abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48948597
aagh. Knevel is echt irritant.

Maarr.. Ze zijn op zich wel beter met vrouwen dan P en W. Vooral pauw komt vaak neerbuigend over.
pi_48948640
'en doet U dat met een geweten dat spreekt?'
'nou ja ik stem altijd links'
'zucht.....'
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:50:02 #103
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48948651

flap flap flap
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:53:43 #104
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_48948757
Floortje Dessing over Sri Lanka: "En als je 's avonds thuis komt... op je hotelkamer"
Illustratief voor iemand, die altijd op reis is.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_48948764
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe het mogelijk is dat iemand die de hele wereld afreist, niets te vertellen heeft.
Zo is dat, een formidabele persiflage van Koefnoen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 mei 2007 @ 23:54:41 #106
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48948794
Ik vind het maar een stom programma
Sorry
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48948807
Floortje is stoer.
pi_48948810
Whahahahaaaaa, dat filmpje qua hart is wel weer leuk!
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:55:27 #109
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48948815
pi_48948937
Zo, zapservice voor mij, geen geflap, zwaai.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:08:04 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48949170
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
Ik heb niet helemaal afgekeken.
Gelukkig duurt het tot vrijdag 8 juni
pi_48949172
dat laatste gedeelte is nogal langs me heen gegaan
was niet boeiend genoeg blijkbaar.

Hans Goedkoop is tof.
pi_48949184
ow en de staat van verwarring boy ging me ook te snel:(
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:10:44 #114
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48949252
Het laatste stukje heb ik niet gezien. Dit programma mag wat mij betreft in de prullebak
pi_48949342
Het programma gaat nog te traag inderdaad, het kan me nog niet genoeg boeien.

Maar ja, alles beter dan Jeroen Paauw.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:15:33 #116
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48949374
wat zijn dat nou voor vragen aan flapoor, ben je nog wel neutraal in je oordeel over Turkije, nu je met een Turkse getrouwd bent.. Moet je eens aan Wilders stellen, zo'n vraag.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:15:38 #117
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48949379
Jeroen Pauw is een goeie interviewer! oké, soms beetje brutaal
Maar vind hem verder wel goed
pi_48949521
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeroen Pauw is een goeie interviewer! oké, soms beetje brutaal
Maar vind hem verder wel goed
Goede interviewer ok, maar Ik heb hem al verschillende dingen zien doen die 'not done' zijn als interviewer. Ik herinner me een interview met Antoine Bodar, waar hij hem een steek onder de gordel nageeft om vervolgens erg laf het gesprek af te kappen.
Knevel zei terecht bij De Wereld Draait Door "Wij zullen geen douwen na geven", iets wat ik Jeroen Pauw iets te vaak heb zien doen. Ik zal niet oordelen, want ik ken Pauw niet, maar het lijkt me een lul van een vent.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:47:15 #119
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_48951072
niets mis mee. beetje kritisch over Floortje Dessing en kritisch over de man die klakkeloos alles van de turkse regering nu wil doen aan het volgen is.
en die theemuts 'ik vlieg wel elke maand naar usa maar stem wel links'. pfff
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:49:02 #120
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_48951100
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Goede interviewer ok, maar Ik heb hem al verschillende dingen zien doen die 'not done' zijn als interviewer. Ik herinner me een interview met Antoine Bodar, waar hij hem een steek onder de gordel nageeft om vervolgens erg laf het gesprek af te kappen.
Knevel zei terecht bij De Wereld Draait Door "Wij zullen geen douwen na geven", iets wat ik Jeroen Pauw iets te vaak heb zien doen. Ik zal niet oordelen, want ik ken Pauw niet, maar het lijkt me een lul van een vent.
en hoe hij simonis een trap gaf was ook echt genant.
bovendien kunnen deze heren wat normaler met vrouwen omgaan.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_48952938
Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het beste gespreksduo nog altijd Barend en van Dorp is, zonder Jan Mulder wel te verstaan. P&W is bij tijden wel aardig, ligt er aan wat hun boeit en anders wordt je als gast best wel afgezeken. Het blijft natuurlijk altijd balanceren op wat wél en niet kan. Als je altijd zit te katten of steken onder water geeft, komt er geen gast meer langs. En als men wat minder kritisch is haakt de kijker massaal af. K&B vond ik gisteravond wat zwak, hebben dan toch een té christelijke/benepen kijk op bv vrouwen, alhoewel het EO-duo niet echt tegenvalt, ik had er een hard hoofd over, Knevel blijft echter een heikel punt. BvD had die balans redelijk goed gevonden en dat is nog steeds daarna niet goed ingevuld door anderen. Als ik echt moet kiezen blijft het voor mij P&W maar hou het met K&B (ligt aan de gasten) nog wel even vol t/m 8 juni. En wederom, knikker die side-chicks er UIT!
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:38:36 #122
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_48958586
Knevel & Van de Brink

Kutprogramma, met Knevel
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:46:37 #123
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_48958941
Gisteren gezien, en ik vond het WEL boeiend. Eindelijk eens iemand die wat kon vertellen over de situatie in Turkije.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_48959236
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:04 schreef Suko het volgende:
Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het beste gespreksduo nog altijd Barend en van Dorp is, zonder Jan Mulder wel te verstaan. P&W is bij tijden wel aardig, ligt er aan wat hun boeit en anders wordt je als gast best wel afgezeken. Het blijft natuurlijk altijd balanceren op wat wél en niet kan. Als je altijd zit te katten of steken onder water geeft, komt er geen gast meer langs. En als men wat minder kritisch is haakt de kijker massaal af. K&B vond ik gisteravond wat zwak, hebben dan toch een te christelijke/benepen kijk op bv vrouwen, alhoewel het EO-duo niet echt tegenvalt, ik had er een hard hoofd over, Knevel blijft echter een heikel punt. BvD had die balans redelijk goed gevonden en dat is nog steeds daarna niet goed ingevuld door anderen. Als ik echt moet kiezen blijft het voor mij P&W maar hou het met K&B (ligt aan de gasten) nog wel even vol t/m 8 juni. En wederom, knikker die side-chicks er UIT!
ik vond Barend en van Dorp teveel voetballers uitnodigen, daar kon ik slecht tegen. En ook zonder Mulder vaak te schreeuwerig als ze niet het gewenste antwoord kregen.
P&W kunnen idd. nogal vals zijn als een gast ze niet bevalt. [ ik herinner me vooral die kermisklant die mocht komen jammeren over de BTW verhoging] Daarnaast houden ze niet van discussie aan tafel, dat is heel jammer. Misschien trekt dat nog bij.
Knevel & van den Brink, misschien te vroeg om te oordelen maar het gaat me allemaal te sloom.
Ik heb het nou 2 keer gezien en hun invalshoek lijkt te zijn dat ze 1 gast uitnodigen die ze bestoken met cliches en die mag dat dan ontkrachten.
Het is de vraag hoe lang Knevel zich kan beheersen.....
het nut van de sidekicks ontgaat ook mij volkomen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:59:00 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_48959488
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisteren gezien, en ik vond het WEL boeiend. Eindelijk eens iemand die wat kon vertellen over de situatie in Turkije.
Alleen was Knevel het kennelijk niet met z'n visie eens en viel hem helaas steeds in de rede
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')