abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:15:33 #151
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49644273
Enzerink is anders ook de man die aankwam met Ali Ibrahim en eric Viscaal bijvoorbeeld. Dat hele Udinese verhaal is 1 fout. Als enzerink was gebeleven waren we ook niet aan de rand van de afgrond geraakt omdat hij dan wel elk jaar verstekingen gepresenteerd zou hebben. Als je hoger speelt kun je je dat gewoon veroorloven...
En onze selctie ie echt niet gelijkwaardig aan Sparta of Heracles.
Waar zijn onze Jeffrey Vlug, Rob Maas, Martin Pieckenhaage, en Sjaak Polak?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49644319
Maas is nog niet rond met Heracles, die kun je nog halen.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:18:10 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49644373
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Rene Bot natuurlijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49644872
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Enzerink is anders ook de man die aankwam met Ali Ibrahim en eric Viscaal bijvoorbeeld. Dat hele Udinese verhaal is 1 fout. Als enzerink was gebeleven waren we ook niet aan de rand van de afgrond geraakt omdat hij dan wel elk jaar verstekingen gepresenteerd zou hebben. Als je hoger speelt kun je je dat gewoon veroorloven...
En onze selctie ie echt niet gelijkwaardig aan Sparta of Heracles.
Over Enzerink worden we het vast niet eens, behalve dan dat enkele aankopen inderdaad briljant waren. Ali was dat overigens maar een half seizoen

Van die 4 namen die je daaronder noemt zou alleen Piecke een aanwinst zijn. Ik vind Vidarsson beter dan de nu oud wordende Maas, Vlug heeft een paar leuke potjes gespeeld maar meer ook niet en Sjakie Polak.. tja.. hij zal misschien iets beter zijn dan Van Peppen, maar ook een flink stuk duurder.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_49644928
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Rene Bot natuurlijk.
Proef ik hier enig sarcasme?
pi_49644957
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maas is nog niet rond met Heracles, die kun je nog halen.
Van mij mogen ze hem hebben. Hij is vorig seizoen wel belangrijk geweest, maar dit seizoen was hij toch een van de zwakkere schakels ondanks zijn enorme inzet. Bovendien hebben we met De Vries al een goede plaatsvervanger in huis en bovendien kunnen Wuytens en Klavan ook op die positie uit de voeten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:34:34 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49645014
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Proef ik hier enig sarcasme?
Nee hoor.

Wat die gast op een voetbalveld doet vraag ik me al jaren af overigens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49645265
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nee hoor.

Hij is een aantal jaartjes behoorlijk de weg kwijt geweest ja, schoppen om het schoppen. Afgelopen seizoen heeft ie dat min of meer afgeleerd en blijkt dat hij best aardig kan voetballen. Hij is in ieder geval geen verzwakking meer in het team.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:43:07 #159
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49645383
Hoe weet je nou hoe goed Vidarsson is? Je hebt hem nooit in actie gezien...
Nee ik ook niet, maar ik ben van mening dat we mensen missen met ervaring en uitstraling. Met inzet alleen red je het niet.
pi_49645530
quote:
De Graafschap haalt spits De Groot terug

22/5/2007 11:01

Na een jaar in Cyprus keert Donny de Groot terug op de Nederlandse velden. De Graafschap sluit de spits weer in de armen.

De Groot verkaste een jaar geleden naar Cyprus, waar hij zich voor twee jaar verbond aan AEK Larnaca. Maar na één seizoen en negen doelpunten is het buitenlandse avontuur voorbij.

Bij De Graafschap, waar hij in het seizoen 2005/2006 dertien keer trefzeker was, tekent De Groot een contract voor twee jaar. De 27-jarige aanvaller moet de naar NEC vertrokken Jhon van Beukering doen vergeten.
Ik weet het niet De Groot kan echt wel voetballen, alleen was het altijd net niet... Er moeten toch zeker wat meer directe versterkingen bij (minstens 2)
Bloed, zweet en tranen!
pi_49646478
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe weet je nou hoe goed Vidarsson is? Je hebt hem nooit in actie gezien...
Nee ik ook niet, maar ik ben van mening dat we mensen missen met ervaring en uitstraling. Met inzet alleen red je het niet.
Ik volg het Belgische voetbal én ik woon in Enschede. Ik weet dus genoeg over Vidarsson.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:17:08 #162
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49646817
Dus jij hebt bij twente 2 gekeken?
pi_49647046
Gast doe eens niet zo bijdehand. De beste man heb ik jarenlang zien spelen bij Lokeren, ik krijg van Belgische kennissen felicitaties dat wij zo'n goede speler hebben binnengehaald en de Twente-diehards om me heen vinden het jammer dat hij gaat omdat hij volgend seizoen een nuttige speler had kunnen zijn. En dan ga jij mij vertellen dat ik niks van hem afweet?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:33:51 #164
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49647518
Ja, dat ga ik je vertellen , maar serieus. Hoe kan ik dat weten?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:35:15 #165
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49647596
De Graafschap aast op Belg Thiebaut
Zegt die je wat?
pi_49650830
Thiebaut? Die speelt volgens mij bij Dender, de kampioen van 2e klasse in Belgie. Eigendom van Roeselare of Zulte-Waregem. Heeft er veel gemaakt, weet niet precies hoeveel. Volgens mij speelde hij ook nog in Aalst in een ver verleden en buiten Belgie. Die is toch al zeker 32 hoor, weet niet of je dat moet willen en kan me ook niet herinneren dat ie eerder zoveel scoorde.
pi_49668609
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nee hoor.

Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.

Verder de Groot ik weet niet wat ik er van moet vinden maar zou opzich best kunnen werken ik denk niet dat we veel beter zullen krijgen.
pi_49670377
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Prima speler ik ben blij dat hij bij ons speelt. Ik denk dat je hem ook weinig hebt zien spelen want heeft dit seizoen echt prima gespeeld zowel aanvallend als verdedigend.

Verder de Groot ik weet niet wat ik er van moet vinden maar zou opzich best kunnen werken ik denk niet dat we veel beter zullen krijgen.
Mee eens, Botje heeft zich verbeterd. Al moetie dat ook nog laten zien in de Eredivisie hé.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:22:52 #169
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49670730
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik mijn oordeel niet baseer op afgelopen seizoen, heb ik hem simpelweg te weinig voor zien spelen maar op voorgaande seizoenen.
Als ik aan Bot denk denk ik eerder aan die jongen die zijn roeping als slager gemist heeft.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49670890
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als ik aan Bot denk denk ik eerder aan die jongen die zijn roeping als slager gemist heeft.
Dat vind ik schromelijk overdreven pakt redelijk tot veel gele kaarten normaal gesproken (valt dit seizoen geloof ik erg mee) en heeft in het verleden een aantal zware overtredingen gemaakt. Dat hebben wel meer spelers volgens mij. Ik denk dat die beeldvorming vooral door hugo borst komt met zijn psychopaat gelul.

Bot is denk ik sowieso de speler met de beste voorzet uit onze selectie.
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:01:48 #171
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49682447
Mijn held is terug gekeerd op zijn oude nest en heeft zich een plek verworden bij de receptie. De receptie heeft een nieuwe medewerker en wij kennen en scanderen allemaal zijn naam:
Wouter Janssen
pi_49686349
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn held is terug gekeerd op zijn oude nest en heeft zich een plek verworden bij de receptie. De receptie heeft een nieuwe medewerker en wij kennen en scanderen allemaal zijn naam:
Wouter Janssen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSEN!
Bloed, zweet en tranen!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:23:54 #173
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49688054
Kickeh was dat zeg. die gast kwam er telkens voor 10 minuten in. Toch denk ik serieus dat het geen mindere voetballer is dan Meijer. Hij kwam alleen in de eredivisie bij de selectie....
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:42:03 #174
51286 w00h00
Digital man!
pi_49710108
Verder heeft De Graafschap interesse om Boakye definitief over te nemen van Ajax.

Bron: www.ajax.netwerk.to

Ajacieden bij de graafschap lijken me op voorhand goede zaken.
pi_49710918
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:42 schreef w00h00 het volgende:
Verder heeft De Graafschap interesse om Boakye definitief over te nemen van Ajax.

Bron: www.ajax.netwerk.to

Ajacieden bij de graafschap lijken me op voorhand goede zaken.
Is 'ie links of rechtsback.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')