quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
ja als iedereen zich via mij aanmeld krijg ik veel vrienden hahaha
t record is 45 dus moet te halen zijn dacht ik zo
t gaat om t idee.. volgends mij zijn er best veel fokkers tov van andere nederlanders die zich registreren als t luktquote:
ok id weggehaaldquote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
je kan de refferer ook weghalen
netjesquote:
`quote:
Ik weet waar je huis woont!quote:Op maandag 30 april 2007 09:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zou echt nooit van mijn leven mijn gebruikersnaam op het internet op een kaart zetten die zo gedetailleerd is dat mensen er daadwerkelijk achter kunnen komen waar je precíes woont.
Is er iemand die controleert of je huis ook daadwerkelijk staat waar je woont dan?quote:Op maandag 30 april 2007 09:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zou echt nooit van mijn leven mijn gebruikersnaam op het internet op een kaart zetten die zo gedetailleerd is dat mensen er daadwerkelijk achter kunnen komen waar je precíes woont.
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als fokkertjes m,n adres hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 09:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ongeveer en omdat je het hier kent, ja. Maar jezelf vereeuwigen op zo'n kaart?quote:Op maandag 30 april 2007 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik weet waar je huis woont!
Ik heb het toch niet over mensen die een vals adres kiezen? Ik heb het juist over mensen die braaf hun echte adres kiezen.quote:Op maandag 30 april 2007 09:41 schreef Roönaän het volgende:
Is er iemand die controleert of je huis ook daadwerkelijk staat waar je woont dan?
denk het niet maar t gaat om t ideequote:Op maandag 30 april 2007 09:41 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Is er iemand die controleert of je huis ook daadwerkelijk staat waar je woont dan?
als je de moeite neemt om te kijken zie je dat de site echt n paar dagen open is ofzo...quote:
Er zijn meer sites.quote:Op maandag 30 april 2007 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je de moeite neemt om te kijken zie je dat de site echt n paar dagen open is ofzo...
je hoeft ook neit helemaal precies op de plek van je huis te zitten, toch? Je geeft zoveel info vrij als je zelf wilt, niemand verplicht jequote:Op maandag 30 april 2007 09:37 schreef _Floddertje_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |