Heeft ie z'n kaartje dagelijks bij dan? Whehe wat een aapquote:Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef Jasza het volgende:
Maat van me is ze kaartje op straat verloren vandaag, jezus watvoor josti kan je echt zijn.
Hij kwam ze kaartje net halen hier.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heeft ie z'n kaartje dagelijks bij dan? Whehe wat een aap
We oogsten zondag al.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Als Wesley weggaat wat wil je dan ervoor terugkopen?
Houd die gast nog een jaar en ga dan oogsten...
Zonder kaartje gaat het je niet lukken. Het is geen klassenavond ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef 1900 het volgende:
Vrienden van t mooie leven ff een vraaggie,, Ik heb een kaartje over voor de bekerfinale as 6 mei. Nu wil ik een vriend mee nemen als introducee zeg maar .. Maar die heeft geen cc of wat dan ook.. denk je dat ze streng controleren etc.?
Zal wel een geintje van hem zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan nog geldt het laatste gedeelte. Hoe suf kun je zijn..
hij heeft wel een kaartje maar geen cc en lees op sommige forums dat ze der helemaal niet op controleren:Squote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder kaartje gaat het je niet lukken. Het is geen klassenavond ofzo.
Doen ze ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef 1900 het volgende:
[..]
hij heeft wel een kaartje maar geen cc en lees op sommige forums dat ze der helemaal niet op controleren:S
Owh, dat boeit geen reet. Heel misschien een kleine kans op legitimatie ofzo. Heb genoeg kaarten voor andere mensen gehaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef 1900 het volgende:
[..]
hij heeft wel een kaartje maar geen cc en lees op sommige forums dat ze der helemaal niet op controleren:S
dank je welquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Owh, dat boeit geen reet. Heel misschien een kleine kans op legitimatie ofzo. Heb genoeg kaarten voor andere mensen gehaald.
Wie z'n kloon ben jij?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef DirkScheringa het volgende:
Maakt u zich geen zorgen lieve voetbalvrienden; als er straks een nieuwe ring op het prachtige DSB stadion zit dan is er voor u allen plek!
Ga er nou niet op reagerenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wie z'n kloon ben jij?![]()
![]()
TerroRobbie?![]()
Ik verveel me de tyfusquote:
Ik zit een beetje op een forum van Willem II rond te kijken, maar daar hebben ze toch allemaal een grafhekel aan onsquote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef toma het volgende:
Ik ken een hele hoop WillemII supporters. En zelfs degene wiens voorliefde nog liever bij PSV of Feyenoord ligt ipv bij Ajax hebben het liefst dat AZ geen kampioen word. En zullen het dus ook niet erg vinden als WillemII met 10-0 verliest. Alleen omdat ze zo'n grafhekel hebben aan die t*fus Scheringa.
link?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op een forum van Willem II rond te kijken, maar daar hebben ze toch allemaal een grafhekel aan ons
hij is ontsnapt?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef kevin6188 het volgende:
Had vanmiddag bijna een kaartje voor Willem II-uit![]()
Nee, via-via-via-via en dat werd in gang gezet door een klasgenoot van me, die woont in Tilburg. Maar de kaarten waren net verkocht toen ze belde. Niet via Ajax ofzo, heb geen uitkaart.quote:
Tuurlijk, welke club vindt het dan wel ok, als je eigen club met 8-0 verslagen wordt om een andere club dwars te zitten. Wat een bullshit.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op een forum van Willem II rond te kijken, maar daar hebben ze toch allemaal een grafhekel aan ons
Nouja een paar vinden het niet erg als ze met 0-12 van de mat geveegd worden. Die hebben dus ook een tievushekel aan Scheringa zeggen ze. Maar de meesten vinden ons arrogant en zien ze psv het liefst kampioen worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, welke club vindt het dan wel ok, als je eigen club met 8-0 verslagen wordt om een andere club dwars te zitten. Wat een bullshit.
Hij is inmiddels al een tijdje basisklant in Milaan hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef Sethje het volgende:
hij had gewoon moeten blijven...hij speelt daar toch bijna nooit?
Wel lekkere quote natuurlijk!
Ik raakte mijn kaartje voor RKC thuis kwijtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef Jasza het volgende:
Tering die maat is dus echt dat kaartje kwijt, jezus soms denk ik wel is watvoor mongolen bestaan er.
dat is wel iets anders natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik raakte mijn kaartje voor RKC thuis kwijt![]()
Ach ja liever in het Stadion als voor teletekst hangen.quote:
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
Danny Blind wil Michael Timisela, Michael Krohn-Dehli, Javier Martina (huur) en Kenneth Vermeer (huur) naar Sparta halen.![]()
Is goed voor Ajax en de spelers dus waarom niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
Danny Blind wil Michael Timisela, Michael Krohn-Dehli, Javier Martina (huur) en Kenneth Vermeer (huur) naar Sparta halen.![]()
Goed toch, of wou jij Krohn-Dehli graag in de Arena zien spelen volgend seizoen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |