Die fout is ook maar 1 keer gemaakt vriend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tja Ajax is een heel andere club dan De Graafschap qua voetbal, dus komen er ook andere spelers vandaan, logisch heMoet je niet gaan janken dat die spelers het voetballend op willen lossen, want het is ze zo geleerd en als De Graafschap dat niet wil, waarom halen ze die spelers dan...

Mee eensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die fout is ook maar 1 keer gemaakt vriend.
Bovendien is het grootste probleem de instelling, niet het feit dat er slappe passjes gegeven worden. Die gasten hadden allemaal een air over zich heen van 'wij zijn de beste' en konden geen kritiek verdragen. Dát was het probleem. De ergste was Sonny Silooy, het lag aan iedereen behalve aan hemzelf. En als er een keer geknokt moet worden op het veld zet je je in, ook als je van Ajax komt.

Goede voetballers worden zeker gewaardeerd, zie bijvoorbeeld Godee of Emam en wat dacht je van überheld Eric Viscaal. Alleen zitten wij vaak in de situatie dat er wat extra's wordt gevraagd: STRIJD. Een Godee en Viscaal brachten dat wel, in tegenstelling tot die anderen. Het zal niet eens bewust zijn gegaan want bv Turpijn was een prima jongen. Splinter liep wel steeds te zeiken dat ie niet voor de bank naar Doetinchem was gekomen maar heeft zich over de club zelf nooit negatief uitgelaten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef manny het volgende:
Het gaat erom dat ze iets toevoegen, en dat was op dat moment niet zo. Het elftal van toen kwam aan alle kanten tekort. Silooy (die dan 2 minuten voor de training kwam aanrijden in z'n Porsche) voegde inderdaad al helemaal niets toe.
Die air van die anderen dat viel volgens mij wel mee. Maar als iedereen alleen maar de types Vreman, Redekker en Kraaij jr wil zien, dan heb je inderdaad niets aan een paar van die ajax jongetjes. Slechte keuze van de technische staf dus.

Jammer, was altijd wel goed voor aantal assists en goals. Zo maakt men het zich wel moeilijker in het vormen van een nieuw team.quote:De Visscher vertrekt bij De Graafschap
De Graafschap gaat niet door met Jeffrey de Visscher. Beide partijen kwamen er niet uit bij de onderhandelingen over een nieuw contract. De Graafschap had De Visscher een nieuwe aanbieding gedaan voor één seizoen. "Het is definitief afgeketst", verklaart directeur Han Berger.
"Het was een keurige aanbieding. Als Jeffrey per se had gewild, dan waren we er uitgekomen. Ik wil wel zeggen dat we in altijd uitstekend hebben samengewerkt met Jeffrey, maar nu houdt het op." De zoektocht van Berger gaat door. "Dit verandert niets, we zoeken één of twee aanvallers en één of twee verdedigers."
Bron: Omroep Gelderland

Uitstekend weet ik niet hoor.. Op eerste divisieniveau deed hij het prima maar ik vraag me echt af of hij eredivisie aankan. Als hij 1 van de factoren snelheid, voorzet en scherpte voor het doel beter beheerst zou het nog wat kunnen worden. Nu is het iets te veel net niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:33 schreef xJapser het volgende:
Mja maar als je aanvallend iets wil brengen tegen de mindere ploegen was hij uitstekend geweest.

Eens kijken of dit onze wereldtopper gaat worden.quote:Larossa op proef bij De Graafschap
Spits Ruben Dario Larossa traint maandag op proef mee bij De Graafschap. De Argentijn kwam zondag aan op Schiphol.
Larossa was vier weken geleden ook al op proef, maar raakte op de training direct geblesseerd. De verwachting was dat hij niet meer terug zou keren, maar dat is nu dus toch het geval.
Ruben Dario Larossa is 28 jaar en heeft een Italiaans paspoort, waardoor hij geen buiten EU-salaris hoeft te verdienen. Hij speelt voor Birkirkara op Malta, dat momenteel derde staat. Hij kwam eerder uit voor onder meer Walsall (Engeland) en Marbella(Spanje).

Ze komen nu in ieder geval 1 voor 1, onze potentiele toppers. Alweer een verbetering tov vroegerquote:Op zondag 20 mei 2007 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Eens kijken of dit onze wereldtopper gaat worden.

Net zo'n topper als die ene pipo een paar seizoenen geleden. Die had 300 keer gescoord in 100 wedstrijden in Griekenland ofzo. Ik kan even niet op zijn naam komen.quote:

quote:Op maandag 21 mei 2007 15:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kostas 'casablanca' Dedelatakis?

Ja misschien is Sneijder iets voor ons?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:27 schreef w00h00 het volgende:
De graafschap zal toch met nog wat goede aankopen moeten komen voor het nieuwe seizoen.

Ik hoor het ze nog zeggen: 'Dedeletakis is nog niet zo goed als Machlas maar kan wel beter dan hem worden'. Hij kwam ook van Kreta geloof ik, 1x bij ons in het eerste ingevallen. Wat een heldquote:Op maandag 21 mei 2007 15:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kostas 'casablanca' Dedelatakis?

Stond er in het begin van dit seizoen vaak in bij Mainz, later vooral invaller. Diakité hoort wat mij betreft ook niet in dat rijtje nutteloze aankopen/huurlingen die nooit speelden, hij heeft zijn invalbeurten meegepakt maar nooit een echte kans gekregen. Promes was blijkbaar beter.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bakary Diakite heeft nog wel een redelijke carriere.

Op het moment van topicstart was nog de vraag of Nederland een plekje ging krijgen via de Fair Play prijs. Na PSV en AZ was De Graafschap de beste geklasseerde club, vandaar...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ja, die AZ en PSV gewonnen hebben toch?

Wat dacht je van Abdul Rahman Issah die een wondergoal maakte tegen Utrecht en thuis bijna van eigen helft scoorde.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:59 schreef xJapser het volgende:
Ik mis Komi TchangaiEr staat me en moment voor de geest dat ie de bal van de doellijn wegwerkte. Dat was wel een held!

quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Op het moment van topicstart was nog de vraag of Nederland een plekje ging krijgen via de Fair Play prijs. Na PSV en AZ was De Graafschap de beste geklasseerde club, vandaar...
Ga jij je nu verder maar druk maken hoe jullie boven ons gaan eindigen komend seizoen

Kijk eens aan. Ik kan me slechtere aankopen voorstellen. De Groot is wel een beetje als Powel, veel scoren maar ook veel kansen missen. Dat kan in 1e divisie, maar in ere is het een ander verhaal. Het had in ieder geval slechter gekund.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Donny de Groot komt weer terug van Cyprus om voor jullie te spelen, aldus De Telegraaf. De vervanger van V Beukering. Geen slechte zet, wel van hetzelfde niveau.

Beukie is transfervrij vertrokken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:40 schreef Blawh het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze Donny voor de basis gehaald hebben, maar je moet ook een aantal spitsen op de bank hebben. Donny is zeker een leuke spits om erbij te hebben, hij kan er altijd zomaar eentje inprikken als hij in het veld staat.
Edit: Hebben jullie eigenlijk geld gevangen voor v. Beukering of is hij transfervrij weg?

Moet natuurlijk blijken of ze elkaar goed aan gaan vullen. Ik hoop dat de Graafschap er inblijft volgend jaar, zo'n club hoort gewoon in de eredivisie in plaats van een Excelsior of RKC. Bovendien altijd een leuk sfeertje daar in het stadion en redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Beukie is transfervrij vertrokken.
Donny is zeker voor de basis, hij heeft voor een deel dezelfde kwaliteiten als Powel (scoren) maar ze vullen elkaar ook gewoon goed aan. Verder is De Graafschap voorin nog bezig met Daniel Gomez (afgelopen seizoen gehuurd door MVV) en komen Bloemendaal en Sissing uit de jeugd. Die zijn er nog niet klaar voor maar zullen wel hun minuten moeten pakken.

Donny afzeiken maar blijkbaar wel fan zijn van Powelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn jullie zijn periode bij ons vergeten? Ja inderdaad, die donny is een goeie. Alsjeblieft zeg. Die vent heeft nooit wat waar gemaakt. Dat is nou het schoolvoorbeeld van een eerste divisie spits

Voetballen kan hij wel en als hij goedkoop over te nemen is, waarom niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Daniel Gomez heeft in zn carriere ook nooit meer dan 18 wedstrijden in een seizoen gespeeld... Over zijn rendement nog maar te zwijgen.

Jawel, bij Aachen. Hij was daar spits, maar moest weg toen hij positief getest werd aan drugs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Daniel Gomez heeft in zn carriere ook nooit meer dan 18 wedstrijden in een seizoen gespeeld... Over zijn rendement nog maar te zwijgen.

Ik ging er vanuit dat je Powel-fan was vanwege je onderschrift. Dat is dus niet zo en dan heb je wat meer recht van spreken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben heul geen fan van Powel. Ik weet niet hoe je daar bij komt. Ik ben degen die zei dat Powel er niet meer dan 10- zou maken volgend seizoen. Ja onder Hylke Enzerink was het inderdaad een stuk beter. Die heb ik nooit uitgekotst. Voor dat je conclusies over mij trekt meot je eerst mijn postgeschiedenis eens lezen...
Maar goed als jij graag het lachertje van de eredivisie wordt...

Rene Bot natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar zijn onze Jeffrey Vlug, Rob Maas, Martin Pieckenhaage, en Sjaak Polak?

Over Enzerink worden we het vast niet eens, behalve dan dat enkele aankopen inderdaad briljant waren. Ali was dat overigens maar een half seizoenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Enzerink is anders ook de man die aankwam met Ali Ibrahim en eric Viscaal bijvoorbeeld. Dat hele Udinese verhaal is 1 fout. Als enzerink was gebeleven waren we ook niet aan de rand van de afgrond geraakt omdat hij dan wel elk jaar verstekingen gepresenteerd zou hebben. Als je hoger speelt kun je je dat gewoon veroorloven...
En onze selctie ie echt niet gelijkwaardig aan Sparta of Heracles.
Waar zijn onze Jeffrey Vlug, Rob Maas, Martin Pieckenhaage, en Sjaak Polak?

Van mij mogen ze hem hebben. Hij is vorig seizoen wel belangrijk geweest, maar dit seizoen was hij toch een van de zwakkere schakels ondanks zijn enorme inzet. Bovendien hebben we met De Vries al een goede plaatsvervanger in huis en bovendien kunnen Wuytens en Klavan ook op die positie uit de voeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maas is nog niet rond met Heracles, die kun je nog halen.

Nee hoor.quote:

Hij is een aantal jaartjes behoorlijk de weg kwijt geweest ja, schoppen om het schoppen. Afgelopen seizoen heeft ie dat min of meer afgeleerd en blijkt dat hij best aardig kan voetballen. Hij is in ieder geval geen verzwakking meer in het team.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Wat die gast op een voetbalveld doet vraag ik me al jaren af overigens

Ik weet het nietquote:De Graafschap haalt spits De Groot terug
22/5/2007 11:01
Na een jaar in Cyprus keert Donny de Groot terug op de Nederlandse velden. De Graafschap sluit de spits weer in de armen.
De Groot verkaste een jaar geleden naar Cyprus, waar hij zich voor twee jaar verbond aan AEK Larnaca. Maar na één seizoen en negen doelpunten is het buitenlandse avontuur voorbij.
Bij De Graafschap, waar hij in het seizoen 2005/2006 dertien keer trefzeker was, tekent De Groot een contract voor twee jaar. De 27-jarige aanvaller moet de naar NEC vertrokken Jhon van Beukering doen vergeten.

Ik volg het Belgische voetbal én ik woon in Enschede. Ik weet dus genoeg over Vidarsson.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe weet je nou hoe goed Vidarsson is? Je hebt hem nooit in actie gezien...
Nee ik ook niet, maar ik ben van mening dat we mensen missen met ervaring en uitstraling. Met inzet alleen red je het niet.

Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Wat die gast op een voetbalveld doet vraag ik me al jaren af overigens

Mee eens, Botje heeft zich verbeterd. Al moetie dat ook nog laten zien in de Eredivisie hé.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.
Verder de Groot ik weet niet wat ik er van moet vinden maar zou opzich best kunnen werken ik denk niet dat we veel beter zullen krijgen.

Moet bekennen dat ik mijn oordeel niet baseer op afgelopen seizoen, heb ik hem simpelweg te weinig voor zien spelen maar op voorgaande seizoenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.
Verder de Groot ik weet niet wat ik er van moet vinden maar zou opzich best kunnen werken ik denk niet dat we veel beter zullen krijgen.

Dat vind ik schromelijk overdreven pakt redelijk tot veel gele kaarten normaal gesproken (valt dit seizoen geloof ik erg mee) en heeft in het verleden een aantal zware overtredingen gemaakt. Dat hebben wel meer spelers volgens mij. Ik denk dat die beeldvorming vooral door hugo borst komt met zijn psychopaat gelul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik aan Bot denk denk ik eerder aan die jongen die zijn roeping als slager gemist heeft.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSEN!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn held is terug gekeerd op zijn oude nest en heeft zich een plek verworden bij de receptie. De receptie heeft een nieuwe medewerker en wij kennen en scanderen allemaal zijn naam:
Wouter Janssen

Is 'ie links of rechtsback.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:42 schreef w00h00 het volgende:
Verder heeft De Graafschap interesse om Boakye definitief over te nemen van Ajax.
Bron: www.ajax.netwerk.to
Ajacieden bij de graafschap lijken me op voorhand goede zaken.![]()

quote:De Graafschap maakt zich belachelijk
Zambia O19 werd afgelopen weekend achtste en laatste op het Terborgtoernooi. Wie de ploeg gisteren zag swingen tegen een dramatisch De Graafschap snapte daar niets van.
Al was de uitslag er een om u tegen te zeggen, 6-0 voor Zambia, de cijfers waren nog maar een zwakke uitdrukking van de veldverhoudingen. Met iets meer scherpte voor beide doelen had er makkelijk 13-1 op het scorebord kunnen staan.
Trainer Jan de Jonge was woedend. "Ik wil hier zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken. Dit was schandalig. Ik heb deze wedstrijd niet gecoacht, omdat ik ook wilde zien of spelers het zelf oppakten. Dat ging niet goed."
Maatregelen nam De Jonge niet. "We trainen gewoon tot volgende week woensdag en dan ga ik lekker op vakantie. Nee, die ga ik hier niet door laten verpesten. Er staan vandaag veel jongens op het veld, die er volgend seizoen niet meer zijn. Moet ik dan een boete geven? Daar lachen die spelers toch om."
Binnen een minuut kwam Zambia op voorsprong en binnen twintig minuten stond het 3-0. Keer op keer sneden de atletische maar ook tactisch sterke Zambiaanse talenten door de Doetinchemse verdediging. Na rust werden nog eens drie van de vele kansen benut.
De Graafschap stelde daar twee kopballen tegenover. Berry Powel knikte naast en proefspeler Ruben Dario Larossa stuitte op de Zambiaanse doelman. Naast de Argentijnse spits deed opnieuw de Braziliaanse proefspeler Marco Aurelio mee. Vooral de laatste speelde uitermate zwak. "De kans is klein dat we deze spelers nog terug zien", was De Jonge nog mild.

Wordt niks denk ik, meneer van gaal zal het spelen om degradatie vast niet accepteren....quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Graafschap heeft overigens ook nog steeds interesse in Lens.

Ik kan me niet voorstellen dat dat bericht klopt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Groot is gehaald voor de bank. Ze hebben een bod van 200.000 gedaan op die belg Thiebaut.

Worden ze hard van.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Wordt niks denk ik, meneer van gaal zal het spelen om degradatie vast niet accepteren....

Ziet er toch naar uit dat de Groot voor de basis is gehaald. Ik kan me niet voorstellen dat die andere jongens het anders moeten doen in de eredivisie. Ik weet niet of ik hier nou teleurgesteld over moet zijn ik heb zo'n idee dat die Gomez nog wel eens positief naar voren gaat komen.quote:De Graafschap vangt bot bij Gomez
De Graafschap heeft bij de zoektocht naar een nieuwe aanvaller bot gevangen bij Daniel Gomez.
De Franse spits van MVV wil graag bij de Maastrichtse club blijven en heeft daarom De Graafschap afgezegd. MVV huurde Gomez het laatse halfjaar van FC Metz. Eerder verkoos een andere aanvaller van MVV, Harrie Gommans, Vitesse al boven de Doetinchemse club. De Graafschap versterkte zich voorin al met Donny de Groot (AEK Larnaca), maar kwam er niet uit met Yuri Cornelisse van FC Groningen. Ook Gunther Thiebaut van het Belgische Dender is in beeld. De Argentijn Ruben Larossa is afgetest.

Duh.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef xJapser het volgende:
Dude...Bakens speelt er...die ken je toch wel.

Bullshit. Hij heeft het op eigen intiatief gedaan in Wehl, ik heb hem daar nog een paar keer gesproken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bakens is toch die judas die twee jaar op onze kosten heeft lopen revalideren en toen voor niks weg liep naar RKC?

Karrel wat ben jij altijd negatief over mensen. Dat mensen geblesseerd raken is nou eenmaal een risico dat je loopt in de voetballerij. Bakens zijn contract liep af, RKC stond er destijds veel beter voor dan wij en hij kon daar 2,5 maal het salaris verdienen dat hij bij ons kon krijgen. Ik begrijp hem wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja inderdaad zijn loon werd in de tussentijd stop gezet en De Graafschap heeft hem lekker aan z'n lot over gelaten.
Hij is gewoon een judas die wel profiteert van De Graafschap, maar er niks voor terug wil doen.

Een soort Volmer dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja inderdaad zijn loon werd in de tussentijd stop gezet en De Graafschap heeft hem lekker aan z'n lot over gelaten.
Hij is gewoon een judas die wel profiteert van De Graafschap, maar er niks voor terug wil doen.

Ik ben niet altijd negatief over mensen. Zo heb ik het in dit topic al opgenomen voor Rody Turpijn en heb ik het in het verleden zelfs wel eens opgenomen voor John vd Brom!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Karrel wat ben jij altijd negatief over mensen.
Ten eerste ben ik inderdaad loyaal aan mijn werkgever. Als hij twee jaar ziektekosten voor mij zou betalen zou ik niet zomaar weg gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat mensen geblesseerd raken is nou eenmaal een risico dat je loopt in de voetballerij. Bakens zijn contract liep af, RKC stond er destijds veel beter voor dan wij en hij kon daar 2,5 maal het salaris verdienen dat hij bij ons kon krijgen. Ik begrijp hem wel.
Maar ja, als jij een tijdje in de ziektewet hebt gezeten en je krijgt direct daarna een aanbieding van een ander bedrijf waar je meer perspectief hebt en minstens het dubbele verdient laat je die kans schieten he![]()
Waren er maar meer mensen als jij![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |