Ik maak me eerder druk om de objecten voor het modelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slecht verkleind, I know.
Heb je ook foto's gemaakt zonder iets voor je model? Een ketting dwars door een gezicht is niet zo handig imo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slecht verkleind, I know.
LAUquote:
Mag u zekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag ik u van harte feliciteren meneer de Hoog? Erg prettig portretje.en ms kan ik de pret een heel klein ietsiepietsie drukken door de woorden "bh" en "bandje" te laten vallen?
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Re het volgende:
lekkere plaat, enige wat ik mis zijn de lichtjes in de ogen
Ja klopt, het blijft ellende met zelfdingussen. Iemand tips?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Leuk portret, jammer alleen dat de focus niet op je ogen maar op je mond ligt.
Mooi man! Very nicely done!quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
Gisteren een foto meeting gehad in Hengelo.
Daar onder andere het FOK!.nl Weblogbeebje Twinky voor de lens gehad.![]()
[afbeelding]
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef An24 het volgende:
Eentje uit een shoot met Wilco
[afbeelding]
In het groot istie scherp![]()
Hou op, schei uit, altijd kloten met die dingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nice
Hier issie ook scherp, behalve je border
Fraai portret en hij is scherp zat hoor. Nou valt het mij op dat WIlco een 'dingetje' (litteken ws?) op zijn voorhoofd heeft. Helemaal niet erg natuurlijk, en ook helemaal niet erg dat dat in beeld komt. Maar door belichting, compositie en door de licht frons van Wilco, komt het nu wel heel prominent in beeld, en je kunt je als portretfotograaf afvragen of dat wel de bedoeling is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef An24 het volgende:
Eentje uit een shoot met Wilco
[afbeelding]
In het groot istie scherp![]()
Waaaat? Volgens mij werkte zij hier een tijdje geleden bij mijn lokale postkantoor?quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
Gisteren een foto meeting gehad in Hengelo.
Daar onder andere het FOK!.nl Weblogbeebje Twinky voor de lens gehad.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |