abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48765808
Zo hey, er onstaat volgens mij ook een harde kern van atheïsten die neigen naar het fundamentalisme en alle geloven willen uitroeien
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:01:35 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_48766199
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:54 schreef bigore het volgende:
En toch vind ik het raar dat in deze tijd van wetenschap nog steeds niet een conclusie kan worden getrokken of er nou een God bestaat of niet. Ik bedoel, er zijn zoveel gelovigen die niet meer geloven in God, maar gewoon zeker weten dat Hij bestaat.
Hangt er vanaf wat je onder 'bestaan' verstaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:11:11 #153
121890 M42
I Love Techno!
pi_48766463
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef Crazykill het volgende:
Zo hey, er onstaat volgens mij ook een harde kern van atheïsten die neigen naar het fundamentalisme en alle geloven willen uitroeien
Die was er op de FP ook al altijd (en het grappige is dat dit van die sociaals ahum links stemmende mensen zijn ).
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_48766856
quote:
En toch vind ik het raar dat in deze tijd van wetenschap nog steeds niet een conclusie kan worden getrokken of er nou een God bestaat of niet. Ik bedoel, er zijn zoveel gelovigen die niet meer geloven in God, maar gewoon zeker weten dat Hij bestaat.
Ze maken zichzelf wijs dat ze het zeker weten, want bewijs is er nooit geweest. Geen spatje.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_48767737
quote:

Maar er zijn ook zoveel atheisten en agnosten die zeker weten dat de wereld is onstaan zonder de hulp van een hogere macht.
Hoezo is dat vreemd? Goden worden over het algemeen geacht buiten de waarneembare werkelijkheid te bestaan en laat die werkelijkheid nou net het terrein zijn waarbinnen de wetenschap operereert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_48778743
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef Kees22 het volgende:

Jij vraagt ons om inspanning te leveren, maar we mogen niet weten waarvoor of waartoe?
Je bent nergens verplicht om te reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')