Die kan nooit iets verkeerds doen nee. Terwijl hij geen fatsoenlijke bal heeft geraakt vandaag.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef ChrisFO het volgende:
Ik zat mij er ook behoorlijk aan te ergeren ja.![]()
Ook altijd over kuijt hoe hard die jongen wel niet werkt![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Frank Snoeks is een fuckin' held!
Inderdaad. Vandaar dat ik mijn vorige post maar even herhaal:quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
Baggertopic, slotje.
Amen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar dat ik mijn vorige post maar even herhaal:
[..]
Snoeks is gewoon bagger, dom gelulquote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar dat ik mijn vorige post maar even herhaal:
[..]
Jij hebt echt TORREN IN JE HOOFD!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Snoeks is gewoon bagger, dom gelul![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij hebt echt TORREN IN JE HOOFD!!!!!
Dat is dan wel weer zoquote:Op donderdag 26 april 2007 00:22 schreef Urvin het volgende:
Niet zeiken TS
Drogba is zeer goed bezig dit jaar![]()
Hij laat het vandaag weer duidelijk merken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Frank Snoeks laat vanavond wel érg duidelijk merken dat hij Drogba als z\'n vriendje zou willen zien, hij wil in ieder geval \'n keer \'t bed met hem delen.
Conclusie:
Frank Snoeks
Didier Drogba
Ch¤lski
Liverpool
Ik ben het eens met de sprekert.quote:
Eén van de minst slechten bedoel je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Remzz het volgende:
Juist als ik zie dat hij commentaar geeft ga ik er voor zitten. Taalkundig echt een van de besten
Ik weet dat het semi-stoer bedoeld is, maar wat een uitspraak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef FlowDesign het volgende:
Als deze zeverzak voor m'n auto loopt geef ik gas bij.
Anelka had overigens tien seconden na die uitspraak een gele kaart moeten hebben vanwege een schwalbe (en dan was zijn voorspelling dus ook aardig uitgekomen). Maar als je het spel van Anelka zag, ligt misschien daar wel het falende (of het 'ergste') in, en de uiteindslag natuurlijk (die nog steeds zo bizar is dat ik het woord slaguiteind niet meer goed kan neerzetten). Misschien is Frank wel met de helm op geboren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb weer genoten gisteren.
Dat stuk over dat alle spelers met een A geel kregen was echt briljant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |