Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Gellius het volgende:
Buiten plassen is juist héérlijk! Maar goed - niet in de stad natuurlijk.
Ja, dat klopt. Maar ik ben zonet al in de stad geweest.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Op het Koningsplein is er wel zon broer!
Nee, jij vindt Pope een held.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef JAM het volgende:
Pope is een held.
Jij bent een meisje!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.
Heel goed, L. Je leert het nog wel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.
Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.
Naar meisjes?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.
Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.
'Parijs is zo'n mooie stad!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij vindt Pope een held.
Ik kots op helden.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vertoonde ook een aardig staaltje van scriptienegeren. Ik ben eerst die van een huisgenote gaan schrijven.
Ik verheug me vooral op Haarlem uit, broer.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef dwerg het volgende:
Zeg JAM, heb je al zin in ADO - Veendam? Of ADO - FC Omniworld? Spannend!
Een vriend van me komt uit Haarlem en die zit daar altijd in het stadion, dan kan ik naar 'm zwaaien. Stromvogels/Telstar, ook leuk. Daar hebben we ooit nog Dorus de Vries vandaan gehaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.
Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.
Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.
Nou, ik haat voetbal, met elke vezel van mijn lichaam. In elke molecule die deel van mijn persoon uitmaakt, bevindt zich de allerzwartste haat die maar denkbaar is. Dat ten eerste.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Z het volgende:
[..]
Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |