Pipo Pipo de Clownquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef pberends het volgende:
Wat een namen ook, Pepijn, Gerd Nan, wie zijn die fucking ouders wel niet?
Zijn leven is niet meer waard dan elk ander leven dat dagelijks vergaat in oorlogen en moorden.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Serieus.... al die gasten die wat hier familie en slachtoffer belachelijk maken mogen wat mij betreft zo dood he.
Leuk is leuk. Ook op internet. Maar zelfs ik vind dat sommigen hier wel erg ver gaan.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Serieus.... al die gasten die wat hier familie en slachtoffer belachelijk maken mogen wat mij betreft zo dood he.
Leuk is leuk. Ook op internet. Maar zelfs ik vind dat sommigen hier wel erg ver gaan.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Relneger18 het volgende:
Zijn leven is niet meer waard dan elk ander leven dat dagelijks vergaat in oorlogen en moorden.
Dus als mensen grappen maken over een irakees die weer is doodgeschoten dan mogen mensen ook grappen maken over een opgetrommelde moord waar de media op hebben gestort.
quote:Naam: ..!
Datum/tijd: 27-04-2007 19:50
jy die jongen altijd een lag op je gezigt!
Grappig en lief
Altyd praatjes over de meiden. maar my ondertussen wel een heel liefe en leuke meid noemen !
(haha)
Lieve leuke GerdNan. Ik kan er egt niet met myn verstant by! je hebt so hard moeten vechten! niet tegen iemand zoals die lafaard heeft gdn nee voor je leven! in het ziekenhuis![]()
Lieverd ik mis je so (U)
Ooit hoop ik jouw weer tegen te komen,
met dezelfde glimlach op je gezigt en dezelfde gezellig praatjes!
Liefe GerdNan Rust zacht & in vreden!
By ons sta je allemaal op het hard geschreven(L)
idd, gerd nan like wtfquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef pberends het volgende:
Wat een namen ook, Pepijn, Gerd Nan, wie zijn die fucking ouders wel niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |