ik klik nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
waarom zou je bovenaan willen klikken?
die myat is kut!
Hoi Sebasserquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
ik klik niet
ik klop de URL in in de adresbalk
ach ik heb gewoon een 10sec refresh ingebouwdquote:Op woensdag 25 april 2007 15:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
werkt ook niet bepaald soepel....![]()
omdat ik dan alleen de f intik, en de url van myat aangevuld wordtquote:
keujquote:Op woensdag 25 april 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi Sebasser![]()
Ik lust geen pizza's![]()
doegquote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
FU FOK!!
Probeer het morgen wel weer.
LTRZ
New York Pizzaquote:
ach jawel joh, ik heb m'n eigen printer, die print alles zo groot als ik het wil wanneer ik het nodig heb.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
zonder pwintew is je leven niet compleet
idd......KUTZOOI....quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
FU FOK!!
Probeer het morgen wel weer.
LTRZ
vertel.. ken jij iemand bij Océ ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach jawel joh, ik heb m'n eigen printer, die print alles zo groot als ik het wil wanneer ik het nodig heb.
Maar zo'n apparaat in huis hoef ik niet
't ziet er toch nooit goed uit
wtfquote:Op woensdag 25 april 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
ik klik niet
ik klop de URL in in de adresbalk
Nee, maar ik heb een huisdrukkerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
vertel.. ken jij iemand bij Océ ofzo
zo'n apparaat in huis is wel handig, al print ik zelf meestal hier op de TU
owja ivm jouw design shizzlequote:
Neeneequote:Op woensdag 25 april 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een huisdrukker
En nee, niet bij Océ
Da's de concurrent.
Kodak, dat is de shit![]()
daaaaaaaaaaaaaaaagquote:
Wat zit erop?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Pizza.
ik ben er ook nog he, papiermaesterdudequote:Op woensdag 25 april 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga strax weer ff koffie-troep opruimen, zit ik tot die tijd alleen op KSC?![]()
Laat ze maar faiiliet gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee
Océ UNt ... de helft van de lui bij ons in de straat werkt daar
Niks, iemand zei pizza. Dus ik zeg. Pizza.quote:
netjes.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef OA het volgende:
Ik ben er ook weer!![]()
Precies 62 minuten afwezig geweest...![]()
ach ik heb nog verkeerder gegoktquote:Op woensdag 25 april 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
netjes.
Heb ik weer verkeerd gegokt.
Ik meot maar geen stockbroker worden denk ik
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
netjes.
Heb ik weer verkeerd gegokt.
Ik meot maar geen stockbroker worden denk ik
Whehehquote:
tjongejongejongejonge... je bent weer op dreef zeg....quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat ze maar faiiliet gaan
nee, da's ook weer lullig...
uhuh... 5 jaquote:
Dat wilde ik net vragen!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
tjongejongejongejonge... je bent weer op dreef zeg....myrthe al gebeld?
nee, ze is weer aan het werkquote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
tjongejongejongejonge... je bent weer op dreef zeg....myrthe al gebeld?
klote werk dat roet in het eten gooit....quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ze is weer aan het werk
Hoezo weer op dreef?
't komt echt effe niet over...
Nee, maar ik wil dat dossier ook helemaal niet sluiten.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen!![]()
Is het dossier Myrthe al gesloten?![]()
whehehquote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen!![]()
Is het dossier Myrthe al gesloten?![]()
k zei toch al, dat dat lullig wasquote:Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
klote werk dat roet in het eten gooit....
Op dreef.. dat je mijn halve straat werkeloos thuis wilt hebben zitten
Juist ja, ik dacht al... Bel dr dan metene na dr werk ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil dat dossier ook helemaal niet sluiten.
Ik wil gewoon duidelijkheid, en dat ze niet zo moeilijk doet
Het is een vrouw, vrouwen draaien overal omheen en zijn niet zo to the point.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
Nee, maar ik wil dat dossier ook helemaal niet sluiten.
Ik wil gewoon duidelijkheid, en dat ze niet zo moeilijk doet
die oefencase stelde dus ook niet zoveel voor..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehonbepaalde tijd is dus vanaf nu bepaald en wel op 1 minuut
Hoest jong?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Sebasser het volgende:
heuj kuukske
Daar moest ik nog even op reageren en trouwens op deze ook...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehonbepaalde tijd is dus vanaf nu bepaald en wel op 1 minuut
alle vrouwenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een vrouw, vrouwen draaien overal omheen en zijn niet zo to the point.
Ik merk het iddquote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een vrouw, vrouwen draaien overal omheen en zijn niet zo to the point.
wheheh...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Daar moest ik nog even op reageren en trouwens op deze ook...![]()
Het zijn 5 open vragen, die ik ga maken. Bij het examen staat daar een uur voor, dus ff kijken of dat te doen is...![]()
5 open vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Daar moest ik nog even op reageren en trouwens op deze ook...![]()
Het zijn 5 open vragen, die ik ga maken. Bij het examen staat daar een uur voor, dus ff kijken of dat te doen is...![]()
Ok, bijna alle vrouwen.quote:
Misschien durft ze niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
Ik merk het idd
Maar ze kunnen toch wel een kléin beetje duidelijkheid verschaffen?
Ik weet het ook niet.quote:
wheheh... eer-ik is indd wel angstaanjagendquote:
Ja, je hebt recht op een degelijk antwoord/verklaring.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet het ook niet.
Maar het is toch raar dat ze sinds dit weekend in eens zo vaag doet..
Ik ga d'r sowieso vragen waarom dat is, ze kan daar toch best antwoord op geven zou je denken.
Ze weet dat ze me kan vertrouwen, want dat doet ze al een aanzienlijke tijd...
Och érm.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Sebasser het volgende:
wakker worden en last van de hitte hebben.
He, dan kunnen ze zo aan de slag bij kodakquote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh... eer-ik is indd wel angstaanjagendHij wilt ook Océ failliet hebben
Vind ik dus ookquote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, je hebt recht op een degelijk antwoord/verklaring.
Océ failliet? Liever niet, dan kan ik niet meer kopieren.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
wheheh... eer-ik is indd wel angstaanjagendHij wilt ook Océ failliet hebben
daarom dus jaquote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Océ failliet? Liever niet, dan kan ik niet meer kopieren.
Vraag 1 en 2 af.!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 open vragen
Open boek examen?
Of is het al hét examen?
Ik heb hier een HP staan...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
daarom dus ja
eene @ eer-ik, kodak zit niet in venlo... ALS ze al failliet gaan, gaat het personeel naar Xerox in venray
piece of kuukske dusquote:Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag 1 en 2 af.!![]()
Het is idd een open boek examen+aantekeningen+van alles en nog wat...![]()
Hét examen is aanstaande vrijdag om half 10 in Utrech...![]()
Zo ist maar net.quote:
Oh, het was een vraag...quote:
ach jawel, ik weet nog wel een goeie vervanger voor je...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Océ failliet? Liever niet, dan kan ik niet meer kopieren.
xerox moet al helemaal failliet.quote:
Piece of Kuukske wordt een nieuw begrip. De vervanger van Piece of Cake in de Van Dale.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef OA het volgende:
Oh, het was een vraag...![]()
Neuh, laat Kuukske maar heel...![]()
Xerox, ja daar werkte zoeen vreselijk irritante vertegenwoordiger die me altijd telefonisch lastigviel over soorten papier bij m'n vorige werk.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
xerox moet al helemaal failliet.
Ze mogen nog wel papier maken though.
die mensen zijn idd erg irritantquote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Xerox, ja daar werkte zoeen vreselijk irritante vertegenwoordiger die me altijd telefonisch lastigviel over soorten papier bij m'n vorige werk.
wheheh..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Xerox, ja daar werkte zoeen vreselijk irritante vertegenwoordiger die me altijd telefonisch lastigviel over soorten papier bij m'n vorige werk.
juistemquote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Piece of Kuukske wordt een nieuw begrip. De vervanger van Piece of Cake in de Van Dale.
HP printers zijn tofquote:
Metallica 14quote:Op woensdag 25 april 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
Masters of puppets.
Hé, zoeen mannetje had ik pas binnen 20 minuten weer de deur uit gewerkt...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
van die telefonische mannetjes heb ik veel sneller weggewerktquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, zoeen mannetje had ik pas binnen 20 minuten weer de deur uit gewerkt...![]()
Ophangen kan iedereen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
van die telefonische mannetjes heb ik veel sneller weggewerkt
Maar deze knaap zou een collega spreken...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
van die telefonische mannetjes heb ik veel sneller weggewerkt
ook met een zwaarlijvige kerel?quote:
die collega verdient een forse uitbranderquote:Op woensdag 25 april 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Maar deze knaap zou een collega spreken...![]()
En die collega had besloten het te 'vergeten' en hij had ook nog even geregeld (buiten mijn weten om) dat ik hem te woord zou staan...![]()
whehe, fijne collegae heb jequote:Op woensdag 25 april 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
En die collega had besloten het te 'vergeten' en hij had ook nog even geregeld (buiten mijn weten om) dat ik hem te woord zou staan...![]()
afmaken die hap.....quote:Op woensdag 25 april 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft ie al van z'n vrouw gehad...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
die collega verdient een forse uitbrander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook een heel fijne collega hoor.quote:
Meestal geef ik het niet door als ik de volgende dag vrij ben...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja..
Gewoon een katrol gebruiken.
[afbeelding]
Ja, ik heb het even veranderdquote:Op woensdag 25 april 2007 16:26 schreef vdvorst het volgende:
Ik zie dat de TT veranderd is
gaat wel hard met die topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |