Jezus!! ... jullie lezen echt maar half!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vlieg toch een eind op man. Er zijn 31 chemtrailtopics geweest en IK WEET NIET HOEVEEL topics over 9/11 en dan kom jij even doodleuk aanzetten met deze..ja...ronduit debiele opmerking.
Topic over ziektes zijn wel degelijk toegestaan, alsmede topics over overheidsinvloed, maar als je als een kip zonder kop gaat verkondigen dat HIV/AIDS niet bestaat als een vaststaand feit, en tussen neus en lippen door ook nog even roept dat kanker al in 1931 is genezen, dan vind ik het niet meer dan normaal dat een dergelijk topic wordt gesloten. Je mag al blij zijn dat er 3 delen zijn geweest van die nonsens.
Inderdaad, het ligt aan anderen, maar ik zou ook zeker niet bij mezelf te rade gaan of jij daar misschien toe hebt bijgedragen. Nee nee, anderen, vooral anderen. En als jij in die tig delen niets over morgellons hebt gezien, dan had je dat kunnen inbrengen, maar dat heb je niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jezus!! ... jullie lezen echt maar half!
Ik zeg niet dat kanker genezen is in 1931. Dat was de artikeltitel.
Er wordt ook maar 0,0 ingelezen en er wordt alleen maar als tegen argument van die desinformerende kutoverheids sites gesmeten. Dat staat bol van de onjuistheden.
Er wordt absoluut niet serieus mee omgegaan. Heel triest
En dan nog wat ... ik heb in die tig delen van chemtrails geen discussie gezien van Morgellons. Het is dus heel legitiem dat ik nieuw topic open, aangezien het dus een nieuwe wending heeft. En bovendien is er nu eindelijk ook een hetze in de krant aan de gang.
Maar het wordt verpest door klojos als Autoreply en Calvobbes. Way to GO!
Er wordt door zowel believers als niet-believers zwaar getrolled. Ook Anti-nwo, TeenWolf en niet in de laatste plaats jijzelf maken zich daar schuldig aan. Niet zo zielig doen dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
Wat is dit voor belachelijk gedoe!
Ik vind het onaanvaatbaar dat als ik een topic over wat wel degelijk gevolgen is van het chemtrailen en daarvan de nieuw onstane ziekte., Morgellons.
Puur en alleen om dat er van die trieste figuren als Calvobbes, AutoReply , A-Tuinhek en Haahaha rondhangen hier die topics verstieren. Belachelijk.
Dat je zelf net zo hard meebaggertquote:Nu dat er eindelijk in de mainstream ook aandacht wordt besteed is het niet meer mogelijk hier. Ronduit stuitend is het.
Het lijkt er meer op dat er geen control meer is op de trollers als Calvobbes. En daarom mag ik geen topics over chemtrails en gevolgen open.
Belachelijk
Lilith-Wicca: Wat dringt niet tot my door. !?
Drastische maatregel wel. Hopelijk geen precedent voor andere topics.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Stop er maar mee om in de slachtofferrol te kruipen, dat maakt totaal geen indruk op mij.
En wat er niet tot je doordringt?
Simpel, ik geef nog geen uur geleden aan dat er vanaf nu geen topics meer geopend worden wat ook maar iets te maken heeft met chemtrails of iets in die richting puur omdat het alleen maar uitloopt op getrol, gebash enz.
Duidelijker kan ik toch niet zijn.
Drastisch, maar terecht. Nou ik denk dat het wat ver gaat wat jij nu vraagt. Kijk, het lijkt me voor de 2 mods die er zijn ondoenlijk om elk topic te gaan scannen of er bepaalde users reageren die dat niet zouden mogen. Dan kunnen ze wel aan de gang blijven met die posts te verwijderen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Drastische maatregel wel. Hopelijk geen precedent voor andere topics.
Betekent dit dan dat een groepje posters gelijk welk topic of onderwerp verboden kunnen krijgen als ze maar genoeg trollen en bashen in een topic![]()
Ik las vanmorgen weer een stuk in de spits. En zag dat #31 dicht was. Moet toch ergens de melding kwijt. En had dus nog niet gezien/gelezen van afkoelingsperiode voor de trollers. Dat ik vervolgens weer afgestraft wordt omdat ik een ziekte aanbreng als Morgellons aan de discussie en dacht dus dat het op my was gericht. Als de rede de afkoeling is prima.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt aan anderen, maar ik zou ook zeker niet bij mezelf te rade gaan of jij daar misschien toe hebt bijgedragen. Nee nee, anderen, vooral anderen. En als jij in die tig delen niets over morgellons hebt gezien, dan had je dat kunnen inbrengen, maar dat heb je niet gedaan.
Maar net als een mod zegt dat het ene topic op slot gaat omdat men even moet afkoelen, dan moet jij nu niet toch een nieuw topic willen openen en als dat dan gesloten wordt hier komen zeiken dat je er geen topic over mag openen. Daarnaast, jij leest al in tig topics mee, dus je had dat al lang eerder in kunnen brengen, en dat heb je niet gedaan.
Het wordt verpest door iedereen, maar daar hoor jij dus zeer zeker bij!
Nah, als er al 500 posts niets inhoudelijks meer is gepost en het alleen maar uitdraait op mensen afzeiken lijkt me dat volledig terechtquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat een groepje posters gelijk welk topic of onderwerp verboden kunnen krijgen als ze maar genoeg trollen en bashen in een topic![]()
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er wordt door zowel believers als niet-believers zwaar getrolled. Ook Anti-nwo, TeenWolf en niet in de laatste plaats jijzelf maken zich daar schuldig aan. Niet zo zielig doen dus![]()
[..]
Dat je zelf net zo hard meebaggert![]()
Nou, je zag dat #31 dicht was. Heb je ook gekeken naar de laatste post? Die was van L-W, en ze geeft aan wat de reden is voor het op slot gooien. Vervolgens kom je naar dit topic, waar je toch midden in een gesprek valt over het sluiten van dat topic, en dan ga je toch nog op hoge poten zeuren dat je geen topics mag openen? Een beetje lezen mag wel hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen weer een stuk in de spits. En zag dat #31 dicht was. Moet toch ergens de melding kwijt. En had dus nog niet gezien/gelezen van afkoelingsperiode voor de trollers. Dat ik vervolgens weer afgestraft wordt omdat ik een
ziekte aanbreng en dacht dus dat het op my was gericht. Als de rede de afkoeling is prima.
Dan ga ik het over paar weken maar weer proberen.
Nee, dat schrijf ik toch nergens?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Flikker een end op man. Ik heb het al eerder gepost, afgelopen week. Jij bent volledig verantwoordelijk voor je eigen posts. Er is niemand die je dwingt te reageren. Je kunt tot 10 tellen en dan pas posten. Je kunt ook gewoon niet posten, maar nee, je reageert direct en gaat dan met het vingertje wijzen dat het de schuld van iemand anders is. Pleur eens een eind op met die slachtofferrol. JIJ bent verantwoordelijk voor je eigen posts, als je daarom afgestraft wordt moet je niet gaan huilen en wijzen naar andere mensen alsof zij daar de schuld van zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere levenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
De geaccepteerde wereldbeeld matcht niet met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere leven![]()
![]()
Done.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Even iets anders kan mijn topictitel Patriat Act verbetert worden.?
thxquote:
Goh Lambiekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef JoZzephus het volgende:
heb nu geen tijd, laat maar yochie.
Wat denk je nu zelf Haushofer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |