abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 12:41:45 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_48829503
Hehe , hij is wel relaxt, maar vind persoonlijk het nieuwe album van Jazzy Jeff beter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Licht Ontvlambaar zondag 29 april 2007 @ 15:23:58 #42
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 29 april 2007 @ 15:59:10 #43
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_48837916
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe m'n top 5 er uit zou zien
zal er morgen eens over nadenken
Heb gisteren zo'n beetje al mijn tracks doorlopen en besloot ook gelijk maar 30 seconden geluidsfragmenten te maken. Zijn er 167 geworden . Ik wil er gelijk een mooie lijst van maken die ik ook op mijn site plant.

Heb mezelf natuurlijk wel gigantisch veel werk op de hals gehaald, dus het duurt nog wel ff voordat dat klaar is. Tracks die zeker hoog eindigen zijn:

Tuff Crew - wreckshop
Uptown - dope on plastic
Doug E Fresh - just having fun
Kool G Rap & DJ Polo - butchershop
Lord Finesse & DJ Mike Smooth - here i come
Mantronix - electronic energy of
Hijack - stylewars revenge
Ultramagnetic mc's - watch me now
MC Lyte - paperthin
Stezo - get into his move
Ray Rock & KC - ray rock kick it
Prime Time - so damn tough
Kings Of Pressure - you know how to reach us
JVC Force - strong island
Eric B & Rakim - my melody
DJ Rap 'n Scratch & MC Nikke - rambo
  zondag 29 april 2007 @ 23:35:45 #44
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_48853788
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:59 schreef cosmick het volgende:

[..]

Heb gisteren zo'n beetje al mijn tracks doorlopen en besloot ook gelijk maar 30 seconden geluidsfragmenten te maken. Zijn er 167 geworden . Ik wil er gelijk een mooie lijst van maken die ik ook op mijn site plant.

Heb mezelf natuurlijk wel gigantisch veel werk op de hals gehaald, dus het duurt nog wel ff voordat dat klaar is. Tracks die zeker hoog eindigen zijn:

Tuff Crew - wreckshop
Uptown - dope on plastic
Doug E Fresh - just having fun
Kool G Rap & DJ Polo - butchershop
Lord Finesse & DJ Mike Smooth - here i come
Mantronix - electronic energy of
Hijack - stylewars revenge
Ultramagnetic mc's - watch me now
MC Lyte - paperthin
Stezo - get into his move
Ray Rock & KC - ray rock kick it
Prime Time - so damn tough
Kings Of Pressure - you know how to reach us
JVC Force - strong island
Eric B & Rakim - my melody
DJ Rap 'n Scratch & MC Nikke - rambo
Fijn lijstje al
Ik had van Stezo overigens To The Max verwacht.
Ken je trouwens Mentally Mad van Ultramagnetic MC's? Watch Me Now vind ik denk ik ook wel het best van ze, maar die komt er toch dicht in de buurt denk ik. Oh, en een onbekend nummer van Mantronix.. interessant Staat die op Music Madness ofzo?
  maandag 30 april 2007 @ 00:15:21 #45
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_48854931
wel een toffe plaat in de OP
  maandag 30 april 2007 @ 08:26:11 #46
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_48858187
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef Mar10Segovia het volgende:

En om toch maar een soort van inhoudelijke bijdrage te leveren aan dit topic, in tegenstelling tot mijn bovenbuurman... bij mij doet The Feeling Of Now van Raw Produce het weer goed met dit weer
en daarna one self
  maandag 30 april 2007 @ 09:24:20 #47
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_48858563
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Fijn lijstje al
Ik had van Stezo overigens To The Max verwacht.
Ken je trouwens Mentally Mad van Ultramagnetic MC's? Watch Me Now vind ik denk ik ook wel het best van ze, maar die komt er toch dicht in de buurt denk ik. Oh, en een onbekend nummer van Mantronix.. interessant Staat die op Music Madness ofzo?
"To The Max" is zeker fantastisch, maar door de overdaad van het luisteren sinds 1989 ben ik de laatste jaren steeds meer die andere tracks gaan waarderen. "Mentally Mad" ken ik. Natuurlijk zijn alle nummers van "Critical Beatdown" fantastisch, maar helaas geldt ook hier: net ff iets te vaak geluisterd . "Electronic Energy Of.." komt idd van Musica Madness uit 1986 Erg tof. Heb van de week nog "In Full Effect" op lp gekocht.

Van LL vind ik "Booming System" ("C to the o to the o to the l to the i to the n to the f to the r to the o to the n to the t to the i to the n .. that means I'm chillin") en "Coolin' in Cal" erg tof.
pi_48867435
Wat is dit een ziek goed album trouwens:

Misschien nog wel betere Organized Noize beats dan op die oude Outkast albums en Cee-Lo die nog niet irritant was
pi_48870930
Kent iemand trouwens het album Illegal Business van Mac Mall?

Had er al eens eerder over gehoord, maar heb 'm net pas ontdekt nadat ie uitgelicht werd op XXL. Had ik 'm maar eerder gechecked, wat een vet album! Ontdekking van het jaar voor mij, ga 'm kapotdraaien deze zomer.

voorbeeldje
pi_48874365
Jeuh Hip hop!!

Zal ook eens wat inbreng hier in gooien...
Al jaren deze muziek style gevolgd en zal niet veranderen al is het de laatste tijd wat minder.. Eens kijken of er wat oude nummers her ondekt kunnen worden of onder het stof vandaan kunnen komen.

Zal er alvast eens 1 ingooien niet al te oud nog.

Brand Nubian - Love vs Hate
Helaas geen clip erbij maar toch nummer is er niet minder om.
pi_48881069
Preview op Common's nieuwe album, komt 10 Juli uit, gaat weer lauw worden:

http://www.thefader.com/b(...)mons-finding-forever
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:16:19 #52
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_48881883
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:24 schreef cosmick het volgende:

[..]

"To The Max" is zeker fantastisch, maar door de overdaad van het luisteren sinds 1989 ben ik de laatste jaren steeds meer die andere tracks gaan waarderen. "Mentally Mad" ken ik. Natuurlijk zijn alle nummers van "Critical Beatdown" fantastisch, maar helaas geldt ook hier: net ff iets te vaak geluisterd . "Electronic Energy Of.." komt idd van Musica Madness uit 1986 Erg tof. Heb van de week nog "In Full Effect" op lp gekocht.

Van LL vind ik "Booming System" ("C to the o to the o to the l to the i to the n to the f to the r to the o to the n to the t to the i to the n .. that means I'm chillin") en "Coolin' in Cal" erg tof.
In Full Effect = superdope album!

Vind die track van Uptown ook fantastisch trouwens! Kan me herinneren dat MC Uptown een keer op kwam treden bij dat Engelse programma met die Normski. Wat een jong ventje was die Uptown joh! Maar dikke track hoor!

Laters!!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_48887587
Back to the 89/90's!

Deze hit mogen we natuurlijk niet vergeten.
3rd Bass - gass Face.

Mc serch ging later solo en scoorde zelf ook nog wat hits met oa "Back to the grill again ft. nas en chubb rock" en "here it comes".
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:39:38 #54
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_48887709
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Back to the 89/90's!
3rd Bass - gass Face.
Mc serch ging later solo en scoorde zelf ook nog wat hits met oa "Back to the grill again ft. nas en chubb rock" en "here it comes".
Serch was wel tof ja, had alleen altijd een beetje moeite met Pete Nice. Matige rapper.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:45:02 #55
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_48891758
quote:
Back to the 89/90's!

3rd Bass - gass Face.

Vergeet ook Serch zijn aandeel niet in Nas' Illmatic (executive producer)!

En check dit dope interview met Serch:
http://allhiphop.com/features/?ID=1733

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_48893447
Duidelijk dat bepaalde dingen van Serch voor mij in die tijd zijn ontgaan. Ik luisterde en kocht vanaf begin 90 behoorlijk wat cd's. Een groot deel van voor de 90's heb ik op tapes, alleen liggen die nog ergen onder een laag stof bij mijn ouders in huis. Ook behoorlijk wat Maxi's (vinyl) liggen daar nog.

Alleen rond die tijd hield ik me niet echt bezig met producers . Bepaalde zaken zijn mijn pas later duidelijk geworden op dat gebied. Helaas nu te weiig tijd en misschien wat te oud om alles bij te benen qua nieuwe groeps en artiesten.

Zo af en toe duik ik weer eens in de muziek op internet om een beetje bij te blijven. De tijd die ik vroeger had om alles wat nieuw uitkwam te luisteren en dan ook met de grootste regelmaat te kopen in de winkels heb ik helaas niet meer.

laatste cd's die ik geluisterd heb en zeer zeker kan waarderen en aanraden zijn de volgende

Mista Cane - In My Life.
Redman - Red gone wild.
Consequence - Dont quit your day job.

Ik heb een hele brede muziek smaak en luister naast de hip hop ook zeker naar veel R&B.

Ik kwam op youtube verder nog zeker een old school name tegen.
geen clips, geen rap maar old school dj en tevens producer.

funky!

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 01-05-2007 16:48:41 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 mei 2007 @ 16:48:33 #57
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_48893990
quote:
Back to the 89/90's!

3rd Bass - gass Face.

en met een jonge MF DOOM aka Zev Love X!

(Met bril)

een live versie van het zelfde nummer
http://www.youtube.com/watch?v=YSn1hmKmVM0
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:53:41 #58
11502 nipeng
The last ride is free
pi_48902398
Kwam toevallig dit tegen: vrijdag 8 juni staat Delinquent Habits in Doornroosje.
quote:
Delinquent Habits + Zo Moeilijk + DJ Nemon
vrijdag 8 juni 2007 - Open 20:00 | Start 20:00 | Einde 23:00
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.asp?id=5415
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:22:32 #59
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_48906638
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
In Full Effect = superdope album!
Ging me hoofdzakelijk om de megamix (edits enzo hè). Afgzien van die wat ballad-achtige opvullen zeker een erg leuk album.

Ah, tof dat je Uptown kent! Maar 1 12" gemaakt die gast toch? Zonde.. toffe rapper man.

Heb net "greatest entertainer" van Doug E Fresh gedigitaliseerd. Daaymn, blijft tof, dat "guess who"!
pi_48910681
Kijkt iemand hier ook de White Rapper Show met mc Serch?

hallelujah holla back!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')