hij is ontsnapt?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef kevin6188 het volgende:
Had vanmiddag bijna een kaartje voor Willem II-uit![]()
Nee, via-via-via-via en dat werd in gang gezet door een klasgenoot van me, die woont in Tilburg. Maar de kaarten waren net verkocht toen ze belde. Niet via Ajax ofzo, heb geen uitkaart.quote:
Tuurlijk, welke club vindt het dan wel ok, als je eigen club met 8-0 verslagen wordt om een andere club dwars te zitten. Wat een bullshit.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op een forum van Willem II rond te kijken, maar daar hebben ze toch allemaal een grafhekel aan ons
Nouja een paar vinden het niet erg als ze met 0-12 van de mat geveegd worden. Die hebben dus ook een tievushekel aan Scheringa zeggen ze. Maar de meesten vinden ons arrogant en zien ze psv het liefst kampioen worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, welke club vindt het dan wel ok, als je eigen club met 8-0 verslagen wordt om een andere club dwars te zitten. Wat een bullshit.
Hij is inmiddels al een tijdje basisklant in Milaan hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef Sethje het volgende:
hij had gewoon moeten blijven...hij speelt daar toch bijna nooit?
Wel lekkere quote natuurlijk!
Ik raakte mijn kaartje voor RKC thuis kwijtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef Jasza het volgende:
Tering die maat is dus echt dat kaartje kwijt, jezus soms denk ik wel is watvoor mongolen bestaan er.
dat is wel iets anders natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik raakte mijn kaartje voor RKC thuis kwijt![]()
Ach ja liever in het Stadion als voor teletekst hangen.quote:
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
Danny Blind wil Michael Timisela, Michael Krohn-Dehli, Javier Martina (huur) en Kenneth Vermeer (huur) naar Sparta halen.![]()
Is goed voor Ajax en de spelers dus waarom niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
Danny Blind wil Michael Timisela, Michael Krohn-Dehli, Javier Martina (huur) en Kenneth Vermeer (huur) naar Sparta halen.![]()
Goed toch, of wou jij Krohn-Dehli graag in de Arena zien spelen volgend seizoen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
Sukkel, en zal ik je eens laten schrikkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Mooi detail wat me vandaag pas opviel aan het huidige Ajax shirt!
Hoelang heb je dat shirt al dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat hij er nooit goed naar heeft gekeken voordat hij 'm aan deed, en hem al een jaar niet uit heeft getrokkenquote:
Goede morgenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |