Was het leuk ??? en zie je haar weer snel ???quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Whoa! Nieuwsberichten in de SC!
Lief, lief klein zusje,quote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was het leuk ??? en zie je haar weer snel ???
Groetjes terugquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lief, lief klein zusje,
Ze staat naast me![]()
En we gaan nu heel romantisch samen de hond uitlaten enzo,
Maar je krijgt wel de groetjes![]()
![]()
![]()
ga je er aanhangen danquote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit heul niet te klagen! Ik wil enkel een ventilatort!![]()
na drie heet het qetuilaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, pardon,
Ik moest er drie hebben...
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
na drie heet het qetuila![]()
en daarna...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe mij dan maar drie qetuila en daarna limonade![]()
YWquote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin begint ineens naar een drankje te vragen, bedankt hé...![]()
Aaah, is het er zo één?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
bedoel u deze??
dan niet, scoort 4,9 bij imdb
ja, of met richard prior,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaah, is het er zo één?
Hmm, dan ga ik eerst nog een drankje halen.![]()
Of er iets loopt op de streams? Ik zal eens even kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk t: vervang door lopen er loopt niks op de streams...toch?![]()
hoi talitha
mén ga gewoon twijfelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of er iets loopt op de streams? Ik zal eens even kijken.
Midlifecrisis wilde ik vragen... Maar ik zie dat je jonger bent dan ik! Waarom klink je dan zoveel intelligenter?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén ga gewoon twijfelen...
en aan alles hè.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Midlifecrisis wilde ik vragen... Maar ik zie dat je jonger bent dan ik! Waarom klink je dan zoveel intelligenter?![]()
(Zeg maar niks.)
O ja, er loopt helemaal niets op de streams. Het hangt op de bank voor de televisie. En ze zijn heel irritant door het programma heen aan het praten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |