Ik heb wel een foto van een Nigeriaan met een dode vis op z'n hood en een brood in z'n hand.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wilde op tijd naar bed en toen lag ik heel lang wakker. En ik moet toch wel op over 6 uur. Dus nu ben ik op zoek naar plaatjes van naakte vrouwen met vissen voor een stuk dat ik maar ben gaan schrijven.
Die krijg ik toch wel, wyccie. Koortsachtige LSD-dromen waarin ik omringd ben door honderden Aziatische, wulpse vrouwen die allemaal met me willen neuken, maar dat kan ik niet, want ik moet plassen, ik moet de hele tijd plassen. Ik sta in m'n naakte reet boven een urinoir te kreunen terwijl Vera de vaginistische Vietnamees allemaal vieze praat in m'n oor fluistert. Eerst komt er urine, daarna bloed, een daarna perst m'n lever zich door m'n penis heen. Hellenangst en pijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het niet met de titel eens, JAM. Ik hoop dat je nachtmerries krijgt.
Ik had geen tijd over, maar ben blij dat ik het heb gelezen. Verrassend wat muziek met je kan doen. Ik vrees dat ik zelf ook door zou lopen, niet in de laatste plaats omdat vioolmuziek mij nooit zo heeft weten te boeien.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:06 schreef broer het volgende:
Voor de mensen die even tijd over hebben: een verhaal over een experiment, kunst in context en het gehaaste leven.
Ik ervaar hellenangst en pijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die combinatie is toch wel 't mooist. Hellenangst èn pijn. 'n Klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |