Ons bin zunigquote:Op donderdag 20 september 2007 14:28 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt alleen zo'n zunig mondje aldaar, en wat ribbelende oogschaduw, maar verder ben je het inderdaad wel
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef freud het volgende:
Dit weekend ook An even op de korrel mogen nemen
[afbeelding]
Mja, ben wel fan van het scherpe schaduw gebeuren. Heb er ook nog een paar war de andere kant van haar gezicht beter zichtbaar is. Dit is er eentje rechtstreeks uit de camquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
hij heeft een héérlijk sfeertje
maar toch mag je wmb een beetje gaan dodgen om bepaalde delen wat lichter te maken
Hij is tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef freud het volgende:
Dit weekend ook An even op de korrel mogen nemen
[afbeelding]
Doel bereikt dus, want dat wilde ze ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef prupke het volgende:
ik vind die eerste van je ook mooier freud.
@marjo : nee ik vind het niet een mooie foto, de schaduw bij de ogen stoort me gruwelijk (net of je de vrouwelijke zorro wil laten zien )
dat weet jij en marjo en an enzquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Doel bereikt dus, want dat wilde ze ook
Ik vind hem absoluut wat hebben, zeker omdat dit echt je doel was. Toch zie ik inderdaad persoonlijk graag meer van de ogen..vond hem recht uit de cam iets mooier!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:24 schreef -Marjo- het volgende:
Ook een portretje van An heeft:
[afbeelding]
ik denk dat je beter een zorrokapje op had kunnen zetten zodat je idd meer op je ogen had kunnen focussen en naderhand een ruis erover had moeten zettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut wat hebben, zeker omdat dit echt je doel was. Toch zie ik inderdaad persoonlijk graag meer van de ogen..vond hem recht uit de cam iets mooier!
Recht uit de cam was de schaduw weer wat minder. Ik heb de ogen iets naar voren gehaald hier en de schaduw wat donkerder. Ik vind dit resultaat wel iets hebben. Het is niet helemaal wat ik in gedachten had maar ik ga het gewoon nog een keer overdoen met ander lichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut wat hebben, zeker omdat dit echt je doel was. Toch zie ik inderdaad persoonlijk graag meer van de ogen..vond hem recht uit de cam iets mooier!
Dank u...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:20 schreef freud het volgende:
Lijkt Willem Defoe wel!
Mooi hooor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:24 schreef -Marjo- het volgende:
Ook een portretje van An heeft:
[afbeelding]
De enige belichting was een klein schemerlampje, verder was het echt pikkedonker. Mijn pics zijn op 800 en 1600 ISO geschoten. De ruis was in mijn geval inderdaad de bedoelingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:00 schreef ..bennie het volgende:
Het valt me overigens op dat de plaatjes van Freud en Marjo nogal veel ruis hebben, is dat bewust gedaan?
Fraai hoor. Mooie belichting, logische comp, goede zw-conversie. Ms nog even verscherpen an het verkleinen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:18 schreef KD-fotografie het volgende:
Freud, de 1ste vind ik het mooiste, die spreekt meer.
Marjo, ik vind hem eigenlijk wel wat hebben en ik doe het je niet na.
vandaag ook eentje gemaakt met wat schaduw.
[afbeelding]
quote:
Deze twee vind ik echt erg mooiquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef pea4fun het volgende:
@rooooosje, ik bedoel zoiets
[afbeelding]
mocht je het vervelend vinden haal ik em weer weg.
Ik vind ze geweldig! Zo lekker veel karaker en mooie zwart wit omzetting!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:07 schreef Chanty het volgende:
Mooie dof bij die tweede
Ik heb dit weekend ook wat portretjes geschoten, en nee niet van AnMaar van een wc-juffrouw. Tips zijn welkom
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |