Thnxquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het is niet zo dat de hele foto verpest is, hoor. Het blijft een fijne plaat.
Ik moet bekennen dat ik dit niet echt trek (understatement). Het is teveel van alles. Als ik deze foto's bekijk weet ik niet meer waar ik naar moet kijken: naar haar kleding, naar haar make-up, naar haar pose, naar haar piercings, sieraden, naar haar haar? Het is dan ook niet mijn smaak hoe ze gekleed gaat. Ik zou als tip willen geven volgende keer iets minder opvallende attributen in de foto te betrekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zie dit topic nu pas!![]()
Heb alles eens doorgekeken en er staan echt prachtige foto's tussen..![]()
Photoshoot van 30 mei 2007 Den Haag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Robertje het volgende:
Ik vind ze best wel geslaagd...alleen jammer van de schaduw.
Afstand tot de achtergrond vergrotenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:38 schreef Esto het volgende:
Dank jullie.
Volgens mij komt de schaduw op foto 2 door de flits (SB-800). Moet er nog mee oefenen maar hoe zou je dat evt kunnen voorkomen/ verminderen?
Wellicht even quoten over welke foto je het hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef lienie171 het volgende:
Mooi vind ik aan dit portret de scherpte-diepte.
hij is wat weinig spannend. je had wat meer met licht kunnen doen misschien ?
ook is de afdruk wat grijs, niet duidelijk zwart wit.
Ik weet 't niet zo goed...quote:
klopt absoluut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:25 schreef CrazyCharlie het volgende:
In scene gezet, maar het model wist het ook niet zo goed...ik was op zoek naar een blik die ik al eerder op de plaat had gezet, blijft erg moeilijk om datgene wat je voor ogen hebt over te brengen...
neuh, meer afwezigheid....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt absoluut.
Mag ik vragen wat voor sfeer je neer wilde zetten? (vanuit het model) Eenzaam? Treurig?
Heel erg lekker zegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
Jimi en zijn nieuwe BMX waar die erg trots op is
[afbeelding]
Lekker, maar het oog had een tikkie scherper mogen zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef pea4fun het volgende:
Nou laat ik er hier maar eentje neergooien
[afbeelding]
Ik ga mee met de rest, je compositie is echt super, maar wordt een beetje teniet gedaan doro de te korte dof. Jammer!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef pea4fun het volgende:
Nou laat ik er hier maar eentje neergooien
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |