en daarom zijn dr dus over 10 jaar geen slimme mensen meer, ze denken tegenwoordig allemaal zoals jouquote:Op woensdag 25 april 2007 15:54 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Mijne ook. Maar ik doe het toch niet![]()
Hahahquote:Op woensdag 25 april 2007 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga op koninginnedag zuipen. Koninginne nach hetzelfde. Hele vakantie trouwens hetzelfde![]()
![]()
Nee, dat ben ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef Houtspeer het volgende:
Ik denk dat hij altijd dronken op FOK! zit te modden.
Daarom sluit je zomaar prachttopics als deze Naakt meisje 9 jaarquote:
Ja dat was echt een pareltjequote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Daarom sluit je zomaar prachttopics als deze Naakt meisje 9 jaar
Niet slijmen hequote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
Wat ga jij doen in de vakantie dan?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef Zrtlrnc het volgende:
Remlof heeft altijd vakantie!
Ja of eigenlijk nooit, Fok is zijn 24/7 baan, hij is altijd aanwezig potentiele topics te doden
En nieren?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:01 schreef Zrtlrnc het volgende:
Diehard vrijwilliger in hard en lever.
Ik heb maar 5 dagen, van morgen t/m maandag.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
Wat ga jij doen in de vakantie dan?
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef Jekoos het volgende:
koniningendag vieren op het rembrandtplein
Zozo. Remlof aan het feestenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 dagen, van morgen t/m maandag.
En daarin heb ik een bruiloft, een koninginnenacht en koninginnedag.
Misschien moet ik een ban aanvragen en mijn sociale leven weggooienquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben ik ook bang van, toch maar proberen.![]()
Zoveel wilskracht habe ich nog nicht.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien moet ik een ban aanvragen en mijn sociale leven weggooien
Ik weet dat je het kuntquote:Op woensdag 25 april 2007 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zoveel wilskracht habe ich nog nicht.![]()
meisjes poepen niet...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef Jekoos het volgende:
Een ban aanvragen is heul makkelijk hoor.
Gewoon een plaatje van een poepend meisje posten.
Veel plezierquote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef renz0r het volgende:
Alleen nog vrijdag max 2 uurtjes en dan vakantie
Je moeder heeft vast wel tijdquote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef Kleaujeau het volgende:
Ik heb ook meivakantieWelke dame wil dit met mij vieren?
![]()
bier?
lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef Kleaujeau het volgende:
Ik heb ook meivakantieWelke dame wil dit met mij vieren?
![]()
bier?
Geniet ervan, knul. Met mate.quote:
Ik heb geen vakantie. Hard werken dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:58 schreef Croupouque het volgende:
Dit is echt gebeurd!
In 1996 verloor Maria Beckenbraun uit het Duitse Hapsburgbob-Offenberg haar duim tijdens een bizar sjoelongeluk. Nu je dit gelezen hebt moet je dit bericht in drie andere posts plaatsen, of de geest van Maria komt in je slaap je duim afsnijden met een roestig aardappelschilmesje.
Wat doe je dan 24/7 op fok?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie. Hard werken dus
in ambacht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef -SL- het volgende:
Werken, werken, werken...
Bij mijn baas en in het weekend op de kermis
dat is aan de enige kant hendig sjiek, maar aan de andere kant tottaly n00b :/quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb pas over 2 weken vakantie van school.
Maarja door die gare been van mij heb ik nu al 2.5 week vakantie ;o
yoooow !! nigga ĨĨĨquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is aan de enige kant hendig sjiek, maar aan de andere kant tottaly n00b :/
ga smoken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:27 schreef dontf0kwithme het volgende:
Raar man die vakanties hier , in Rotterdam hebben ze vakantie, en in Schiedam niet
een beetje teruglurken en de vakantie pwnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Mwa niet echt.. beetje in je fotoboek lurken jewaids.
En jij?
en lach je me nu nog uit ookquote:
Er zijn niet zo veel leuke topicsquote:
Hoe lang heb je vakantie dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:05 schreef Brechtje het volgende:
Vakantie.
Want ik ga morgen naar Turkije, en daar is het 30 graden.en hier is het volgende week 13 graden.
2 weken hier.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vakantie dan?
Ik moet maandag alweer naar school
Je hebt gelukquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
2 weken hier.
Maar ik kom over 2 weken op een woensdag pas terug en dan heb ik eigenlijk gewoon stage, maar dat haal ik in de zomer weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |