Ik heb al sinds zondag geen andere gedachte dan deze. Het is afgelopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat AZ gewoon binnen 10 min op 1-0 staat en het afgelopen is.
Jij geloofde toch ook al voor de winterstop dat jullie kampioen zouden worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij blijven sommige ajacieden er nog in geloven zelfs als de schaal al aan AZ uitgereikt is![]()
Dan net niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij blijven sommige ajacieden er nog in geloven zelfs als de schaal al aan AZ uitgereikt is![]()
Goeie vergelijking!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jij geloofde toch ook al voor de winterstop dat jullie kampioen zouden worden?
Met hulp van FC Wegereefquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan net niet meer.
Tja, er is nog een kansje, dus hopen mag. Maar als je realistisch bent dan gaat de schaal naar FC Scheringa....
Nee, met "hulp" van een lamlendig Ajax dat Waalwijk een leuk kuuroord vond voor een oefenpotjequote:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die achteraf nog gaan liggen zeiken van dat als Wegereef dat doelpunt afkeurde dat we dan wél kampioen zouden zijnquote:
quote:
OMGquote:
Is Bobson niet geschorst?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef toma het volgende:
ik moet eerst maar eens zien dat AZ überhaupt wint van Excelsior.
Denk dat Ajax straks iets te graag over WillemII heen wil lopen dat daardoor WillemII er gevaarlijk uit kan komen met counters. Bobson en Wilmet zijn razendsnel en met Cristiano hebben ze een echte killer. Denk dat Ajax wel veel doelpunten gaat maken maar dat ze er misschien ook een paar tegen krijgen. Want Bobson wil natuurlijk vlammen tegen zn oude club.
Alsjeblieft ga ergens anders de calimero uithangen.. Oke, klote was het zeker.. maar we hebben het in genoeg andere wedstrijden laten liggen..quote:
Ik noem een Excelsior, een Heerenveen, een Vitesse.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Alsjeblieft ga ergens anders de calimero uithangen.. Oke, klote was het zeker.. maar we hebben het in genoeg andere wedstrijden laten liggen..
Sparta uit, Roda uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik noem een Excelsior, een Heerenveen, een Vitesse.
En niet te vergeten uit tegen FC het slechte veld waar jullie nog alles in eigen hand hadden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |