quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:04 schreef Suko het volgende:Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het beste gespreksduo nog altijd Barend en van Dorp is,
zonder Jan Mulder wel te verstaan. P&W is bij tijden wel aardig, ligt er aan wat hun boeit en anders wordt je als gast best wel afgezeken. Het blijft natuurlijk altijd balanceren op wat wél en niet kan. Als je altijd zit te katten of steken onder water geeft, komt er geen gast meer langs. En als men wat minder kritisch is haakt de kijker massaal af. K&B vond ik gisteravond wat zwak, hebben dan toch een te christelijke/benepen kijk op bv vrouwen, alhoewel het EO-duo niet echt tegenvalt, ik had er een hard hoofd over, Knevel blijft echter een heikel punt. BvD had die balans redelijk goed gevonden en dat is nog steeds daarna niet goed ingevuld door anderen. Als ik echt moet kiezen blijft het voor mij P&W maar hou het met K&B (ligt aan de gasten) nog wel even vol t/m 8 juni. En wederom, knikker die side-chicks er UIT!
ik vond Barend en van Dorp teveel voetballers uitnodigen, daar kon ik slecht tegen. En ook zonder Mulder vaak te schreeuwerig als ze niet het gewenste antwoord kregen.
P&W kunnen idd. nogal vals zijn als een gast ze niet bevalt. [ ik herinner me vooral die kermisklant die mocht komen jammeren over de BTW verhoging] Daarnaast houden ze niet van discussie aan tafel, dat is heel jammer. Misschien trekt dat nog bij.
Knevel & van den Brink, misschien te vroeg om te oordelen maar het gaat me allemaal te sloom.
Ik heb het nou 2 keer gezien en hun invalshoek lijkt te zijn dat ze 1 gast uitnodigen die ze bestoken met cliches en die mag dat dan ontkrachten.
Het is de vraag hoe lang Knevel zich kan beheersen.....
het nut van de sidekicks ontgaat ook mij volkomen.