nee, ik plaag je maar watquote:
weet ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ik plaag je maar wat. Ik zie je voor het eerst zeggen dat je ook vetten, suikers e.d. nodig hebt
. Vandaar dus.
waarom zou het niet verstandig zijn ?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Qwea het volgende:
ik wilde eigk een plakje oudewijvenkoek/ontbijtkoek.weet alleen niet of het verstandig is
boeiend... het is niet zo dat ik nooit iets ongezonds eet hoor, alleen met mate, en op de juiste momentenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Qwea het volgende:
ik wilde eigk een plakje oudewijvenkoek/ontbijtkoek.weet alleen niet of het verstandig is
ja,dat weet ik dus niet. Fuck it. *plakje paktquote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom zou het niet verstandig zijn ?
maar zo merk je wel dat plannen wat je op een dag eet niet werktquote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,dat weet ik dus niet. Fuck it. *plakje pakt
hoezo? Dit schrijf ik gewoon weer in dat ding erbij. Dan zit ik op 1296 en ik mag niet boven de 1400 uitkomen.. wat werkt er dan niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar zo merk je wel dat plannen wat je op een dag eet niet werkt
dat je vanmiddag al zij dat je zeker wist wat je vanavond ging etenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo? Dit schrijf ik gewoon weer in dat ding erbij. Dan zit ik op 1296 en ik mag niet boven de 1400 uitkomen.. wat werkt er dan niet?
oooh, ja nou dat heb ik er weer uitgegooit en vervangenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat je vanmiddag al zij dat je zeker wist wat je vanavond ging eten
dat bedoel ik alleen maar
Zo klinkt het net alsof je je eten er ff uitgekotst hebt en iets anders bent gaan etenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:54 schreef Qwea het volgende:
oooh, ja nou dat heb ik er weer uitgegooit en vervangenZo'n ramp was het niet
gezond eten, minder eten, voldoende bewegenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Aufruhr het volgende:
dag gebruikers, weet iemand me te zeggen hoe ik snel van een buikje afkom?
En over wat voor een tijdspanne kan ik resultaat zien?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:02 schreef Tangarine het volgende:
[..]
gezond eten, minder eten, voldoende bewegen
jaquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je je eten er ff uitgekotst hebt en iets anders bent gaan eten![]()
. Maar ik neem aan dat je uit de caloriechecker bedoelt in plaats van uit jezelf?
Dat zeg je elke dag.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:07 schreef Miss_S het volgende:
het is niet alsof ik dat elke dag doe
het komt gewoon door dit weer
vandaag heb ik niet gesport en verder de hele dag in de tuin gelegen het is niet alsof ik veel verbrand heb
en ik hoef niet sneller af te vallen
goede morgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 06:52 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
ha, ik ben de eerste vandaag.
Afvallen gaat iets minder, maar ik heb de laatste dagen ook geen fatsoenlijke warme maaltijd gehad = aankomen. Dus daar zullen we vanaf vanavond verandering in brengen. Hopelijk gaat het dan weer de goede kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |