Mijn kleine konijnenfluisteraar!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
De meeste konijnen hebben er een hekel aan om telkens te worden vastgepakt en kunnen er agressief van worden, tenzij je hun vertrouwen al gewonnen hebt.
Maar je treurt in stilte ?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ik trok Sylvia al een tijdje niet meer! Zal er geen traan om laten...![]()
Sorry hoor, maar Sylvia heeft zelf de keuze gemaakt zich qua spel volslagen passief op te stellen. Dit houdt ze heel stug vol, zelfs als ze keihard getriggerd wordt door Japio.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:21 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh... ja
Alles komt mooi bijelkaar zo.
Jaap wordt door de redaktie opgejaagd om gek te doen Huub wordt door de redaktie aan banden gelegd. Jaap moet het van de redaktie vooral Eric en Syl erg moeilijk maken. Nicolaas kwam terug om Huub imuun te maken. En de klapper van de week is dat Syl weer de wacht is aangezegd.
Waar lijkt dit allemaal op??? Mevr Flens gaat haar zin krijgen... SHE is kapot gemaakt en wordt er in 6 weken uitgestemd of stapt zelf op. De weg is vrij voor de overwinning van Natasia is schat zo in dat dat voor de zomer nog zal zijn.
Ze kunnen bij ‘alarm’ krachtig roffelen met de poten en bij angst gillen of krijsenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef Prosac het volgende:
staat Brian nou ook para om zich heen te kijken tijdens het douchen?![]()
Ligt aan jouquote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Prosac het volgende:
Ligt het aan mij, of is Amanda gewoon een vadsig wijf in deze bikini
Al dat aangekoekte zaad, maar natuurlijk dik..oh wacht de fontein van Brian werkt niet..dan heeft ze zich gewoon vet gegeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Prosac het volgende:
Ligt het aan mij, of is Amanda gewoon een vadsig wijf in deze bikini
Ik dacht psies het zelfdequote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef jacqjacq het volgende:
amanda staat in haar te krappe gouden bikini voor de spiegel, 61 kg weegt ze en dat bij een lengte van 1,60 meter, dat is best wel een beetje propperig.
+ dat die kut Eric moet oprotten en ik het de rest niet gunquote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia speelt het spel niet, maar sommige aanvallen hier vind ik een beetje vreemd. Ze is geen slecht mens. Ze zegt wonderschone dingen, vergeet niet dat haar vader is overleden een maand geleden..dan zou ik maanden van slag zijn.
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef jacqjacq het volgende:
amanda staat in haar te krappe gouden bikini voor de spiegel, 61 kg weegt ze en dat bij een lengte van 1,60 meter, dat is best wel een beetje propperig.
Ik heb nu een nieuwe..een beertje dat aan het dansen is. Ik hotlinkte mijn vorige avatar maar die site is uit de lucht gegaan en nu ben ik hem kwijt:(quote:
Deze is cool! De ijsetende moron uit Prison Break kennen we nu wel.quote:
Ze draagt voor uit Tarot- en Horoscoop-boekwerkjes.....quote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia speelt het spel niet, maar sommige aanvallen hier vind ik een beetje vreemd. Ze is geen slecht mens. Ze zegt wonderschone dingen, vergeet niet dat haar vader is overleden een maand geleden..dan zou ik maanden van slag zijn.
maar die was nog cooler dan deze. Briljant scene uit PB was datquote:Op woensdag 25 april 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze is cool! De ijsetende moron uit Prison Break kennen we nu wel.
Ik HAAT Eric met een passie, misschien nog wel meer dan mensenrechtenactivist, anti-pestinstituut, popzanger, gitaris, creatief meesterbrein Brian Brainless de NietKlaarKomFaria.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ dat die kut Eric moet oprotten en ik het de rest niet gun
Gewoon modder vetquote:
Volg je de amerikaanse of nederlandse? Ik volg het via de Amerikaanse..in NL is het sinds vorige week weer begonnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
maar die was nog cooler dan deze. Briljant scene uit PB was dat
Dan had ik geen vrienden meer over, wees niet bangquote:Op woensdag 25 april 2007 09:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik HAAT Eric met een passie, misschien nog wel meer dan mensenrechtenactivist, anti-pestinstituut, popzanger, gitaris, creatief meesterbrein Brian Brainless de NietKlaarKomFaria.
Ik hoop dat mensen inzien dat niet alle homootjes zoals Eric zijn..zo walgelijk, zo lelijk, zo doortrapt.
Dat is zn zinvol geweld pakjequote:
Had ik ook bij mn decaan, toen ik vertelde dat ik hetero wasquote:Op woensdag 25 april 2007 09:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Sylvia gewoon haar coming out moet hebben op de Nederlandse tv.
"Ik hou van poes"
Werkt altijd! Bij mij werkte het als prima excuus om niet van school gestuurd te worden..al had ik al 5 jaar daarvoor mijn coming out gehad. Dat de homosexuele dekaan mij toen even iets te lang over mijn arm wreef nam ik voor lief.
Tuurlijk niet! Zoals we ook niet denken dat álle dikkerds vies zijn en alle Antillanen achterbaksquote:Op woensdag 25 april 2007 09:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik HAAT Eric met een passie, misschien nog wel meer dan mensenrechtenactivist, anti-pestinstituut, popzanger, gitaris, creatief meesterbrein Brian Brainless de NietKlaarKomFaria.
Ik hoop dat mensen inzien dat niet alle homootjes zoals Eric zijn..zo walgelijk, zo lelijk, zo doortrapt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Zoals we ook niet denken dat álle dikkerds vies zijn en alle Antillanen achterbaks
En zo discreet als Herma.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef kleinzusje het volgende:
ALLE schoonmakers zijn zoals Palma
Amerikaanse, dus ik ben voorlopig helaas klaarquote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Volg je de amerikaanse of nederlandse? Ik volg het via de Amerikaanse..in NL is het sinds vorige week weer begonnen.
En zo geil als lieksnolquote:
+1quote:Op woensdag 25 april 2007 09:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Net als je denkt dat Natasia echt een lieve vrouw is verpest ze het weer!
Ik hoop dat ze voor de rest van haar leven met die 2 lege theezakjes en flubberbuik rondloopt..
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, wat richten ze aan.
Laatste poging:
Huub, wil je mijn vriendin hebben?![]()
Edit: foto weg.
Je vergeet de CAPSquote:Op woensdag 25 april 2007 09:48 schreef kleinzusje het volgende:
luister schat
dat denk jij
dat denk jij
dat denk jij
je luistert niet
je luistert niet
je luistert niet
komt er nog meer
komt er nog meer
komt er nog meer
dat is echt zielig Huub
dat is echt zielig Huub