En maar blijven gluren he!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Ook zo walgelijk dat Jaap 4 negers heeft gehuurd om kora door te laten dragen. Zo eng die jongen! Zo eng
Doet me denken aan de zwarte piet discussiequote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Ook zo walgelijk dat Jaap 4 negers heeft gehuurd om kora door te laten dragen. Zo eng die jongen! Zo eng
Maar moeten we die bewoners dan allemaal op hun woord geloven?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet voor in zn kop te kijken, hij vertelt het net aan Cora.....
Jij maakt een grapje hoop ik. Of ben jij zo iemand die racisme ziet in elk kritisch woord over een neger.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Jaap denkt:quote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Aha, Jaap zegt dat hij tot aan de allerlaatste ronde bij BigBrother is gekomen, maar is afgewezen. Ook is hij tot de laatste ronde bij de Bus gekomen maar ook toen afgewezen. "Bij de Gouden Kooi ben ik binnen" zegt Jaap.
Als je het niet horen wil, laat dan maar.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Maar moeten we die bewoners dan allemaal op hun woord geloven?
Lijkt me niet, het is toch een spel?
Toch grappig om te zien dat sommigen gewoon alles aangrijpen om hun ongenoegen over Jaap maar te laten blijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Okequote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het niet horen wil, laat dan maar.![]()
Er is geen discussie wat mij betreft over zwarte piet...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doet me denken aan de zwarte piet discussie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |