Tja dat is zeldzaam bij jou dus vandaar dat ik ff ging checken.quote:
Ik denk dat de kans inderdaad groter is dat hij de ring eromheen heeft gejast dan kleine jaap erin. De romantiek spatte eraf.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef Day het volgende:
Ik heb het vorige topic gelezen, maar zag niks over een huwelijksaanzoek?
Heeft ie gewoon die ring om haar vinger gejast?
Dan moeten we er al voor betalen, dat ga je toch niet doen ? Of wil je het SPEKtakel niet missen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Als ik werk, dan verpest het de streams niet savonds!
Jaap speechquote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef Day het volgende:
Ik heb het vorige topic gelezen, maar zag niks over een huwelijksaanzoek?
Heeft ie gewoon die ring om haar vinger gejast?
Ohja, oh dan heb ik helemaal geluk.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan moeten we er al voor betalen, dat ga je toch niet doen ? Of wil je het SPEKtakel niet missen.
We gaan toch met zijn allen naar Eemnes?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan moeten we er al voor betalen, dat ga je toch niet doen ? Of wil je het SPEKtakel niet missen.
Ben je al op je knieen geweest voor me dan. Ik wil wel romantisch meegevraagd worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We gaan toch met zijn allen naar Eemnes?![]()
Tegen die tijd kijk je allang geen streams meer denk ik, omdat je moet gaan betalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Als ik werk, dan verpest het de streams niet savonds!
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We gaan toch met zijn allen naar Eemnes?![]()
Als ik de onzin zie die je hier maar blijft herhalen, zou je dat anders niet zeggenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Tegen de tijd dat ze gaan trouwen kijkt er echt geen hond meer naar dit gedoe. Betalen voor streams en weten dat je van A tot Z belazert wordt. Midden in de zomer? Ik heb wel wat beters te doen.
DGK is ten dode opgeschreven, ik denk dat ze met deze noodgreep in de laatste twee maanden nog wat centen uit het concept willen persen voordat het definitief ter ziele gaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
Tegen de tijd dat ze gaan trouwen kijkt er echt geen hond meer naar dit gedoe. Betalen voor streams en weten dat je van A tot Z belazert wordt. Midden in de zomer? Ik heb wel wat beters te doen.
Ik denk juist dat het dóór deze actie binnen de kortste keren ter ziele zal gaan.... en terecht.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
DGK is ten dode opgeschreven, ik denk dat ze met deze noodgreep in de laatste twee maanden nog wat centen uit het concept willen persen voordat het definitief ter ziele gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |