Rene Bot natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar zijn onze Jeffrey Vlug, Rob Maas, Martin Pieckenhaage, en Sjaak Polak?
Over Enzerink worden we het vast niet eens, behalve dan dat enkele aankopen inderdaad briljant waren. Ali was dat overigens maar een half seizoenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Enzerink is anders ook de man die aankwam met Ali Ibrahim en eric Viscaal bijvoorbeeld. Dat hele Udinese verhaal is 1 fout. Als enzerink was gebeleven waren we ook niet aan de rand van de afgrond geraakt omdat hij dan wel elk jaar verstekingen gepresenteerd zou hebben. Als je hoger speelt kun je je dat gewoon veroorloven...
En onze selctie ie echt niet gelijkwaardig aan Sparta of Heracles.
Waar zijn onze Jeffrey Vlug, Rob Maas, Martin Pieckenhaage, en Sjaak Polak?
Van mij mogen ze hem hebben. Hij is vorig seizoen wel belangrijk geweest, maar dit seizoen was hij toch een van de zwakkere schakels ondanks zijn enorme inzet. Bovendien hebben we met De Vries al een goede plaatsvervanger in huis en bovendien kunnen Wuytens en Klavan ook op die positie uit de voeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maas is nog niet rond met Heracles, die kun je nog halen.
Nee hoor.quote:
Hij is een aantal jaartjes behoorlijk de weg kwijt geweest ja, schoppen om het schoppen. Afgelopen seizoen heeft ie dat min of meer afgeleerd en blijkt dat hij best aardig kan voetballen. Hij is in ieder geval geen verzwakking meer in het team.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Wat die gast op een voetbalveld doet vraag ik me al jaren af overigens
Ik weet het nietquote:De Graafschap haalt spits De Groot terug
22/5/2007 11:01
Na een jaar in Cyprus keert Donny de Groot terug op de Nederlandse velden. De Graafschap sluit de spits weer in de armen.
De Groot verkaste een jaar geleden naar Cyprus, waar hij zich voor twee jaar verbond aan AEK Larnaca. Maar na één seizoen en negen doelpunten is het buitenlandse avontuur voorbij.
Bij De Graafschap, waar hij in het seizoen 2005/2006 dertien keer trefzeker was, tekent De Groot een contract voor twee jaar. De 27-jarige aanvaller moet de naar NEC vertrokken Jhon van Beukering doen vergeten.
Ik volg het Belgische voetbal én ik woon in Enschede. Ik weet dus genoeg over Vidarsson.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe weet je nou hoe goed Vidarsson is? Je hebt hem nooit in actie gezien...
Nee ik ook niet, maar ik ben van mening dat we mensen missen met ervaring en uitstraling. Met inzet alleen red je het niet.
Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Wat die gast op een voetbalveld doet vraag ik me al jaren af overigens
Mee eens, Botje heeft zich verbeterd. Al moetie dat ook nog laten zien in de Eredivisie hé.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.
Verder de Groot ik weet niet wat ik er van moet vinden maar zou opzich best kunnen werken ik denk niet dat we veel beter zullen krijgen.
Moet bekennen dat ik mijn oordeel niet baseer op afgelopen seizoen, heb ik hem simpelweg te weinig voor zien spelen maar op voorgaande seizoenen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.
Verder de Groot ik weet niet wat ik er van moet vinden maar zou opzich best kunnen werken ik denk niet dat we veel beter zullen krijgen.
Dat vind ik schromelijk overdreven pakt redelijk tot veel gele kaarten normaal gesproken (valt dit seizoen geloof ik erg mee) en heeft in het verleden een aantal zware overtredingen gemaakt. Dat hebben wel meer spelers volgens mij. Ik denk dat die beeldvorming vooral door hugo borst komt met zijn psychopaat gelul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik aan Bot denk denk ik eerder aan die jongen die zijn roeping als slager gemist heeft.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSEN!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn held is terug gekeerd op zijn oude nest en heeft zich een plek verworden bij de receptie. De receptie heeft een nieuwe medewerker en wij kennen en scanderen allemaal zijn naam:
Wouter Janssen
Is 'ie links of rechtsback.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:42 schreef w00h00 het volgende:
Verder heeft De Graafschap interesse om Boakye definitief over te nemen van Ajax.
Bron: www.ajax.netwerk.to
Ajacieden bij de graafschap lijken me op voorhand goede zaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |