Oh, jij denkt dat er ook positieve reacties komen?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar de reacties worden gefilterd door de redaktie...
Waaromquote:Op woensdag 25 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
Dat kan niet en dat weten ze, want Brian zou gefileerd worden![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:43 schreef APK het volgende:
Toen ik Jaap eerst zag, moest ik huilen.
Zijn gewicht, zijn gezicht...
...deden mij schuilen.
Maar toch, deze man van staal!
Gaat aan den einder, met de prijs aan de haal!
Met nieuwe eigenwaarde, kracht en een miljoen..
...Ik zeg Jaap, jij gaat het doen!
XXX Cora, dikke zoen!![]()
Mwoah ik had het als eerste door geloof ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
En het kwam allemaal door PC Eend....
Dat komt niet door de censuur.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
Kleine suggestie: 'ik ga het met jou doen, maar alleen voor een miljoen'![]()
Het valt niet mee als klein eendje in deze grote zee hèquote:Op woensdag 25 april 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mwoah ik had het als eerste door geloof ik.
En ik word niet eens genoemd in de OP![]()
Jazeker! Tuurlijk! van Ken net! En zn medebewoners...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat er ook positieve reacties komen?![]()
Zijn domme gansjes nog op om deze tijd? Zo ja, dan hebben jullie gelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft de zebra ook overleeft toch?
Daar ben ik helemaal niet rouwig omquote:Op woensdag 25 april 2007 02:45 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn verd**** nu al die mensen op FOK die vanavond aanwezig waren tijdens de dj sessie van Huub? Binnen no time waren ze weg!
Ja, het leek wel een soort flashmob van lurkers.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:45 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn verd**** nu al die mensen op FOK die vanavond aanwezig waren tijdens de dj sessie van Huub? Binnen no time waren ze weg!
Zit ik me af te vragen... ben ik nou al incrowd of nog steeds zo'n newbiequote:Op woensdag 25 april 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet rouwig om![]()
De echte die hard zijn wij gelukkig!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een soort flashmob van lurkers.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, het leek wel een soort flashmob van lurkers.
Stuur een kaartje.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
Mwoah ik had het als eerste door geloof ik.
En ik word niet eens genoemd in de OP![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De echte die hard zijn wij gelukkig!
Wat klink jij gepikeerd, heeft huub je soms niet genoemd?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn domme gansjes nog op om deze tijd? Zo ja, dan hebben jullie gelijk![]()
Ik bedoelde: domme gansjes die Brian leuk vindenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat klink jij gepikeerd, heeft huub je soms niet genoemd?![]()
Nou ik vind je tot de incrowd behoren! Ik benoem me bij deze ook gemakshalve maar daarbij.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit ik me af te vragen... ben ik nou al incrowd of nog steeds zo'n newbie![]()
Ik hoop dat er morgen een filmpje van isquote:Op woensdag 25 april 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
DEZE MUZIKALE NACHT WERD U AANGEBODEN DOOR
![]()
PC EEND
![]()
en Huub heeft je naam genoemd.
Ah okee, dan zijn we incrowd. Dan mogen wij ook die plotselinge nieuwkomers uitwuivenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:51 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou ik vind je tot de incrowd behoren! Ik benoem me bij deze ook gemakshalve maar daarbij.
Nee dat was helemaal alleen aan jou gerichtquote:
De mijne ook!! een paar keer!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
DEZE MUZIKALE NACHT WERD U AANGEBODEN DOOR
![]()
PC EEND
![]()
en Huub heeft je naam genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |