Ik maak me eerder druk om de objecten voor het modelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slecht verkleind, I know.
Heb je ook foto's gemaakt zonder iets voor je model? Een ketting dwars door een gezicht is niet zo handig imo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slecht verkleind, I know.
LAUquote:
Mag u zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik u van harte feliciteren meneer de Hoog? Erg prettig portretje.en ms kan ik de pret een heel klein ietsiepietsie drukken door de woorden "bh" en "bandje" te laten vallen?
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Re het volgende:
lekkere plaat, enige wat ik mis zijn de lichtjes in de ogen
Ja klopt, het blijft ellende met zelfdingussen. Iemand tips?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Leuk portret, jammer alleen dat de focus niet op je ogen maar op je mond ligt.
Mooi man! Very nicely done!quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
Gisteren een foto meeting gehad in Hengelo.
Daar onder andere het FOK!.nl Weblogbeebje Twinky voor de lens gehad.![]()
[afbeelding]
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef An24 het volgende:
Eentje uit een shoot met Wilco
[afbeelding]
In het groot istie scherp![]()
Hou op, schei uit, altijd kloten met die dingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nice
Hier issie ook scherp, behalve je border
Fraai portret en hij is scherp zat hoor. Nou valt het mij op dat WIlco een 'dingetje' (litteken ws?) op zijn voorhoofd heeft. Helemaal niet erg natuurlijk, en ook helemaal niet erg dat dat in beeld komt. Maar door belichting, compositie en door de licht frons van Wilco, komt het nu wel heel prominent in beeld, en je kunt je als portretfotograaf afvragen of dat wel de bedoeling is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef An24 het volgende:
[afbeelding]
Waaaat? Volgens mij werkte zij hier een tijdje geleden bij mijn lokale postkantoor?quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
Gisteren een foto meeting gehad in Hengelo.
Daar onder andere het FOK!.nl Weblogbeebje Twinky voor de lens gehad.![]()
[afbeelding]
Ben het met je eens. Binnenkort zal ik ook wat donkere platen plaatsen. Daar zijn de schaduwen meer aanwezig en zie je het nog beter. Daar heb ik ze een beetje gedodgd. Alleen wilde Wilco het litteken echt laten zitten en wie ben ik dan om respectloos dat ding weg te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Fraai portret en hij is scherp zat hoor. Nou valt het mij op dat WIlco een 'dingetje' (litteken ws?) op zijn voorhoofd heeft. Helemaal niet erg natuurlijk, en ook helemaal niet erg dat dat in beeld komt. Maar door belichting, compositie en door de licht frons van Wilco, komt het nu wel heel prominent in beeld, en je kunt je als portretfotograaf afvragen of dat wel de bedoeling is.
Persoonlijk heb ik de voorkeur om wat meer om imperfecties heen te werken (tijdelijke imperfecties, zoals puistjes en wondjes shop ik hoe dan ook weg)
yes, in Strijp! en wie ben jij?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef kvdv het volgende:
[..]
Waaaat? Volgens mij werkte zij hier een tijdje geleden bij mijn lokale postkantoor?
Er zitten sterkere in de serie An, zou eentje uit de z/w serie pakkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef An24 het volgende:
[afbeelding]
Hij is zo heerlijk basic, dit soort pics vind ik erg sterkquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Roeni3 het volgende:
Stiekeme cross-post vanuit het 'Mooiste foto van vandaag'-draadje, maar hij hoort hier eigenlijk ook wel thuis.
Vriend van me:
[afbeelding]
De eerste is echt leukquote:Op donderdag 6 september 2007 01:00 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
zo dan...tijd voor een schopje...
dit zijn twee vervelingsfoto's
[afbeelding]
ghehehe *heren... :x *
[afbeelding]nou...roep eens commentaar
2 x eenschquote:Op donderdag 6 september 2007 07:31 schreef freud het volgende:
De eerste is echt leuk, maar zou hem echt lekker krap croppen (crap kroppen?), dan versterk je de emotie nog meer denk ik.
hmm ff krap gecropt...maar ik vind het crapquote:Op donderdag 6 september 2007 07:31 schreef freud het volgende:
De eerste is echt leuk, maar zou hem echt lekker krap croppen (crap kroppen?), dan versterk je de emotie nog meer denk ik.
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
hmm ff krap gecropt...maar ik vind het crap
vind juist die lege ruimte er om heen het extra geven...
[afbeelding]
ja maar ik had hem gemaakt met mijn bruine bril en dat was niet tof...moest idd rood zijn danquote:Op donderdag 6 september 2007 17:40 schreef roooosje het volgende:
[..]
![]()
! Met een grote ronde bril was ie nog leuker geweest
!
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:33 schreef buzzer het volgende:
Leuk, echt heeel leuk
Damn, die ogen........
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef roooosje het volgende:
Ik vind hem echt super, Debsel!
Wat een indringende blik!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:15 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
Hij was misschien zonder de hand en pluk haar leuker geweest he? Ach het was nof maar een onderzoek. Ogen zijn bewerkt.
![]()
Ohhh, I like! Kun je mij pm'en, mailen, posten hoe je dat hebt gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef pea4fun het volgende:
@rooooosje, ik bedoel zoiets
[afbeelding]
mocht je het vervelend vinden haal ik em weer weg.
Ik vind die bewerking erg mooi, mag ik vragen hoe je dat precies hebt gedaan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:54 schreef -Marjo- het volgende:
Laura in een heel ander sfeertje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |