Heb gisteren zo'n beetje al mijn tracks doorlopen en besloot ook gelijk maar 30 seconden geluidsfragmenten te maken. Zijn er 167 gewordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe m'n top 5 er uit zou zien
zal er morgen eens over nadenken
Fijn lijstje alquote:Op zondag 29 april 2007 15:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb gisteren zo'n beetje al mijn tracks doorlopen en besloot ook gelijk maar 30 seconden geluidsfragmenten te maken. Zijn er 167 geworden. Ik wil er gelijk een mooie lijst van maken die ik ook op mijn site plant.
Heb mezelf natuurlijk wel gigantisch veel werk op de hals gehaald, dus het duurt nog wel ff voordat dat klaar is. Tracks die zeker hoog eindigen zijn:
Tuff Crew - wreckshop
Uptown - dope on plastic
Doug E Fresh - just having fun
Kool G Rap & DJ Polo - butchershop
Lord Finesse & DJ Mike Smooth - here i come
Mantronix - electronic energy of
Hijack - stylewars revenge
Ultramagnetic mc's - watch me now
MC Lyte - paperthin
Stezo - get into his move
Ray Rock & KC - ray rock kick it
Prime Time - so damn tough
Kings Of Pressure - you know how to reach us
JVC Force - strong island
Eric B & Rakim - my melody
DJ Rap 'n Scratch & MC Nikke - rambo
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
En om toch maar een soort van inhoudelijke bijdrage te leveren aan dit topic, in tegenstelling tot mijn bovenbuurman... bij mij doet The Feeling Of Now van Raw Produce het weer goed met dit weer
"To The Max" is zeker fantastisch, maar door de overdaad van het luisteren sinds 1989 ben ik de laatste jaren steeds meer die andere tracks gaan waarderen. "Mentally Mad" ken ik. Natuurlijk zijn alle nummers van "Critical Beatdown" fantastisch, maar helaas geldt ook hier: net ff iets te vaak geluisterdquote:Op zondag 29 april 2007 23:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Fijn lijstje al![]()
Ik had van Stezo overigens To The Max verwacht.
Ken je trouwens Mentally Mad van Ultramagnetic MC's? Watch Me Now vind ik denk ik ook wel het best van ze, maar die komt er toch dicht in de buurt denk ik. Oh, en een onbekend nummer van Mantronix.. interessantStaat die op Music Madness ofzo?
In Full Effect = superdope album!quote:Op maandag 30 april 2007 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
"To The Max" is zeker fantastisch, maar door de overdaad van het luisteren sinds 1989 ben ik de laatste jaren steeds meer die andere tracks gaan waarderen. "Mentally Mad" ken ik. Natuurlijk zijn alle nummers van "Critical Beatdown" fantastisch, maar helaas geldt ook hier: net ff iets te vaak geluisterd. "Electronic Energy Of.." komt idd van Musica Madness uit 1986
Erg tof. Heb van de week nog "In Full Effect" op lp gekocht.
![]()
Van LL vind ik "Booming System" ("C to the o to the o to the l to the i to the n to the f to the r to the o to the n to the t to the i to the n .. that means I'm chillin") en "Coolin' in Cal" erg tof.
Serch was wel tof ja, had alleen altijd een beetje moeite met Pete Nice. Matige rapper.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Back to the 89/90's!
Deze hit mogen we natuurlijk niet vergeten.
3rd Bass - gass Face.
Mc serch ging later solo en scoorde zelf ook nog wat hits met oa "Back to the grill again ft. nas en chubb rock" en "here it comes".
Vergeet ook Serch zijn aandeel niet in Nas' Illmatic (executive producer)!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Back to the 89/90's!
3rd Bass - gass Face.
Mc serch ging later solo en scoorde zelf ook nog wat hits met oa "Back to the grill again ft. nas en chubb rock" en "here it comes".
en met een jonge MF DOOM aka Zev Love X!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Back to the 89/90's!
3rd Bass - gass Face.
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=5415quote:Delinquent Habits + Zo Moeilijk + DJ Nemon
vrijdag 8 juni 2007 - Open 20:00 | Start 20:00 | Einde 23:00
Ging me hoofdzakelijk om de megamix (edits enzo hè). Afgzien van die wat ballad-achtige opvullen zeker een erg leuk album.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |