Ja hoor.quote:
Heb je die 79 mailtje van gisteren allemaal al afgewerkt?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
Op het werk haast niets te doen en toch gaat het vandaag een lange drukke dag worden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
School telt ook wel heh?
Neequote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je die 79 mailtje van gisteren allemaal al afgewerkt?
Je moet nooit zo hard werken dat je geen werk meer hebt.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Nog 7! Maar daar doe ik dan dus maar een beetje rustig mee, zodat ik toch nog 'de hele dag' iets te doen heb.
Nouja, één ding heeft wel een deadline. En dat is een ding wat elke week terug komt. En ik heb het altijd af voor de deadlinequote:Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet nooit zo hard werken dat je geen werk meer hebt.
Als ze willen dat je door werkt moeten ze maar per klus betalen en niet per uur.
Hoe is LOTR Online?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Morthill het volgende:
Lekker bijgeslapen vannacht. Vandaag de keuze, ga ik voor morgen een tentamen leren waar ik verder nog niks aan gedaan heb of ga ik een Algemene Leden Verdagering van volgende week voorbereiden. (Of ga ik Lotr online spelen)
Ja, vertel het eens, beter dan WoW?quote:
Ben pas lvl 2quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vertel het eens, beter dan WoW?
Nice avatar btw Tain.
Op mijn stage krijg ik per maand betaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Van mij ook! Maar ik krijg per week uitbetaald
. Uitzendbureau
![]()
.
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummersquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op mijn stage krijg ik per maand betaald.
Ander werk krijg ik meestal meteen, contant. Wel net zo makkelijk
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |