Ergens in een krant op een alienplaneet: "Planeet met zwavelatmosfeer gevonden, leven mogelijk"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
Kan iemand deze trottoirdebiel uitleggen waarom er per se zuurstof en water nodig is voor leven?
Het is toch bekend dat er veel meer elementen en grondstoffen bestaan dan die wij kennen hier op onze aardbol en dat het dan dus zeer goed mogelijk is dat er ander soort leven zou kunnen bestaan?
Een fundamenteel gebrek aan inzicht van jouw kant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef oranjekikker het volgende:
Hoe kan het dat Piet Paulusma het weer in Nederland nog niet goed kan voorspellen, en dat de dappere dodo's van een astronomen (Lees: Geen weer-man/vrouw) het wel kunnen voorspellen van een planeet die meer dan 20 lichtjaren weg light?!
It's life Jim, but not as we know it. Niks geen koolstofwaterzakken daar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Er zijn volgens mij alleen nog onbekende elementen die zo onstabiel zijn dat ze maar een fractie van een seconde kunnen bestaan. Niet lang genoeg om van te leven, lijkt me.
Zwavelzakken dan. Gaat flink stinken daarquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
It's life Jim, but not as we know it. Niks geen koolstofwaterzakken daar.![]()
Gevuld met alcohol.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zwavelzakken dan. Gaat flink stinken daar.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
It's life Jim, but not as we know it. Niks geen koolstofwaterzakken daar.![]()
quote:
Ah, dus daar komt die quote vandaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[afbeelding]
"It's a silicon based lifeform Jim"
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Toch gunstig. Als we de aarde dan helemaal verkloot en vervuild hebben, kunnen we daar lekker verder baggeren.
Alles komt uit Star Trek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, dus daar komt die quote vandaan..
Star trek in een hipper jasje!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Alles komt uit Star Trek.![]()
[afbeelding]
Komt uit Voorspelling 2007quote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef Frutsel het volgende:
Hmm.. interessant... es kijken wat ik er van kan maken
-Problemen bij bouw van ISS. Ternauwernood wordt het peperdure station gered.
-Nieuwe planeet ontdekt, ver weg, niet van gas, maar meer "earth-like"
Meki wilt vast wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin vast aan de reis van 193.944.974.687.906 kilometer. Iemand die wil meerijden?
Die zijn er ook welquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
maar 20 lichtjaar is echt niks. als zo dichtbij al een aardachtige planeet gevonden wordt, zouden er nog véél meer moeten zijn.
Eerlijk gezegd offer ik liever geen Earth-Like planet aan Meki op...quote:
Nu alleen nog even zien hoe we een paar miljard mensen in schepen gaan vervoeren over een afstand van 20 lichtjaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:11 schreef JohnDope het volgende:
Kan Al Gore ook eindelijk weer stil zijn.
Zijn methodes werken allemaal niet, daar kan je hooguit een paar jaar mee rekken (tenminste als zijn verhaal waarheid is).
Uitwonen && verkassen is de enige optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |