Eensch. Het Nederlandse strafrecht mag wel wat strenger op bepaalde zaken. Dat soort verhalen, "werkstraf" voor een verkrachter zijn natuurlijk walgelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:45 schreef StefanP het volgende:
Werkstraf voor verkrachter 10-jarig meisje
Man krijgt 180 uur werkstraf voor verkrachten 4-jarig meisje
Heb je nog meer redenen nodig?
Het Nederlandse 'straf'recht:![]()
![]()
Ik las het eerst verkeerd om, dat je het juist irritant vond.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef SeLang het volgende:
Er is één ding dat ik enorm mis: de lange zomeravonden in NL. Dat je thuiskomt van je werk en dat het dan nog urenlang licht is.
Hier is het altijd donker als ik thuiskom, het hele jaar door.
Met het geld wat je uitspaard aan vermogensbelasting, inkomstenbelasting, wegenbelasting, bpm, accijnzen op benzine kan je regelmatig heen en weer vliegen lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kom je dan net als StefanP ook nooit meer terug naar Nederland terwijl je familie, kennissen en vrienden in Nederland wonen?
Jij denkt dat de energieprijzen elders lager zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:22 schreef Party_P het volgende:
Gezien kromme straffen en onder andere belachelijk hoge energie prijzen, zou het wel steeds beter worden om te gaan emigreren.
Amerika..dunno, zo enorm veel dom volk daar.
Bijvoorbeeld het feit dat als ik hier in het dorp een starterswoning wil kopen (ben nu nog thuiswonend student), het goedkoopste EUR 192.500 is (appartementje van 68m2).quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stefan naar eigen zeggen ook, alleen wil hij het niet
Nu is er natuurlijk ook nog de vraag of het normaal is als je uit een normale gezinssituatie komt dat je in een keer niet in Nederland wil zijn
Nee, ik bedoel alleen maar even te vermelden dat het gewoon schreeuwend duur is om hier een woning te kopen, en als je iets met een beetje ruimte wil al helemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil op een trailerpark wonen?
Als je gewoon altijd gewerkt hebt naast je studie en iets normaals gestudeerd hebt kan je gewoon een starterswoning kopen en hoef je niet op verbanning.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen maar even te vermelden dat het gewoon schreeuwend duur is om hier een woning te kopen, en als je iets met een beetje ruimte wil al helemaal.
Duitsland lijkt me trouwens ook een aardig land om een tijdje te wonen. Veel ruimte, aardige mensen en natuurlijk brauhausen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook voor 30000 euro in een villa in Leipzig wonen, maar dat wil nog niet zeggen dat je er moet willen wonen.
En als de prijzen laag zijn is er geen werk dus als je niet financieel onafhankelijk bent lijkt me dat ook niet echt handig
Ik heb nooit gezegd dat het niet KAN, ik heb er alleen iets op tegen om 200K neer te leggen voor een hokje ter grootte van een gemiddelde gevangeniscel (een NL cel is zowat nog groter waarschijnlijk).quote:Als je gewoon altijd gewerkt hebt naast je studie en iets normaals gestudeerd hebt kan je gewoon een starterswoning kopen en hoef je niet op verbanning.
Er is dus geen enkele reden om elkaar in dit topic aan te vallen op zijn of haar keuzequote:De vraagstelling is of er op FOK! mensen zijn die binnenkort of in de toekomst plannen hebben om te emigreren. Waar ga je geen? Waarom vertrek je uit Nederland? Laat het hier weten!
Ben ik geweest.... ik heb familie wonen in Sarnia, London (die in Ontario uiteraard) en Toronto, dus ik ben al een paar keer in die regio geweest. Ik kies dan denk ik liever voor de oost-kant van Toronto in plaats van Hamilton, de natuur ziet er daar veel mooier uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef popolon het volgende:
Als ik ooit ergens anders heen zou gaan is het Ontario, omgeving Hamilton.
Ten eerste is het niet waar en ten 2e blijft het een feit dat jij je eigen laat verbannen omdat je zogenaamd geen fatsoenlijk huis kan kopen terwijl dat toch echt vrijwel nergens makkelijker kan dan in Nederlandquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Whiteguy het volgende:
Als je dan in bijvoorbeeld Duitsland of de USA mooier, ruimtelijker en plezieriger kan wonen, waarom niet?
Ook al bouwen ze twintigduizend mini-appartementen zodat iedereen makkelijk een huis kan kopen, als dat niet in verhouding staat tot de prijs, dan vind ik je stelling vrij bout. Maar goed, groot gedeelte van de prijs is ook gerelateerd aan de ligging t.o.v. andere voorzieningen. Ik woon liever in een kleiner huis dichtbij een grote stad dan in een gigantisch huis in the middle of nowhere. Nou weet ik niet hoe dat in Texas allemaal precies ligt maar ik denk dat je wel gelijk hebt, als je kijkt naar gebieden in en rond New York. Als je daar ruim woont dan ben je gewoon een sjeik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 05:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet waar en ten 2e blijft het een feit dat jij je eigen laat verbannen omdat je zogenaamd geen fatsoenlijk huis kan kopen terwijl dat toch echt vrijwel nergens makkelijker kan dan in Nederland
Als je dicht bij Duitsland woont is het al wat anders maar dan kun je ook gewoon in Nederland blijven werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |