Ow ja dat heb je niet meegekregenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:39 schreef -Dries- het volgende:
Uuuh hoi?
Hey hey.. heb je je eigen weer vrij gelaten.. ??quote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef FJD het volgende:
-- Knipt IJs kaal--- knip ---
Lijkt wel een aangebrand koekie man..quote:Op woensdag 25 april 2007 16:57 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Na een jaar die dingen niet gegeten te hebbenheb ik er vandaag een hele dozijn van gehaald
![]()
oreo rulez![]()
Na altijd verbeterd te zijn door een aantal van jullie, heb ik er vandaag 2 teruggepaktquote:Op woensdag 25 april 2007 17:47 schreef ursel het volgende:
Hey hey.. heb je je eigen jezelf weer vrij gelaten.. ??
Zeker gekocht zodat je weer koekie kwakkie kan spelen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:57 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Na een jaar die dingen niet gegeten te hebbenheb ik er vandaag een hele dozijn van gehaald
![]()
oreo rulez![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Na altijd verbeterd te zijn door een aantal van jullie, heb ik er vandaag 2 teruggepakt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef FJD het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/47252
Nou daar gaan de geweldige prestaties van ATI. De 2900XT kan het soms winnen van de 8800GTS en heeft een adviesprijs van $450. Zoals zo vaak zal die wel 1 op 1 naar euro's gaan. Een Asus 8800GTS kost op dit moment 260,-.
Ik dacht altijd dat het daar ATI en Athlon fanboys warenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
Hij staat al in de pricewatch voor 380 euro, de GTS 640 begint bij 350 idd.
Een van de reacties op GoT. Wazige artikelen schrijven die gasten altijd zegVolgens mij zijn het verkapte nVidia fanboys daar bij de redactie
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Dag schatjes! Ik ben trots op jullie!![]()
Lekker veel leeswerk
![]()
Ik ben nu op pagina 3Ik ga ff verder lezen, tot zo!
![]()
Ik weet dat het niet voor mij was, maar hij doet het niet...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabaese/13700/8d80cbaa/index.html
Baus speciaal voor jou!
quote:
Die link eindigd in een "404 Not Found"quote:Op woensdag 25 april 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabaese/13700/8d80cbaa/index.html
Baus speciaal voor jou!
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die link eindigd in een "404 Not Found"![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks naar Jan SmitGelukkig hoef ik niet te rijden!
Ik dacht dat dat geenstijl-spelling wasquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Mr_Baus het volgende:
stelletje computernoobs
Je ziet toch zo dat in die URL "mediabase" verkeerd getypt staat...
Want? jij zou toch niet meer drinkenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
neequote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef 3lmo het volgende:
Bij zelfverdediging mag je toch alles gebruiken?
Dat is alweer weken geleden manquote:Op woensdag 25 april 2007 19:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Want? jij zou toch niet meer drinken![]()
ga je dan ook sexy disco dansen?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
18 Mei is alweer de volgende, dan 70's & 80's!
Nee natuurlijk nietquote:
Je doet net alsof je met een pistool op je kop gedwongen wordt naar jantje smit te gaan ...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik ga omdat m'n zusje het leuk vind, vind er zelf weinig aan. En er zijn nog meer bekenden dus het wordt vast gezellig!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je doet net alsof je met een pistool op je kop gedwongen wordt naar jantje smit te gaan ...
geef gewoon toe dat je graag gaat of ga niet ... maar loop niet zo te zeuren![]()
Mwah, moet nog zien of het mij gaat lukkenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoef lekker niet meer in de fileWerk sinds kort in mijn woonplaats
En vanavond trainen en dan gaat het BF2en niet lukken, misschien als ik thuis ben, maar ik beloof niks
16 is toegestaan toch, hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, moet nog zien of het mij gaat lukken
Zit te twijfelen om een grietje te bellen om mee uit te gaan (een keer, lees: "vrijdag of zaterdag").
1 nadeel, ze is 16... En als ik gedist/ gepwnt word door een 16 jarige is daar maar 1 remedie tegen: bier en/of hasj/ hasj en/of bier...![]()
cheater!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef staticdata het volgende:
enige wat ik me van dries kan herinneren is dat hij pownde met zijn noobtuber, daar schoot hij wel erg veel mee raak.
22quote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
16 is toegestaan toch, hoe oud ben jij dan?
En drugs are bad mkay? Je wordt er niet beter van/op.
Juist bij zo'n jong ding moet het geen moer uitmaken, wil ze niet dan weet ze niet wat ze mistquote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
knip! (voor IJsmuts dan heh, anders wil hij me niet meer pijpen ofzo)
Kijk! Dat zijn de tipsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Juist bij zo'n jong ding moet het geen moer uitmaken, wil ze niet dan weet ze niet wat ze mistWeet zij veel
![]()
Zo moet je dat zien. + There is plenty more fish in teh sea
Zeker in die catagorie
![]()
![]()
Je weet toch! Hup! Nu bellen, vrijdag en/of zaterdag lekker neuckenHopla! Klaar is Kees, Easy as Dell,
volgend weekend een ander![]()
ooh wat fout!Heerlijk!
![]()
Ben er binnen een half uurtjequote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef BugWorks het volgende:
Komer er nog meer ff helpen de BoF! server vol te krijgen?
![]()
*pakt aansteker, hoppa!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Juist bij zo'n jong ding moet het geen moer uitmaken, wil ze niet dan weet ze niet wat ze mistWeet zij veel
![]()
Zo moet je dat zien. + There is plenty more fish in teh sea
Zeker in die catagorie
![]()
![]()
Je weet toch! Hup! Nu bellen, vrijdag en/of zaterdag lekker neuckenHopla! Klaar is Kees, Easy as Dell,
volgend weekend een ander![]()
ooh wat fout!Heerlijk!
![]()
Je sporttas stond toch al in je auto..quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oops ik moet weg over 20 minuten trainen en moet eerst nog naar huis spullen halen
quote:
kom eraanquote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef BugWorks het volgende:
Komer er nog meer ff helpen de BoF! server vol te krijgen?
![]()
Jah zoiets ..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Blauwtje gelopen en nu gaat de kamer blauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |