jammer dat veel mensen 'sporten' gelijkstellen met 'fitness'. Ik vind fitness ook dodelijk saai, dus dat doe ik ook niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
De sportschool is saai, en die waarvoor ik een strippenkaart had gekocht doet geen lessen. Verder is m'n rooster vrij onregelmatig zodat ik niet met zekerheid kan zeggen elke week iets te doen.
Die buikspieroefeningen heb ik een hekel aan, dat is helemaal niet leukMaar dat is wel het meest nodig...
Fietsen vind ik op zich wel leuk trouwens, alleen door rotterdam is het minder door alle opstoppingen enzo. Naar het MC fietsen is maar een kwartiertje helaas. Heb echter geen zin om te gaan verhuizen daarvoor![]()
Misschien moet ik maar eens wat doelloos gaan fietsen, naar delft ofzo of dordrecht![]()
Maar ja van fietsen krijg je van die dikke kuiten....
Wat bedoel je precies met dieet. Gewoon op je eigen manier of echt bv sonja bakkeren?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Zeeltje het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk ooit een dieet gevolgt?
jij fietst zo hard dat je beter kan opletten dat je niet de berm in dondert ipv om je heen te gaan kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Tangarine het volgende:
Ik sport altijd met mn mp3 speler aan, zodat het niet zo saai isBij hardlopen bijvoorbeeld is het gewoon gedachten op nul, maar bij fietsen kun je ook heelrijk nadenken, inspiratie opdoen, en genieten van de omgeving (mits je op de goeie plek gaat fietsen)
gewoon dieet. sonja bakker, koolsoepdieet, appeldieet ( wat overigens niet alleen appels eten is maar 1 appel voor elke maaltijd ) alpkins nog iets dieet..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met dieet. Gewoon op je eigen manier of echt bv sonja bakkeren?
Nope, niks van dat soort dieeten ooit gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
gewoon dieet. sonja bakker, koolsoepdieet, appeldieet ( wat overigens niet alleen appels eten is maar 1 appel voor elke maaltijd ) alpkins nog iets dieet..
Komt weer een anekdote aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij fietst zo hard dat je beter kan opletten dat je niet de berm in dondert ipv om je heen te gaan kijken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Komt weer een anekdote aan:
Twee weken geleden fietse ik ergens tussen Noordlaren en Midlaren (of het was al voorbij Hoogezand, nouja, whatever). Anyway, er was een wat dieper aflopende berm aan de rechterkant, en natuurlijk lette ik niet helemaal goed op, maakte bijna zo'n actie als die Nederlander in de Tour de France een paar jaar geleden, dat ik zo naar beneden pleurde... gelukkig wist ik nog net boven te blijvenOpletten is niet altijd m'n sterkste punt
Ik ben gisteren in de zon in slaap gevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net pas ontbeten![]()
lag zo lekker buiten dat ik het bijna vergeten was
word vanzelf bruinquote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in de zon in slaap gevallenben een beetje rood nu
En wat nou als ik bv maandag op de weegschaal ga staan en er is niks afquote:Op donderdag 26 april 2007 13:51 schreef Zeeltje het volgende:
ik af en toe 1 keer per week en of en toe 2 ligt eraan of ik in die week goed heb gedaan of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |