Wat is dat nou voor een lulkoek man. Je kan er 2-delig toch ook zeer netjes uitzienquote:Op donderdag 26 april 2007 22:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus omdat ik er voor kies om regelmatig in een driedelig pak te lopen (met dit weer uiteraard véél minder regelmatig), ben ik een onkundig persoon die lucht bakt en z'n beloftes niet na komt? Waar baseer je dat op TS?
Een degelijk pak zit gewoon erg lekker en ik vind het er gewoon heel mooi uitzien, bovendien heeft een mooi pak uitstraling. Zie je jezelf al in een Bristol outfitje met badslippers bij een belangrijke, nieuwe klant-wervende vergadering op je werk zitten?
Het is goed met je. Je bent nu de zielepoot aan het uithangen met je ge-ouwehoer man.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind dat gewoon fijn, heel simpel. Als jij dag in dag uit in Hiphopkleding over straat loopt, moet jij dat helemaal zelf weten. Waarom zeiken over hetgeen wat andere mensen dragen? Ik heb daarentegen gewoon 0,0 interesse in dikke auto's. Zoiets trekt MIJ weer helemaal niet.
Precies. Jij vind dat. Goed dat je dat na 3 posts eindelijk door hebt.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is goed met je. Je bent nu de zielepoot aan het uithangen met je ge-ouwehoer man.
Waar lees je hip-hop kleding? En waar lees je iets over auto's?
Ik vind 3-delig oudbollig. Dat jij het draagt moet je idd zelf weten maar kom niet aan dat je daardoor beter denkt te verdienen en/of meer status hebt omdat je in de kleding van Opa rondloopt.
Ieder z'n eigen wil. Lekker kleurig, lekker vrolijk.
Open er een topic over!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Precies. Jij vind dat. Goed dat je dat na 3 posts eindelijk door hebt.
Maar dan mag je me nu toch eens vertellen waarom en hoe ik de 'zielepoot' uit hang. Waar haal je al die achterlijke conclusies en verwijten vandaan? Waar zie je mij roepen dat ik meer geld 'maak' per maand? Waar zie je mij de TS verwijten dat 'ie op badslipper loopt? Sowieso schandalig dat een mod, nota bene iemand die normaal gesproken een forum modereert een een soort van voorbeeldfunctie heeft, zich zoals jij gedraagt. Asociaal.
Oftewel: TS draagt geen 3-delige pakken en komt met z'n huidige outfit (slippers, legging, string, whatever) helemaal nergens.quote:Zie je jezelf al in een Bristol outfitje met badslippers bij een belangrijke, nieuwe klant-wervende vergadering op je werk zitten?
Bij deze.quote:
Dat badslipper geneuzel was geen argument, dat was een metafoor; een voorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Joh, je begint met argumenten die nergens op slaan. Da's triest.
Nogmaals, dat heb ik nergens gezegd. Dat maak jij er weer van.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Biogarde het volgende:
Dus pakkendragers (jij dus) roeleren de pan aus en zijn much0s betah dan al die andere mensen![]()
Ik loop ook vrijwel dagelijks in pak met altijd een stropdas hoor en zeer regelmatig ook driedelig (wordt van sommige klanten verlangd). Ik heb ook in pak gesolliciteerd.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:04 schreef Biogarde het volgende:
Ik loop al jaren in pak. Denk nu een jaar of 8. Heb een zeer goed betaalde baan. Ik sollciteerde in m'n spijkerbroek en een t-shirt.
Over naar jou, Zwammie
Lijkt me inderdaad wel t beste om in te solliciterenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik loop ook vrijwel dagelijks in pak met altijd een stropdas hoor en zeer regelmatig ook driedelig (wordt van sommige klanten verlangd). Ik heb ook in pak gesolliciteerd.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef r3gi3boy het volgende:
TS is te poor om zelf een pak aan te schaffen en spuwt daarom zijn gal op mensen die dit wel kunnen. Een mooi, getailleerd pak geeft de drager blijkbaar meer zelfvertrouwen en een goed gevoel. Als een zwerver dit zelfde gevoel in een kapotte broek en een vuilniszak om z'n lichaam ook kan bereiken, so be it. Ieder zijn meugd imho
Vaak niet? Nooit niet. Dat ziet er toch niet uit, zo'n enorm t-shirt, zo'n baggy broekkie en dan van die gymschoentjes. Wat een vertoningquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Hiphop troep is ook vaak niet om aan te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |