Ik had wel dood kunnen zijn jahquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat plekje valt best mee. Ik heb wel erger gezien![]()
Tjezus, had je niet ff kunnen waarschuwen? Die melkfles (hihi) kan ook wel wat zon gebruiken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
LUCRATIEVE TREINREIZIGER ZWAARGEWOND DOOR NALATIGE VINGERVERFTERRORIST
[afbeelding]
Marseille zit in de planning, begin juniquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tjezus, had je niet ff kunnen waarschuwen? Die melkfles (hihi) kan ook wel wat zon gebruiken!
Geen DOOD aan de trein ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja,
DOOD aan NS
DOOD aan Prorail
DOOD aan Utrecht Centraal
en DOOD aan DDAR 7841
Ik probeer even gewoon normaal uit te stappen op spoor 2 ja
Ligt er een tegel scheef, waardoor ik ONWIJS op me bek ga godverdegloeiende
Enkel stijf
Elleboog kan niet meer voor- of achteruit
Knie openKUT
zo
Staat er toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef SpeedyRich het volgende:
[en DOOD aan DDAR 7841]
Geen DOOD aan de trein ?
Ga je er heen met de treinquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marseille zit in de planning, begin juni
ik zet nooit meer ene poot aan boord van ddarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Duvel het volgende:
Maar goed, je bent dus uit een trein gedonderd, nog voor je aan het bier zat? Het niet gekker worden.
Om even on-topic te gaan: wat is er raar aan mijn eerdere opmerkingen over treinen zonder ERTMS? Of zie ik iets over het hoofd?
Nee, waar concludeer je dat uit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Duvel het volgende:
Maar goed, je bent dus uit een trein gedonderd, nog voor je aan het bier zat?
nee er staat maar 1 type, niet alle treinenquote:
Nee, de meeste andere treinen zijn liefquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
nee er staat maar 1 type, niet alle treinen![]()
![]()
Mwhmw, ehm, dat het tijd was om uit je werk te komen, bijvoorbeeld. Verder staat het je vrij om om vijf uur zat uit een trein te pleuren, ik heb er zelf geen ervaring mee op dit tijdstip.quote:
killall DDARquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de meeste andere treinen zijn lief![]()
DDAR moet zo snel mogelijk gedisabled worden.
dan nog maar wat extra VIRM bestellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de meeste andere treinen zijn lief![]()
DDAR moet zo snel mogelijk gedisabled worden.
Ja, en om dan op station amersfoort een blikje voor onderweg te kopen. Er was niet echt sprake van "zat uit de trein pleuren"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mwhmw, ehm, dat het tijd was om uit je werk te komen, bijvoorbeeld.
hangt van t bier af :p en t formaat van het flesje / blikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en om dan op station amersfoort een blikje voor onderweg te kopen. Er was niet echt sprake van "zat uit de trein pleuren"
Dat JIJ nou van 1 biertje staat te tollen op je koppie, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt Duufje
Ik ben nog nooit uit een trein gepleurd eigenlijk. Wel een keer op een brug in Utrecht op mijn bek, maar dat kwam door ijs, niet door drank.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en om dan op station amersfoort een blikje voor onderweg te kopen. Er was niet echt sprake van "zat uit de trein pleuren"
Dat JIJ nou van 1 biertje staat te tollen op je koppie, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt Duufje
Waren ze niet aan het kutten met de 2800 vandaag? Die van 16.33u vertrek van spoor 8: er werd eerst een leeg deel uit richting Woerden neergezet, daar werd nog een deel aan gekoppeld. Waar dat vandaan kwam, heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
Een liter flesje kanon en je bent al een behoorlijk eind op weg om zat te worden.
Dus geen 5600 meer voor jou. Dan zeker liever de 500, 1700, 2800, 12500, 12700?
ik ben wel eens in de trein gepleurtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uit een trein gepleurd eigenlijk. Wel een keer op een brug in Utrecht op mijn bek, maar dat kwam door ijs, niet door drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |