heeeey, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Fratz het volgende:
begin er meer en meer over te denken om te kappen met wow. het is eigenlijk constant hetzelfde. als ik niet aant raiden ben moet ik wel dingen grinden voor pots of instances om quests te doen om attunded te worden ofzo.
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Fratz het volgende:
begin er meer en meer over te denken om te kappen met wow. het is eigenlijk constant hetzelfde. als ik niet aant raiden ben moet ik wel dingen grinden voor pots of instances om quests te doen om attunded te worden ofzo.
Heb je op het GM-eiland gezeten?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat kan ik je wel vertellen maar dan word Blizzard boos.
lol die is wel vetquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of is die hele Tier 5 een knipoog naar Darth Vader:
[afbeelding]
wat voor leuke dame?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.
ff lekker weer buiten t guild om questen
Dat doe ik overigens samen met een leuke dame die bij ons in het guild zit
Zij levelt een pala en ik een priest.
Gisteren iig al lvl 16 geworden
waarom nou een gnomequote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[afbeelding]
Om dat die het meest weg had van darth vaderquote:
Waarom nou weer een dorf?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Om dat die het meest weg had van darth vader. Maar goed hier een dorf voor je:
[afbeelding]
Hier nu happyquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom nou weer een dorf?
Heb je het fillempie al gezien met de t6 stukken erin?
En dan die warlock? Je lacht je een breuk als je dat ziet![]()
![]()
Nee, want het is en blijft een rouge (ja ja, bewust fout gespeld)quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier nu happy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, want het is en blijft een rouge (ja ja, bewust fout gespeld)![]()
OF the punisherquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |