Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is dit feedback; dat wil zeggen dat het over de topics moet gaan, dat persoonlijke gezeur kan best over PM ofzo lijkt me
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je kan ook ophouden met je gebash op FB...?............![]()
als je zonodig wil bashen doe dat dan op PM
Dat heb je heel goed gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...
Ach tis simpel tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien.
Dacht je nu werkelijk dat ik nog energie ga steken in users die na herhaaldelijke waarschuwen, door NS, Yvonne en mij, het gewoon niet willen snappen.
Kom op zeg!
We hebben topics gesloten, jullie toch maar weer eens kans gegeven maar je blijft doorgaan.
Nee, het enige wat ik nog voor jullie wil doen is jullie met retraite sturen![]()
Ja, maar je ging dan wel niet verder in het topic maar wel hier in FBquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach tis simpel tochEen user begint met flamen, ik maak daar melding van in FB. Leek me iig een betere oplossing dan er even hard tegenin gaan zoals de vorige keer, of nie dan
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, maar je ging dan wel niet verder in het topic maar wel hier in FB![]()
Gewoon stoppen met bashen, that's allquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?Ik probeerde het iig correct te verwoorden, maar sorry als dat niet genoeg was.
Op jouw eigen verzoek gesloten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Gooi maar dicht. Het topic heb ik oorspronkelijk in POL geplaatst waar het gewoon hoort ,maar een modje had het hierheen getrapt. Discussie is 3x niks, POL trekt een ander publiek dan TRU . Met succes omzeep geholpen dus.
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Met succes omzeep geholpen dus.
Jij reageert zowat nooit, maar als je dan reageert, dan reageer je met een dergelijke opmerking, maar echt nooit inhoudelijk he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...
Ik zit in feedback .. hier is geen inhoudquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:43 schreef CoolGuy het volgende:
Jij reageert zowat nooit, maar als je dan reageert, dan reageer je met een dergelijke opmerking, maar echt nooit inhoudelijk he.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zit in feedback .. hier is geen inhoud
Waarom reageer je uberhaupt dan nog in dat geval.quote:En nee ik reageer nimeer ... en in welk topic zit er nog inhoud ??? Alles wordt hier gewoon geridiculiseerd. Er wordt niet meer gediscussieerd, het is eerder "in groep anderen belachelijk maken".
Not my cup of tea![]()
Tja, kan ik net zo goed van jou zeggen ... waarom reageer jij eigenlijk in topics die je zelf te dom voor woorden vind ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom reageer je uberhaupt dan nog in dat geval.![]()
Prima als je iets quote maar pak dan wel het hele bericht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...
Tsja...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef mcDavid het volgende:
circeltje is weer rond, en we zijn weer terug bij het puntje "TRU is een forum dat paranoide mensen in bescherming neemt, en door een onderwerp in TRU aan te snijden geef je al aan het zelf niet serieus te nemen." [afbeelding]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klinkt goed. En waar zou een topicreeks als 9/11 dan terecht komen? In Conspiracy I assume?![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...
Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat er morgen iets bijzonders gaat gebeuren.
Dat gevoel heb ik nou ook..................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...
Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat er morgen iets bijzonders gaat gebeuren.
TRU houdt op met bestaan....................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
Probeer eens met gebarenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
Tering, wat kan jij er goed omheen lullen![]()
Is dit het bewuste tipje van de sluier ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kijk, feit is wel dat ik in de maand juni altijd op vakantie ben, NS aangegeven heeft dat hij druk is met andere zaken en er bijna geen andere collega-mods zijn die in kunnen vallen, dus....................
Ik denk alleen maar met jullie meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dit het bewuste tipje van de sluier ?
ik had het goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
TRU houdt op met bestaan....................![]()
Uit in Index:quote:
Tuurlijk kan dat, je merkt het alleen niet omdat je het niet zietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Uit in Index:
"The Truth is in Here....."
Je ziet het niet maar toch is het er.........
Hoe kun je nou iets, wat er wel is, maar je niet ziet, plotseling verdwijnen dan?
Het gaat ook niet weg; het gaat dicht voor een maandje ofso. Is wel vaker gebeurdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
Als NS aangeeft druk te zijn met andere zaken, komt er dan een nieuwe mod ofzo? Het lijkt me niet dat TRU weg gaat? Ik hoop van niet tenminste. Natuurlijk er hangt veel vijandigheid, en het botert niet altijd even goed tussen de verschillende bezoekers, maar TRU opdoeken lijkt me wat rigoreus. Ik denk niet dat dat het is. Ik hoop ook dat dat het niet is.
Nee klopt, maar het is er wel.........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, je merkt het alleen niet omdat je het niet ziet
Verdwijnen is trouwens maar een raar woord (behoudswetten enzo)
Ja, preciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is er wel.........
And the big moment is therequote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Wordt jij hier soms mod Senesta? Een nieuwe functie op fok!?
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
And the big moment is there![]()
http://forum.fok.nl/forum/137
Als ik zag wat het wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |