nee niet echtquote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je je een beetje gedragen de laatste dagen?
Ik verbeter je even Frankquote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik ga omdat m'n zusje het leuk vind, vind er zelf weinig aan. En er zijn nog meer bekenden Monique is er ook dus het wordt vast gezellig!
Als je nou gewoon langs was gekomen had je nog wel flex en snel kunnen inetten..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:43 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Jezus wat is vandaag traag zeg. Lijkt wel dikke stront door een trechter.
Ik was eerst hardlopen en toen voetbal kijken. Sorryquote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef BattleLies het volgende:
Stil hier!
Er zit ook geen geluid in de berichtjes hier nee..quote:Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef BattleLies het volgende:
Stil hier!
Ja hallo ik weet alleen dat jij in een straal van 803 meter van mij woont, om nou bij iedereen in de kamperfoelie straat aan te bellen en vragen of hij/zijquote:Op woensdag 25 april 2007 23:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je nou gewoon langs was gekomen had je nog wel flex en snel kunnen inetten..![]()
![]()
![]()
21..quote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hallo ik weet alleen dat jij in een straal van 803 meter van mij woont, om nou bij iedereen in de kamperfoelie straat aan te bellen en vragen of hij/zijursel is op fok! gaat mij te ver
![]()
Ik niet..quote:Op woensdag 25 april 2007 23:22 schreef 3lmo het volgende:
Ja wederom congrats, is mooie badge en valt goed op!
Ik werd alleen wel gepwnd door een J10 (alhoewel iedereen kan pwnen met een J10, zelfs sumera... )
pff mij eerst uitnodigen om bier te komen drinken zonder adres door te gevenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang je maar je eigen bier mee neemt..![]()
Adres had je al, nummer niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
pff mij eerst uitnodigen om bier te komen drinken zonder adres door te geven![]()
daarna adres doorgeven en zeggen dat ik zelf voor bier moet zorgen![]()
Maar jij bent een n00b van het hoogste niveau, kan je niks aandoen. Is een aangeboren talentquote:
jij moet gewoon even oefenenquote:
pff dan kom ik wel langs met vodkaquote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Adres had je al, nummer niet.
En als we gaan dreigen, dan moet je je eigen pils meenemen, Alleen lieve menscjes krijgen pils..![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar jij bent een n00b van het hoogste niveau, kan je niks aandoen. Is een aangeboren talent![]()
![]()
[..]
jij moet gewoon even oefenen![]()
[..]
pff dan kom ik wel langs met vodka![]()
Scheelt al een beetje dat ik het vliegtuig wel onder controle kan houden (in de lucht), alleen jammer dat ik er bijna niks mee raak en niets kan ontwijken (raketten).quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
-/-
[..]
jij moet gewoon even oefenen![]()
[..]
-/-
ik kon in het begin er ook niks mee behalve rond vliegen en hopen dat niemand mij uit de lucht knalde. K was het na een tijdje zat en heb wake airshow gedownload en geinstalleerd. Daarna ben ik gaan oefenen op Wake airshow's servers in luchtgevechten. Sinds toen ben ik wat beter geworden maar supergoed ben ik nou ook weer niet. Misschien dat ik van de week weer wat ga oefenenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Scheelt al een beetje dat ik het vliegtuig wel onder controle kan houden (in de lucht), alleen jammer dat ik er bijna niks mee raak en niets kan ontwijken (raketten).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |