Antwerpen.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
In welk kutdorp woon jij nou weer?
Whehe, jij laat Moslims in je huisquote:
In dit geval waren het Joden.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe, jij laat Moslims in je huis![]()
![]()
Anders had ik geen clitoris meer over.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Je weet zeker dat je geen haak ipv van een hand hebt?
Helder.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Anders had ik geen clitoris meer over.
Ja, wat moet ik? Ken je het Belgische huurrecht?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Liet je ze wel binnen?
Nja, ze hebben wel geld dan. Of diamanten.quote:
Nou en? Maakt dat het beter om je niet te verwaardigen mij een hand te geven?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, ze hebben wel geld dan. Of diamanten.
En nu?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
Dit weekend is me door een mannelijke gelovige weer de hand geweigerd. Normaal krijg ik er uitleg bij, maar nu werd ik gewoon genegeerd, terwijl die mannen toch bij mij thuis binnen moesten zijn (ze kopen het huis waarin ik woonde).
Ik kan er maar niet aan wennen. Dit is al de zevende keer. Ik voel me elke keer weer lullig.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik? Ken je het Belgische huurrecht?
Het komt er op neer dat als de huisbaas je contract wil ontbinden, hij dat zonder opgaaf van redenen ook gewoon mag.quote:
Mooi "recht"...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat als de huisbaas je contract wil ontbinden, hij dat zonder opgaaf van redenen ook gewoon mag.
Pardon?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet in je kast gaan zitten he
Oh, is dit een goedkope Anne Frank-grap? Die was zo ontzettend doorszichtig dat ik 'm niet eens zag.quote:
Leest en lacht.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:19 schreef Blivox het volgende:
Wat bedoel je met semantisch aangelegd? Dat je graag rassen gescheiden ziet?
shhtt dis mijn topic nuquote:Op woensdag 25 april 2007 01:19 schreef Floripas het volgende:
Mijn topic, wat doe je?
Ik vind het behoorlijk onbeleefd - vooral omdat ze weigeren omdat ik een vrouw ben.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:27 schreef Pony-Lover het volgende:
Ach wat een gezeur allemaal, als die man nou denkt dat ie je gelijk moet neuken / met je trouwen / naar de hel gaat als hij je een hand geeft laat hem dan.![]()
![]()
![]()
Ik geef joden/moslims/ambtenaren en automonteurs ook nooit een hand.
![]()
wel minder goed dan mannen in zowat alle opzichten. Jullie kunnen alleen lekker neukenquote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk onbeleefd - vooral omdat ze weigeren omdat ik een vrouw ben.
Alsof wij goor zijn.
Zo af en toe welquote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef Floripas het volgende:
Alsof wij goor zijn.
Tsja, en je bept over respect.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gelovigen meppen.![]()
Volgende keer grijp ik z'n hand gewoon, of-ie het nou leuk vindt of niet.
Ik wil best over respect beppen, maar wat is er mis met een beetje respect voor mij te tonen?quote:
Dat is het ook, ik zou alleen niet zo verbaasd/geschokt reageren op zo'n weigering (al ben ik natuurlijk geen vrouw), aangezien ik orthodoxe joden/moslims/christenen sowieso niet als volwaardig medeburgers zie en ze zelf dus ook zoveel mogelijk zal negeren.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk onbeleefd - vooral omdat ze weigeren omdat ik een vrouw ben.
Alsof wij goor zijn.
je blijft een vrouw he, niet overdrijven nuquote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil best over respect beppen, maar wat is er mis met een beetje respect voor mij te tonen?
Je hoeft het sneue gegeven dat je nog nooit een vriendin hebt gehad niet op ons ganse geslacht af te reageren, hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:56 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je blijft een vrouw he, niet overdrijven nu
Ik wel, maar sommigen onder hen maken het me verdraaid moeilijk soms.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik zou alleen niet zo verbaasd/geschokt reageren op zo'n weigering (al ben ik natuurlijk geen vrouw), aangezien ik orthodoxe joden/moslims/christenen sowieso niet als volwaardig medeburgers zie en ze zelf dus ook zoveel mogelijk zal negeren.
ik ben eerste klas playerquote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hoeft het sneue gegeven dat je nog nooit een vriendin hebt gehad niet op ons ganse geslacht af te reageren, hoor.
Maar dat leer je op de middelbare school nog wel.
je doet grappig, maar ik versier je met gemak. Je moeder ook als ze lekker is.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je draagt dus het klassenboek van de eerste? Wat lief.
Oh oh, zitten de traantjes zo hoog?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:03 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je doet grappig, maar ik versier je met gemak. Je moeder ook als ze lekker is.
Stom kutje
Je deed me pijn jaquote:Op woensdag 25 april 2007 02:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh oh, zitten de traantjes zo hoog?
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Anders had ik geen clitoris meer over.
Verkleden als vent, hand geven en dan je nepsnor afrukken "ha ha, genept!"?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alsof wij goor zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |