Smerige racist.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Dit weekend is me door een mannelijke gelovige weer de hand geweigerd. Normaal krijg ik er uitleg bij, maar nu werd ik gewoon genegeerd, terwijl die mannen toch bij mij thuis binnen moesten zijn (ze kopen het huis waarin ik woonde).
Ik kan er maar niet aan wennen. Dit is al de zevende keer. Ik voel me elke keer weer lullig.
Sjah, en maar afvragen waarom hij je de hand weigert.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Anders had ik geen clitoris meer over.
Tja, het was vast een homo-jood danquote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, en maar afvragen waarom hij je de hand weigert.![]()
Dus volgende keer eerst je handen wassen voor je met je bezwete rooie kop de deur opent.
als je huisbaas wil verkopen heb je natuurlijk wel recht om als eerste een bod te doen. Hij mag dan niet lager verkopen dan jouw bod. Jij blijft dan steeds recht hebben op een vervolgbod als er een hoger bod moest komenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik? Ken je het Belgische huurrecht?
wel goed afvegen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Geloof
Als ik m'n huis te koop stelde en d'r zou zo'n mongool bij me langskomen die vanwege geloofsovertuigingen rare fratsen zou vertonen, dan wees ik 'm meteen de achteruitgang.
Jou ontgaat duidelijk de ironie dat TS immer ten strijde trekt tegen alles en iedereen die ook maar een woord zegt over allochtonen die niet integreren.quote:
Wat een onzin. Ik heb zelf vaak kritiek op het falende integratiebeleid en het gebrek aan zelfkritiek van Marokkanen.quote:Op donderdag 26 april 2007 03:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jou ontgaat duidelijk de ironie dat TS immer ten strijde trekt tegen alles en iedereen die ook maar een woord zegt over allochtonen die niet integreren.
Het is een appartement in een enorm complex dat te koop staat. Als de huisbaas mij uit dat appartment wil hebben, dan flikkert-ie me er gewoon uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef USAF het volgende:
Toegang tot de rest van het huis weigeren zou ik doen, zo moeilijk is dat toch niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |