Idd....die stemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef Frey het volgende:
Alleen zal dagobert duck nooit meer hetzelfde zjn zonder Sacco van der Made![]()
Die stemmen in Ducktales waren allemaal geniaal, met als uitblinker natuurlijk Dagobert Duck. Maar die van de zware jongens, willie wortel, van stoetenwolf waren ook meesterlijk. Wie deed de stem van Zwarte Magica eigenlijk?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef Frey het volgende:
Alleen zal dagobert duck nooit meer hetzelfde zjn zonder Sacco van der Made![]()
http://members.lycos.nl/overigefilms/newpage2.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Die stemmen in Ducktales waren allemaal geniaal, met als uitblinker natuurlijk Dagobert Duck. Maar die van de zware jongens, willie wortel, van stoetenwolf waren ook meesterlijk. Wie deed de stem van Zwarte Magica eigenlijk?
Inderdaad, vroeger was het gewoon op tv, waarom zenden ze het niet gewoon weer uit? Darkwin Duck is ook nog op tv te zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:38 schreef DIA het volgende:
film relax maar laat ze de serie weer eens op tv doen...........
quote:Govert Goudglans
Volgens mij was zijn Nederlandse naam gewoon Karel Kraakeiquote:Op vrijdag 16 januari 2004 20:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Gizmo Duck is toch de engelse naam van Roboduck?
[afbeelding]
oh, er zijn heel veel Japanse tekenfilms die echt geniaal zijn. maar die zijn te duur om in te kopen of zijn 'niet commercieel aantrekkelijk'. pokemon en beyblade natuurlijk wel, want dan kun je weer een schijtlading aan merchandise verkopenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef MrBadGuy het volgende:
"Vroegah", toen maakten ze nog goede tekenfilms, die Japanse prut van tegenwoordig wil je nog niet eens aan je ergste vijand tonen![]()
Tja nood breekt wet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:28 schreef Elvi het volgende:
Waar kan je de dvd van de film kopen? Ik wil niet bij Bol.com kopen...
bijvoorbeeld op de Free record shop websitequote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:28 schreef Elvi het volgende:
Waar kan je de dvd van de film kopen? Ik wil niet bij Bol.com kopen...
www.kindertv.org, kijken bij Tunesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft iemand de begintune?voor moi
Ik wil m gewoon heel ouderwets in een winkel kopen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:20 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
bijvoorbeeld op de Free record shop website
www.frs.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |