dat moet ik zeggenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef appelsientje het volgende:
O nee
Bquote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef dndiek het volgende:
Gozert, waar ben je mee bezig met die letters
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
B
O
en dan zou daarna
S
8
en
1
moeten volgen
![]()
Of :quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat had ik nog niet eens door
Ja, maar het kan ook nog Borisz worden, maar TS kennende.....quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat had ik nog niet eens door
Of Bosschenaren die nu in Amsterdam wonen zijn echt tof!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het kan ook nog Borisz worden, maar TS kennende.....
Dat zijn er heel veel achter elkaarquote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of Bosschenaren die nu in Amsterdam wonen zijn echt tof!![]()
Ik heb de tijdquote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zijn er heel veel achter elkaar
maar niet op een galaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef VoreG het volgende:
Stropdassen zijn oke
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Indeed!
Alleen, mn vriendin verplicht me zowat 1 te dragen
Ik doe wel een vlinderstrikje
Halloquote:Op donderdag 26 april 2007 07:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen mensen.
Wat ik me nu eigenlijk af vroeg, waar komt jou naam vandaan??quote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Thee graag.
Misschien ligt je stem wel op school..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:20 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Ga zo werken, maar ben mijn stem kwijt![]()
Dat wordt een kort dagje denk ik![]()
Slapen is ongezond.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef dndiek het volgende:
Godverdomme, mijn rug
Ik heb volgens mij verkeerd gelegen in mijn bed
ben ik hem daar dinsdag vergeten.. hmmmquote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ligt je stem wel op school..![]()
Lag je niet onder je bed?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef dndiek het volgende:
Godverdomme, mijn rug
Ik pas niet eens onder mijn bedquote:
Ik heb al vakantiequote:Brrrrrrrr, pas donderdag.
Mijn deelnemingquote:Op donderdag 26 april 2007 09:27 schreef Messenga het volgende:
Oma van vriendinlief overleden.
Dankje.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:28 schreef RayMania het volgende:
Gecondoleerd Mess...
Sterkte voor je vriendin, en jijzelf natuurlijk.
Moet je ook niet zo dik zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik pas niet eens onder mijn bed
[..]
Ik heb al vakantie
Ik ben voor de rest van mijn leven dickquote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo dik zijn.
Vakantie, ik heb al sinds oktober geen dag vrij gehad.
Sterkte!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dankje.
Ga er vanavond t/m dinsdag heen, heb mn werk maar afgezegd.
Dankje, net als de rest.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sterkte!
En succes met het bijstaan.
BO. Wat wil je ervan maken?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dankje, net als de rest.
1 nadeel, ik kan mijn geweldige titelreeks niet voortzetten
SCH bovenop je klinkt inderdaad als "verkeerd" ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef dndiek het volgende:
Godverdomme, mijn rug
Zelfs op het journaal op de radio. Echt triest, deze grap is al hoeveel keer voorbij gekomenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Sneu dat er mensen zijn die vinden dat zoeist nieuwswaarde heeft: Ronald Koeman op Marktplaats aangeboden
Tja het rommelt eens een keertje bij PSV.. dat gebeurd niet vaak dus staat het groots in de krant.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Sneu dat er mensen zijn die vinden dat zoeist nieuwswaarde heeft: Ronald Koeman op Marktplaats aangeboden
als er iets gehypt is is het wel Second Lifequote:Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Ik snap ook die nieuwswaarde van berichten als "Zoetermeer opent gemeentehuis in Second Life" of Randstad opent uitzendbureau in Second Life".
Volgens mij snapt een halve generatie al niet meer wat nieuws is en snappen eindredacteuren ook niet meer wat ze geachte worden te filteren en in de prullenbak te flikkeren.
in het PSV stadion? Natuurlijk, die kosten bijna niksquote:Op donderdag 26 april 2007 13:08 schreef dndiek het volgende:
Zal ik kaarten bestellen voor Bløf bestellen?
Maar ik wil daar niet naar toequote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het PSV stadion? Natuurlijk, die kosten bijna niks
17,50quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het PSV stadion? Natuurlijk, die kosten bijna niks
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:08 schreef dndiek het volgende:
Zal ik kaarten bestellen voor Bløf bestellen?
Daar was ik vorig jaarquote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Concert At Sea Clau, Concert At Sea...
Jaaa...twijfelen we ook nog over...lijkt me wel heeeel erg tof..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Concert At Sea Clau, Concert At Sea...
Dat mag eigenlijk niet hoor. Dat is alleen voor mensen die in de omgeving van Eindhoven wonen. Stiekumerd.quote:
Dus ik mag ook niet komenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mag eigenlijk niet hoor. Dat is alleen voor mensen die in de omgeving van Eindhoven wonen. Stiekumerd.
![]()
Nee, tenzij je mensen kent die hier in de regio wonen EN die bereid zijn er 1 voor je te bestellen.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mensen kent die hier in de regio wonen EN die bereid zijn er 1 voor je te bestellen.
O ja, dan kom je ook weer eens een keer in het stadionquote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mag komen omdat ik voor PSV ben![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, dan kom je ook weer eens een keer in het stadion
Moet je kaarten hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mag komen omdat ik voor PSV ben![]()
Als ik geld over heb... jaquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef Ole het volgende:
Weer pauze. Ik kon er niet bovenuit komen![]()
Dan niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yup..quote:
Ook wel goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jahoor, maar wel ontzettend lui vanwege dit weer
Met jou?
Ja ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog ervaring hier met draadloze video ontvangers/zenders, ben op zoek naar zoiets als hieronder?
[afbeelding]
Wij wilden ze gebruiken voor het doorgeven van satelliet TV alleen dat lukte nietquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog ervaring hier met draadloze video ontvangers/zenders, ben op zoek naar zoiets als hieronder?
[afbeelding]
Met leuke dames?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben dus ook weer terug uit school.
Nog een uurtje buiten les gehadEn Twister gespeeld in tussenuur enzo
Haha, ja.quote:
Heel verstandig, ik kon je van hier af ruiken.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Terug uit den Bosch. Eerst maar eens gedouched.
Ja, meestal pak ik de auto.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef RayMania het volgende:
Alleen met dit weer op de fiets?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kom er net achter dat je een ei ook zacht kan koken (was allemaal aan het opzoeken wat je met eieren kan doen).
Geeft dat hetzelfde resultaat als bakken, want dat staat er dan weer niet bij!.....
Dan ga ik gewoon voor het eitje bakken of omeletje vanavondquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een zachtgekookt ei is niet hetzelfde als een gebakken ei.
Je bakt een poets en je kookt van woede?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Bos81 het volgende:
Je weet toch wel het verschil tussen koken en bakken ?
Ik ga ook zo even op het terras (in EIndhoven) zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Ole het volgende:
Klaar![]()
Zo eerst maar eens even richting terras. heb nu wel dorst![]()
Jazeker, daarom juist.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Bos81 het volgende:
Je weet toch wel het verschil tussen koken en bakken ?
waaaaaaaaaaaaat kom jij naar het Concert in het PSV stadion?quote:
Dacht dat ik erg wasquote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef VoreG het volgende:
Kom er net achter dat je een ei ook zacht kan koken (was allemaal aan het opzoeken wat je met eieren kan doen).
Geeft dat hetzelfde resultaat als bakken, want dat staat er dan weer niet bij!.....
een zachtgekookt eiquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor het eitje bakken of omeletje vanavond.
Of ik gooi het ei in de magnetron...
Of ik maak een roerbak ei..
Of ik maak een patatje ei
Die past denk ik niet in het hele mooie 'ei-ding' dat ik daarvoor heb. Maar wel in het bakje van de chinees met zelf gemaakte gaatjes in het deksel.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet eens het ei van een struisvogel in de magnetron doen........ wel ff de kamer verlaten nadat je de magnetron hebt aangezet!
alweer?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik HAAT stand-by diensten... tijd voor ander werk
Alweer? Is pas de 2e baan voor me. En die andere heb ik gewoon 1 1/2 jaar gedaan. Maar hier kan ik gewoon niet tegenquote:
wie wil er nou zo'n werknemer in een sjonniebak danquote:Op donderdag 26 april 2007 18:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alweer? Is pas de 2e baan voor me. En die andere heb ik gewoon 1 1/2 jaar gedaan. Maar hier kan ik gewoon niet tegen![]()
Niet grappigquote:Op donderdag 26 april 2007 18:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie wil er nou zo'n werknemer in een sjonniebak dan![]()
Maandag gaat ie de APK inquote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snel aangebrand zeg met dit weer![]()
hoe gaat het verders met je auto dan?
Jup, waren het eigenlijk niet van plan, maar ja, bloed en kruipen waar het niet gaan kan enzo...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaat kom jij naar het Concert in het PSV stadion?
andries knevel was net te gast bij DWDD, ik vind hem maar een dweilquote:
Zat bij DWDD promotie te maken voor z'n nieuwe talkshow samen met die v.d. Brink.quote:
Voetballen Appelsientje ?quote:
Trusten Sjimmie!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
* sjimz gaat weer slapen!
Truste hoolers!
Hoi Bosquote:Op donderdag 26 april 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Ja hoor. Niks mis mee hier atm.quote:
Ja ik zou ook geen 20 minuten wachten. Er is toch geen voetbal op tv.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
* sjimz gaat weer slapen!
Truste hoolers!
Hoezo?quote:
Ahhquote:
Omdat licht een archetypische bron van kennis is? Ik bedoel, als een vlieg in een lichtbron vliegt, en die lichtbron is heet genoeg, dan heeft hij kennis opgedaan dat hij dat niet meer moet doen, en zo zal het geschieden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef borisz het volgende:
waarom moeten vliegen altijd op een lamp gaan zitten?
Atheisme is immoreel, toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef VoreG het volgende:
Als je zin hebt om je goed te gaan ergeren moet je op youtube filmpjes van Bill O'Reilly zoeken.
Van alles.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Atheisme is immoreel, toch?
De een na laatste nuquote:Op donderdag 26 april 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
We gooien er voor de verandering nog maar eens een Soprano tegenaan.
Dat ook..quote:
Die film is veel te goed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Smeich het volgende:
Buenas noches gente! Una cerveza por favor!
Oh hey, voor als iemand van jullie naar een ontzettend mooie film wilt gaan, vanaf vandaag draait El Laberinto del Fauno (Pan's Labyrinth)![]()
Zondag toch pas voor ons?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
Zaterdag gaat er na een kleine collecte zo een 1000 eu aan vuurwerk de lucht in bijHet Kampioenschap
.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jup, waren het eigenlijk niet van plan, maar ja, bloed en kruipen waar het niet gaan kan enzo...
doe je best, wij hebben het mooiste veld van Nederlandquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Herstel,Het Kampioensweekend
.
Oh een Eend, ik weet het. Ik ga ook enkel mee om het veld te vernaggelen.
links in de VS zou hier nog rechts zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van alles.
Rechts in Amerika is kut.
Ach, het is en blijft Bløf, daar maken we dan maar een uitzondering voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe je best, wij hebben het mooiste veld van Nederland
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, het is en blijft Bløf, daar maken we dan maar een uitzondering voor.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had al zo een vermoeden, was de eerste site die ik checkte na je post, maar daar stond nog niets haha...
Ik zal er iig niet zijn dan.
zijn de sopranos afleveringen op?quote:
Voorlopig wel.quote:
die heb ik een maand geleden al gekocht op dvdquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef Smeich het volgende:
Buenas noches gente! Una cerveza por favor!
Oh hey, voor als iemand van jullie naar een ontzettend mooie film wilt gaan, vanaf vandaag draait El Laberinto del Fauno (Pan's Labyrinth)![]()
Ik vind het de laatste tijd 's ochtends wel mee vallen.. maar de terug weg.. 1 dikke drama. Gisteren ook weer..quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Hier meer "Eindelijk eens rustig op de weg"
Wat een drama de laatste tijd zeg, steeds langer wordende files en ook een portie ongelukken waar je u tegen zegt.
ach ja.. dat is natuurlijk ook zo.. nou dat wordt een dikke drama vanmiddag..quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee. Hopelijk kom je ook weer goed thuis met de naderende vakantie.
SCHatje je bent terugquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was met een nepbomgordel door POL gaan lopen, ze dachten dat het een echte was![]()
Oo oke spannend...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Nee, ik heb niet stout gedaan. Ik leg het nog wel eens uit. Ik start er nog wel een FB topic over binnenkort.
Godgloeiendequote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
Bedtijd, morgen de laatste dag voor de vakantie
.
Ik ook, half maart, dus ook eenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb ik een maand geleden al gekocht op dvd
Dat las ik vriendquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef golfer het volgende:
De baas is naar bed.
Ik ga nog stiekem even de allerlaatste Soprano bekijken.
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat las ik vriend
Mogguh kids
Alweer laatste werkdagje.
WB SCHoffie
Ja, gaat steeds beterquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef appelsientje het volgende:
Lekker
Gaat ie allemaal lekker op je werk??
Ik wilde m zelf vinden haha. Maar goed, dingen kunnen veranderen haha. Ik had namelijk het idee dat niemand zou gaan van ons, maar de animo bleek toch wat groter dan gedacht. En dan wil ik het feessie niet missenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Eilanden het volgende:
Morgen
* Eilanden heeft gisteren zijn trouwpak gekocht
Joepiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Eilanden het volgende:
Morgen
hieper de piep hoezeequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Eilanden het volgende:
Morgen
A15 G'cum Oost - Hardinxveld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd 's ochtends wel mee vallen.. maar de terug weg.. 1 dikke drama. Gisteren ook weer..
Over welke wegen rij jij naar je werk?
Omdat we op het strand trouwen, heb ik niet het standaard donkere pak, maar is het een kaki/beige pak geworden. Daarbij een ecru shirt, champagne-kleurige das en bruine schoenen.quote:
Je bent weer topfit, klaar om er tegenaan te posten en plek 5 te scoren?quote:
de pan staat an.....om 13:00 uur mag ik ze erin donderenquote:
Curacao valt volgens mij qua ticketprijzen wel goed te bereizen en je zit ook niet in het hoogseizoen. Maar verhuizen valt inderdaad 9 van de 10 keer hoger uit dan je begrootquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb begin November een Bruiloft op het strand in Curacao, van m'n stiefzusje.
Zit alleen met de kids in m'n maag (En ook wel de combi vakantiedagen - verhuizing - kosten).
Nu zijn de kosten op zich het probleem niet, maar het is zo ondoorzichtig om door die hele verhuizing heen te kijken wat je dan nog overhoudt en ik leg me liever niet te snel vast.
Tofquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:29 schreef Eilanden het volgende:
Omdat we op het strand trouwen, heb ik niet het standaard donkere pak, maar is het een kaki/beige pak geworden. Daarbij een ecru shirt, champagne-kleurige das en bruine schoenen.
En Sien, er zijn nog geen foto's van .. de broek moet ook nog iets op maat gemaakt worden
Ik ook.. over 3 uur en 10 min...quote:
Tja dat gevoel herken in.... Ik snap die stukken gewoon niet.. waar het 2 baans is... dan 3 baans.. en daarna weer 2 baans wordt..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
A15 G'cum Oost - Hardinxveld.
Heb gelukkig mogelijkheden binnendoor en kan kiezen welke afslag Hardinxveld ik neem, maar ondanks dat de wegwerkzaamheden hier na een jaar of 6 (!) eindelijk klaar zijn is het 1 groot drama en eigenlijk alleen maar erger geworden, en in flink tempo ook.
Maar ja, welke randdebiel verzint er Anno 2007 nog steeds opritten met een scherpe 180 graden bocht erin welke een groot industrieterrein ontsluiten![]()
![]()
Ik wil de kids niet achter laten en incl. vlucht, huisje, auto etc. ben ik zo een kleine 5K kwijt dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Curacao valt volgens mij qua ticketprijzen wel goed te bereizen en je zit ook niet in het hoogseizoen. Maar verhuizen valt inderdaad 9 van de 10 keer hoger uit dan je begroot
Doe dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de pan staat an.....om 13:00 uur mag ik ze erin donderen
Vrouwen hebben het ook altijd makkelijker!quote:Franse chirurgen zijn er in geslaagd bij een vrouw de galstenen te verwijderen zonder littekens achter te laten. De galstenen werden namelijk verwijderd via de vagina.
Voordat men deze opzienbarende operatie kon uitvoeren, heeft men drie jaar lang onderzoeken moeten doen naar de haalbaarheid van zo'n operatie. De operatie werd uitgevoerd in het Franse Straatsburg.
Bij de vrouw werd een endoscoop naar binnen gebracht. Deze ging via de vaginawand dieper het lichaam in. De vrouw kreeg alleen een gaatje ter grootte van twee milimeter in haar buikwand geprikt door de camera.
De chirurgen spreken van een groot succes. De dertigjarige vrouw zou na de ingreep geen centje pijn hebben gehad. Mannen zullen wegens afwezigheid van een vagina op de 'ouderwetse' manier van hun galstenen af moeten komen.
Wat heb je het toch zwaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
En het is kutweer want ik mag straks met zo'n 800 anderen in een overvolle zaal gaan zitten in die hitte. Jippie!
En ik mag door Overvecht fietsen, als je al niet depressief was word je het daar wel.
Nee want dan wordt AZ kampioen en heb ik alsnog een kutweekend!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat heb je het toch zwaar![]()
Dit weekend kan je weer bij komen
Ik moest nog het een en ander pakken, dus ik ging maar niet voor een record.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het ook altijd makkelijker!
Ik wou er net een opmerking over maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |