is weer erg grappig, vindt hij zelf.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Clank het volgende:
Jaap en Brian zitten de hele tijd te fluisteren zonder microfoons in het zwembad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |