quote:
1. Ik vond het wel een mooi punt om gisterenavond mijn computer uit te zetten, dat ik de oplossing niet goed hadquote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er hier aan de hand?
1. Nieuwe topics worden niet meer geopend
2. vragen staan zeer lang open
3. de punten worden niet meer bijgehouden...![]()
Desalnietemin:
[..]
Dat is altijd afhankelijk van wie en hoeveel er online zijn en wat voor vragen er gesteld worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er hier aan de hand?
vragen staan zeer lang open
Ik ken je standpunt maar ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is altijd afhankelijk van wie en hoeveel er online zijn en wat voor vragen er gesteld worden.
En ik vind dat trouwens ook niet erg. Liever iemand die na 8 uur een vraag beantwoord omdat-ie 't weet dan iemand die na 1 uur de vraag inlepelt na een rebus of tig hints die niet veel meer met de orginele vraag te maken hebben.
Dat kan... maar als het dan toch niet om de kennis gaat waarom dan zo moeilijk doen met indie en dance en metal en andere minder breed vertegenwoordigde stijlen en teksten van album tracks enzo... waarom niet gewoon plaatjes van Madonna en teksten van Borsato, dat houdt de snelheid er wel in. 3 topics per dag, belsen telt zich de pleuris maar het is wel gezelliequote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken je standpunt maar ben het er niet mee eens.
Nou doe je net alsof dat mijn standpunt is. Je geeft zelf al aan dat je van te voren niet weet of een vraag makkelijk te beantwoorden is of niet. Blijkt van niet, dan help je gewoon een handje. Ik pleit zeker niet voor makkelijke vragen, maar wel voor meer snelheid.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan... maar als het dan toch niet om de kennis gaat waarom dan zo moeilijk doen met indie en dance en metal en andere minder breed vertegenwoordigde stijlen en teksten van album tracks enzo... waarom niet gewoon plaatjes van Madonna en teksten van Borsato, dat houdt de snelheid er wel in. 3 topics per dag, belsen telt zich de pleuris maar het is wel gezellie
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef ranja het volgende:
on topic: Dries Holten. Had die geen hit met 'zij was verlied op een frikandel'?
bukgeit +1quote:Op donderdag 26 april 2007 09:50 schreef bukgeit het volgende:
Blue Cheer
...waarbij zijn echte naam als uitgangspunt is gebruikt.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar hij is bekender onder zijn artiestennaam, als helft van een duo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |