Met van die donkerblauwe modelloze spijkerbroeken en streepjesof blokjes overhemd.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nee, dan van die stakkers die alleen maar pauperkleding kopen. Van die arbeidersmannetjes. Je pikt ze er zo uit
Want iedereen in een pak verdient miljoenenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Seneca het volgende:
Die mannetjes in pak waar jij het over hebt, die niks kunnen, verdienen wel miljoenen euro's achter jouw rug om. Die krijgen ze echt niet in hun handen gestopt omdat mensen medelijden met ze hebben.
En door wie is jou huis gebouwd ik kan bijna toch wel met zekerheid zeggen dat dit van die "arbeiders" zijn geweest.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, broeken van ¤ 10,- enz.
Koop gewoon normale kleren ofzo.
Maarja, dat heb je hè met die arbeiders, die krijgen vieze handjes van hun werk..
Jah, zo'n enorme platdruk BH voor mannen inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:14 schreef Biogarde het volgende:
3-delig is toch met zo'n giletje onder je colbertje?
Geilquote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Driedelig is vooral voor zulke gozers ideaal om zichzelf iets makkelijker in een colbertje te hijsen:
[afbeelding]
Het is ouderwets.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik vind een gilet altijd wel lekker zitten. Alles wordt wat getailleerd en het staat gewoon erg netjes.
Het is klassiek ouderwets.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:32 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het is gewoon klassiek, dat geef ik toe, maar het is niet ouderwets.
Omdat ik buiten niemand met 3-delige kostuums zie lopen. Zelfs de oude garde op m'n werk niet.quote:
Opel corsa jaquote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ze rijden wel weg in een dikke Aston Martin
Bodykit.quote:
Wellicht omdat het erg warm is.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Omdat ik buiten niemand met 3-delige kostuums zie lopen. Zelfs de oude garde op m'n werk niet.
Ben nu thuis..quote:
Ik zat al te wachten op z'n opmerking, maar ik heb genoeg zelfvertrouwen in gewone kleding, omdat het toch om het innelijk gaatquote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef r3gi3boy het volgende:
TS is te poor om zelf een pak aan te schaffen en spuwt daarom zijn gal op mensen die dit wel kunnen. Een mooi, getailleerd pak geeft de drager blijkbaar meer zelfvertrouwen en een goed gevoel. Als een zwerver dit zelfde gevoel in een kapotte broek en een vuilniszak om z'n lichaam ook kan bereiken, so be it. Ieder zijn meugd imho
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
Anders kijken jullie even hier..
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef Handschoen het volgende:
En nog steeds niemand die "lemming" heeft geroepen
Ik ken wel een bekende politicus die hieraan voldoet. Begint met een Jquote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met van die donkerblauwe modelloze spijkerbroeken en streepjesof blokjes overhemd.![]()
Jan maat?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ik ken wel een bekende politicus die hieraan voldoet. Begint met een J![]()
Haha, nee niet diequote:
Hoor jou nou Confuciaanse wijsheden uitkramen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Wolter het volgende:
Een goede zakenman draagt verschillende kleding bij verschillende klanten.
Ik zie ze daarentegen genoeg. Ergo: jouw observatie is niet representatief genoeg om dergelijke conclusies te kunnen trekken.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ik buiten niemand met 3-delige kostuums zie lopen. Zelfs de oude garde op m'n werk niet.
Misschien, wanneer je eens een fatsoenlijke baan krijgt en met fatsoenlijke klanten te maken krijgt, zul je inzien hoe dom deze opmerking is.quote:
Tuukquote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Misschien, wanneer je eens een fatsoenlijke baan krijgt en met fatsoenlijke klanten te maken krijgt, zul je inzien hoe dom deze opmerking is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |