quote:Op woensdag 25 april 2007 10:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Annex is gridlock wel een kutmap geworden.
Aan dat toernooi neem ik aan? Dan toch maar niet, dan ga ik me alleen maar ergeren omdat het niet lukt.quote:
Ah johquote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef ach het volgende:
[..]
Aan dat toernooi neem ik aan? Dan toch maar niet, dan ga ik me alleen maar ergeren omdat het niet lukt.![]()
Ik denk er nog even over na hoor. Als je niet aan 24 deelnemers kan komen meld ik me wel aanquote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah joh. Gewoon wat wijn drinken, dan ben je kei goed
. Hup hup, meld je eens aan
.
Ik vind de 2e leukerquote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef BMH het volgende:
Logo's voor in de op?
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, dan kun je ook mooi mee gaan doenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar Gears of War online. Ben een beginner maar de laatste tijd beginnen mijn kills aardig op te lopen. In het begin 1 of 2, nu soms wel 11 - 15. Dus dat gaat de goede kant op toch? Hihihi. Gisteren had ik er zelfs 18We spelen meestal 7-8 spelrondes….
Hey een meisjequote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan kun je ook mooi mee gaan doen: Gears of War toernooi!
Wij spelen eigenlijk altijd ranked. Ik probeer nog steeds de 10.000 kills te halen. En de rest is zo aardig om me daarbij bij te staan.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey een meisjeAls ik online ben heb ik altijd het gevoel dat ik het enige meisje ben! Ja de vriendin van een vriend van ons speelt wel eens mee, maar dan als gast… Dus geen eigen naam, dus praten kan dan niet….
Maar blij om te zien dat ik niet de enige ben
Hmmmzz een toernooi… tjah ik speel altijd splitscreen omdat me man ook speelt en we zitten in dezelfde clan laat maar zeggen. Maar ik ga het topic even doorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |