Zichzelf.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Cora wilde de handtekeningen voor een ernstig zieke fan van SHE
Ja eerst was het voor haarzelf en daarna voor een ernstig ziek persoon...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Cora wilde de handtekeningen voor een ernstig zieke fan van SHE
Er heeft inderdaad een ontmaagding plaats gevondenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn ze al klef geweest? Of blijft het bij handjes schudden en 3 zoenen op de wangen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
Even de TT veranderen?
"Al draagt een Jaap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"
![]()
klopt.... haar verhaal veranderde toen ze bij de andere bewoners kwamquote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja eerst was het voor haarzelf en daarna voor een ernstig ziek persoon...
Die zelfs een huwelijk wil ensceneren om in de buurt van haar helden te komenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef APK het volgende:
Wat een gestoorde boel weer, een doorgedraaide fan.![]()
Ik wilde net zeggen...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Lijkt me sterk dat die audi van haar is...
Serieus ???quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
Cora baalde dat ze de kaarten voor De Toppers in Concert voor 1 juni moest verkopen
omdat ze ging trouwen op dezelfde dag.....![]()
Ik dacht dat je een geintje maakte.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Trek je mijn woorden in twijfel...?![]()
Ik hoop dat je het goed hoordequote:Op woensdag 25 april 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
knip
Ze kunnen toch 's míddags trouwen?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
Cora baalde dat ze de kaarten voor De Toppers in Concert voor 1 juni moest verkopen
omdat ze ging trouwen op dezelfde dag.....![]()
De enige auto die zei kan betalen is het debielenbusjequote:Op woensdag 25 april 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Lijkt me sterk dat die audi van haar is...
Ik dacht dat het aan mijn computer lag...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
kut fok
Jaap luistert naar Korn en Limp Bizketquote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef schatje het volgende:
Ze lijkt me ook wel het type vrouw die graag luistert naar Frans Bauer.
Tja dat is zeldzaam bij jou dus vandaar dat ik ff ging checken.quote:
Ik denk dat de kans inderdaad groter is dat hij de ring eromheen heeft gejast dan kleine jaap erin. De romantiek spatte eraf.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef Day het volgende:
Ik heb het vorige topic gelezen, maar zag niks over een huwelijksaanzoek?
Heeft ie gewoon die ring om haar vinger gejast?
Dan moeten we er al voor betalen, dat ga je toch niet doen ? Of wil je het SPEKtakel niet missen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Als ik werk, dan verpest het de streams niet savonds!
Jaap speechquote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef Day het volgende:
Ik heb het vorige topic gelezen, maar zag niks over een huwelijksaanzoek?
Heeft ie gewoon die ring om haar vinger gejast?
Ohja, oh dan heb ik helemaal geluk.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan moeten we er al voor betalen, dat ga je toch niet doen ? Of wil je het SPEKtakel niet missen.
We gaan toch met zijn allen naar Eemnes?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan moeten we er al voor betalen, dat ga je toch niet doen ? Of wil je het SPEKtakel niet missen.
Ben je al op je knieen geweest voor me dan. Ik wil wel romantisch meegevraagd worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We gaan toch met zijn allen naar Eemnes?![]()
Tegen die tijd kijk je allang geen streams meer denk ik, omdat je moet gaan betalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Als ik werk, dan verpest het de streams niet savonds!
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We gaan toch met zijn allen naar Eemnes?![]()
Als ik de onzin zie die je hier maar blijft herhalen, zou je dat anders niet zeggenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Tegen de tijd dat ze gaan trouwen kijkt er echt geen hond meer naar dit gedoe. Betalen voor streams en weten dat je van A tot Z belazert wordt. Midden in de zomer? Ik heb wel wat beters te doen.
DGK is ten dode opgeschreven, ik denk dat ze met deze noodgreep in de laatste twee maanden nog wat centen uit het concept willen persen voordat het definitief ter ziele gaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Tegen de tijd dat ze gaan trouwen kijkt er echt geen hond meer naar dit gedoe. Betalen voor streams en weten dat je van A tot Z belazert wordt. Midden in de zomer? Ik heb wel wat beters te doen.
Ik denk juist dat het dóór deze actie binnen de kortste keren ter ziele zal gaan.... en terecht.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
DGK is ten dode opgeschreven, ik denk dat ze met deze noodgreep in de laatste twee maanden nog wat centen uit het concept willen persen voordat het definitief ter ziele gaat.
dat zal de bedoeling wel zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het dóór deze actie binnen de kortste keren ter ziele zal gaan.... en terecht.
Die dansende Jaap!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Blijkbaar begint de party nu pas.
We zijn in Nederland hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
Zou de papa van Cora 20 schapen van Jaap krijgen om te trouwen?![]()
Cora moet maar lekker single blijven. A-seksueel wichtquote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat er van neuken na de bruiloft ook niks komt...Kora kijkt liever de dvd van de toppers..en vingert zichzelf klaar op homo Gerard
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat er van neuken na de bruiloft ook niks komt...Kora kijkt liever de dvd van de toppers..en vingert zichzelf klaar op homo Gerard
Nee, want het aantal televisiekijkers zal waarschijnlijk nauwelijks af- of toenemen, en daar komen de reclame-inkomsten vandaan. Het resultaat zal inderdaad wel zijn dat niemand überhaupt nog notie zal hebben van zoiets als de Gouden Kooi, de streamcommunity wordt in ieder geval gedecimeerd. Marketingtechnisch gezien is dit het slechtste moment om betaalde streams aan te kondigen, daarom vermoed ik ook dat de stekker er gewoon uit gaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het dóór deze actie binnen de kortste keren ter ziele zal gaan.... en terecht.
80 kiloquote:Op woensdag 25 april 2007 23:48 schreef Lieve het volgende:
Natas loopt met haar maatje 36 wel 77 kilo te wezen.
Knap!
Het is toch triest dat Jaap en Cora dit liefde noemen. Cora wil gewoon de bekendheid en de poen...ze geeft niks om Jaap...een kus op de wang..nou daar knalt je lul van uit je broek.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Cora moet maar lekker single blijven. A-seksueel wicht
Ik ben bang dat ik wel eens een maandje zal betalen ja. Maar dan moeten de streams wel een stuk beter worden dan nu. Ik vind het wel echt asociaal dat ze daar na zo lange tijd opeens mee komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
Scan ga jij die betaalde streams nog kijken trouwens?
Jaap heeft gezegd dat hij het spel zo ontzettend hard gaat spelen, dat niemand er nog in durft te komen. Eigenlijk is Jaap heel erg slim dus. Maar dat wist de oplettende kijker alquote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
dat zal de bedoeling wel zijn.
Want waarom iemand iedereen eruit pest terwijl er gewoon nieuwe voor komen is mij een raadsel.
( tenzij Jaap dom is, heel erg dom is)
en een bosje tulpen van mokumquote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zijn in Nederland hoor.Ik gok op 14 koeien.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |