ik zag die map zo en wist het nog steeds niet, tot ik je uitleg las... en toen wist ik het weerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jouw map was een stuk duidelijker dan mijn verhaal hoor.
Dan nog vind ik het een saaie kleine map waar de actie alleen even in het midden is. Korte potjes zijn het ook altijd.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
Rooftops is wel gaaf als je goed bent (geluk hebt) met de hammer. Dan kun je daar echt makkelijk veel kils halen. Wat altijd leuk is.
Ik vind korte actie volle potjes juist wel fijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het een saaie kleine map waar de actie alleen even in het midden is. Korte potjes zijn het ook altijd.
Dan heb ik liever de grote maps, waar je niet precies weet waar de actie zal plaats vinden (Fuel Depot en Mausoleum dus!)
Campen valt bij jou nog wel mee ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, campen doe ik nooit. Oké, ik wacht wel vaak achter een muurtje, maar als ze maar niet komen ga ik toch lopen of ik schiet ik wat in de rondte om ze te lokken.
Maar daarom zet ik, als ik host, het potje gewoon ook op 3 minuten.
Ik speel ook alleen maar warzone. ik vind het prettig in Gridlock dat je grote open ruimtes hebt. Ik hou daar wel van.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef Heintje het volgende:
Gridlock vind ik meer een map voor warzone, lekker vanaf de trap iedereen beneden afmaken met de lancer.
In fuel depot heb je ook wel grote open ruimtes.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen maar warzone. ik vind het prettig in Gridlock dat je grote open ruimtes hebt. Ik hou daar wel van.
Ik was fuel depot helemaal vergeten. Die moet eigenlijk op nummer 3 staan in mijn lijstje. Erg relaxte map. Ik loop eigenlijk altijd rond met mijn shotgun. In open ruimtes zoek probeer ik altijd zo snel mogelijk dicht bij mensen te komen. Ik heb de handgun nu ook ondekt. Die gun is wel makkelijk als je er niet bij kan met je shotgun, maar het te dichtbij is voor je lancer.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
In fuel depot heb je ook wel grote open ruimtes.
Maar open ruimtes zijn in execution een stukje minder. (of ligt dat niet aan het game type maar aan het shotgun?)
collega van mij heeft er nog 1 te koopquote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Weet maar 1 ding: Heb spontaan zin om een 360 aan te schaffen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Weet maar 1 ding: Heb spontaan zin om een 360 aan te schaffen. NU TE SPELEN!
Door Gears of Warquote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Weet maar 1 ding: Heb spontaan zin om een 360 aan te schaffen.
Jawel er zit wel SR bij....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Heintje het volgende:
Hij heeft het SR pakket maar er zit geen SR bij?
En die prijzen van die games die hij noemt liggen op het moment zeker 30 euro lager.
Neemt niet weg dat het een mooie aanbieding is.
Ik ken geen een spel dat fijn is met splitscreen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
In het begin speelde ik ook met twee tv's en Xboxen naast elkaar.
Uiteindelijk weer een fatsoenlijke tv gekocht zodat ie gewoon op mijn kamer kan.
Ik vind splitscreen niet lekker spelen met Gears of War in ieder geval. Dan zit ik té vaak op de ander zijn scherm te kijken.
wij hebben 2 accounts op 1 x boxquote:Op woensdag 25 april 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ken geen een spel dat fijn is met splitscreen.
Alleen met Gears kan het wel behoorlijk voordelen op leveren als je gespleten personlijkheid bij het nadere team zit.
Wat wel weer klote is is dat je niet allebij kan chatten.
dus op mijn eventuele nieuwe x box : recover Gamercard doen? Ik heb namelijk ook nog 2 maanden abonnement overquote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef Heintje het volgende:
Ja dat kan. Gewoon recover gamercrad doen.
Alleen als je je acount op een tweede xbox gebruikt moet je wel online zijn om arcade spelletjes te kunnen spelen.
Je zou ook je profiel over kunnen zetten met een memcard. Kun je ook je savegames mee nemen.
Jep. Je gamercard staat los van je xbox.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus op mijn eventuele nieuwe x box : recover Gamercard doen? Ik heb namelijk ook nog 2 maanden abonnement over
gaan mijn punten en abonnement dan ook mee?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep. Je gamercard staat los van je xbox.
Ja, die zijn verbonden aan je gamercard.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaan mijn punten en abonnement dan ook mee?
ok super bedankt!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja, die zijn verbonden aan je gamercard.
Ja we hebben net een nieuwe tv gekocht, dus de oude staat boven op de slaapkamer.... alleen geen HD... maar een nieuwe komt er ook nog wel!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
Heb je ook al een extra TV? lijkt me helemaal rot spelen via het PIP venstertje.
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef Heintje het volgende:
Dan is het goed.
Alleen moet je nog wel een extra GoW hebben wil je met / tegen je mannetje spelen.
Er staan ook al heel lang filmpjes op XBL waarin je ziet hoe je een berserker moet verslaan. Ook voor 100 punten.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Gears of War filmpjes kosten geld
Nieuws | 26 april 2007 - Er zijn vijf Gears of War filmpjes verschenen op Xbox Live Marketplace die tonen waar de verborgen COG-Tags liggen. Mensen die problemen hebben met het vinden van deze dingetjes en toch hun achievement willen halen, kunnen nu dus per act een filmpje downloaden.
Deze filmpjes zijn niet gratis, maar kosten 100 Microsoft Points per aflevering. Een vreemde keuze, want de locaties van de COG-Tags zijn ook gratis te vinden op het internet.
wat een loeder
Tot het iets is dat eigenlijk in de game had moeten zitten. Of je beloofd is.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef Heintje het volgende:
Zolang de mogelijk heid er is om aan nutteloze dingen geld te verdienen zullen bedrijven dat ook wel blijven doen.
En ik geef ze geen ongelijk eigenlijk.
Ja ok, maar als ik daaraan geld zou kunnen verdienen zou ik het denk ik ook doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Tot het iets is dat eigenlijk in de game had moeten zitten. Of je beloofd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |