quote:Op woensdag 25 april 2007 10:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Annex is gridlock wel een kutmap geworden.
Aan dat toernooi neem ik aan? Dan toch maar niet, dan ga ik me alleen maar ergeren omdat het niet lukt.quote:
Ah johquote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef ach het volgende:
[..]
Aan dat toernooi neem ik aan? Dan toch maar niet, dan ga ik me alleen maar ergeren omdat het niet lukt.![]()
Ik denk er nog even over na hoor. Als je niet aan 24 deelnemers kan komen meld ik me wel aanquote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah joh. Gewoon wat wijn drinken, dan ben je kei goed
. Hup hup, meld je eens aan
.
Ik vind de 2e leukerquote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef BMH het volgende:
Logo's voor in de op?
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, dan kun je ook mooi mee gaan doenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Gears of War online. Ben een beginner maar de laatste tijd beginnen mijn kills aardig op te lopen. In het begin 1 of 2, nu soms wel 11 - 15. Dus dat gaat de goede kant op toch? Hihihi. Gisteren had ik er zelfs 18We spelen meestal 7-8 spelrondes….
Hey een meisjequote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan kun je ook mooi mee gaan doen: Gears of War toernooi!
Wij spelen eigenlijk altijd ranked. Ik probeer nog steeds de 10.000 kills te halen. En de rest is zo aardig om me daarbij bij te staan.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey een meisjeAls ik online ben heb ik altijd het gevoel dat ik het enige meisje ben! Ja de vriendin van een vriend van ons speelt wel eens mee, maar dan als gast… Dus geen eigen naam, dus praten kan dan niet….
Maar blij om te zien dat ik niet de enige ben
Hmmmzz een toernooi… tjah ik speel altijd splitscreen omdat me man ook speelt en we zitten in dezelfde clan laat maar zeggen. Maar ik ga het topic even doorlezen
Je bent zeker niet de enige maar wel een van de weinigequote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey een meisjeAls ik online ben heb ik altijd het gevoel dat ik het enige meisje ben! Ja de vriendin van een vriend van ons speelt wel eens mee, maar dan als gast… Dus geen eigen naam, dus praten kan dan niet….
Maar blij om te zien dat ik niet de enige ben
Zit ie ook op FOK! ? Zo nee, dan kun jij gewoon meedoenquote:Hmmmzz een toernooi… tjah ik speel altijd splitscreen omdat me man ook speelt en we zitten in dezelfde clan laat maar zeggen. Maar ik ga het topic even doorlezen
Wij spelen ook alleen maar execution. Warzone is voor achievement hoeren die nog de 100 kils met wapen XXXXX achievements moeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is jullie favoriete map eigenlijk?
Ik speel alleen maar Execution. Warzone vind ik echt kut, beetje van een verre afstand mijn down schietenNee Execution
is veel spannenderIk ben zo verslaafd dat ik het bijna elke avond speel
Mijn man weet niet wat hij meemaakt! Ik hou erg veel van gamen
maar normaal ehct niet van schietspellen… totdat ik de besturing onder de knie kreeg van GoW… hihi. Heb nog wel vaak dat ik ga stressen als ik alleen over ben….. En dan kan ik nog wel eens in de lucht gaan schieten… omdat ik dan niet de juiste draai maak. Zodat ik meestal van achter neergeschoten wordt
Dat bedoel ik dan met: ik ben nog een beginner…. Met mijn shotgun gaat het wel steeds beter gelukkig… Ik zaagde meestal…. Als ik dat onder de knie heb wil ik toch wel het sniperen leren…. Gelukkig is mijn man een goede leermeester dan
Split screen mee doen kan niet he. Stel dat ze allebij in een andere wedstrijd mee moeten doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent zeker niet de enige maar wel een van de weinige.
[..]
Zit ie ook op FOK! ? Zo nee, dan kun jij gewoon meedoen!
Daar kun je beneden wel leuke gevechten hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Wouter2006 het volgende:
mijn favoriete map is Tyro Station, op de een of andere manier maak ik daar de meeste kills altijd :S
Daarom zeg ik "Jij" en niet "jullie".quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Split screen mee doen kan niet he. Stel dat ze allebij in een andere wedstrijd mee moeten doen.
In de voorrondes kunnen ze nog allebij een andere ronde kiezen zodat ze na elkaar moeten spelen.
Maar dan moet 1 van de twee wel afvallen voor de finale.
Ook is splitscreen niet helemaal eerlijk als je niet bij elkaar in het team zit.
hmm. ik ga dus altijd naar boven.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar kun je beneden wel leuke gevechten hebben.
Boven zit je altijd te kutten met de boog en die trein.
En als je dood bent soort het lawaai van de trein best erg.
Canals vind ik in ieder geval een rotmap… Geen idee waarom, maar vind hem echt vervelend.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
Persoonlijk vind ik Mansion, Old bones en Fuel Depot wel fijne maps. Clock tower begin ik ook steeds meer te mogen.
En Ravendown heb ik echt een hekel aan.
vooral leuk als je de andere sniper van achter pakt met de chainsawquote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef Heintje het volgende:
Ik vind canals meestal wel een leuke map. Er zijn toch wel een aantal routes die meestal wel een succes zijn.
Rooftops is wel leuk. Mits de hammer hoer van de tegen partij niet te goed is.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef Wouter2006 het volgende:
Rooftops, clocktower en escalation zijn de mappen die ik vermijd, vind daar echt niks aan.
idd vaak kun je gewoon in een rechte lijn naar hun spwn rennen zonder dat iemand het merkt.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
vooral leuk als je de andere sniper van achter pakt met de chainsaw
Escalation is met die trappen dat 1 team boven begint en 1 benden met snipers en granten.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet niet eens meer welke escalation en rooftops zijn![]()
. Zo vaak speel ik ze.
Ow, Escalation zuigtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Escalation is met die trappen dat 1 team boven begint en 1 benden met snipers en granten.
Rooftops is de hammermap....
Dat Escalation zuigt ben ik met je eensquote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, Escalation zuigt.
En Rooftops weet ik nog steeds niet welke het is![]()
? Hoe ziet het er uit?
Je loopt van de spawn naar rechts. Dan kom je bij een huisje met de hammer. Dan kun je recht door naar de sniper en linksaf richting het midden.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, Escalation zuigt.
En Rooftops weet ik nog steeds niet welke het is![]()
? Hoe ziet het er uit?
vet plaatje, kan je niet van alle levels posten?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat Escalation zuigt ben ik met je eens![]()
Rooftops kan ik ook niet even voor me halen![]()
[afbeelding]
http://www.the360forum.com/showthread.php?t=9074quote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
vet plaatje, kan je niet van alle levels posten?
ik weet het weerquote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je loopt van de spawn naar rechts. Dan kom je bij een huisje met de hammer. Dan kun je recht door naar de sniper en linksaf richting het midden.
helemaal in het middel ligt de boog. met aan bijde kanten een sniper hutje.
Jouw map was een stuk duidelijker dan mijn verhaal hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |