Die kan nooit iets verkeerds doen nee. Terwijl hij geen fatsoenlijke bal heeft geraakt vandaag.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef ChrisFO het volgende:
Ik zat mij er ook behoorlijk aan te ergeren ja.![]()
Ook altijd over kuijt hoe hard die jongen wel niet werkt![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Frank Snoeks is een fuckin' held!
Inderdaad. Vandaar dat ik mijn vorige post maar even herhaal:quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
Baggertopic, slotje.
Amen.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar dat ik mijn vorige post maar even herhaal:
[..]
Snoeks is gewoon bagger, dom gelulquote:Op woensdag 25 april 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar dat ik mijn vorige post maar even herhaal:
[..]
Jij hebt echt TORREN IN JE HOOFD!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Snoeks is gewoon bagger, dom gelul![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jij hebt echt TORREN IN JE HOOFD!!!!!
Dat is dan wel weer zoquote:Op donderdag 26 april 2007 00:22 schreef Urvin het volgende:
Niet zeiken TS
Drogba is zeer goed bezig dit jaar![]()
Hij laat het vandaag weer duidelijk merken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Frank Snoeks laat vanavond wel érg duidelijk merken dat hij Drogba als z\'n vriendje zou willen zien, hij wil in ieder geval \'n keer \'t bed met hem delen.
Conclusie:
Frank Snoeks
Didier Drogba
Ch¤lski
Liverpool
Ik ben het eens met de sprekert.quote:
Eén van de minst slechten bedoel je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Remzz het volgende:
Juist als ik zie dat hij commentaar geeft ga ik er voor zitten. Taalkundig echt een van de besten
Ik weet dat het semi-stoer bedoeld is, maar wat een uitspraak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef FlowDesign het volgende:
Als deze zeverzak voor m'n auto loopt geef ik gas bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |