Dan zou hij wel depressiever vrolijker overkomen, dat wordt een trein koppen lijkt me..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Hanenwurger het volgende:
Ach, hij heeft een vrouw ontmoet... we horen nog van hem zodra hij aan de alimentatie zit...
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:01 schreef fallrite het volgende:
Iemand maakt wel wiki artikeltje voor 'm
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef buzzer het volgende:
Am I missing something, of is het onderwerp al van die pagina gehaald ?
?quote:I am hereby announcing my retirement from Wikipedia. I woke up this morning and realized I had wasted my life. Since I'm too old to do anything about it now, I've decided to off myself. Goodbye everyone. Learn from my mistake. Don't spend your life in front of a computer! That's not what life is for.
Dat stukje is GROEN, niet grijs, dus de verwarring was te begrijpenquote:
Het is inderdaad binnen 60 seconden weer verwijderd door een andere editor.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef buzzer het volgende:
Am I missing something, of is het onderwerp al van die pagina gehaald ?
Dat is hartstikke grijsquote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat stukje is GROEN, niet grijs, dus de verwarring was te begrijpen.
Ik zie het anders nog steeds staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Het is inderdaad binnen 60 seconden weer verwijderd door een andere editor.
Waar dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zie het anders nog steeds staan.
De link van floripas en dan helemaal naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef soylent het volgende:
[..]
Waar dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/User:UtherSRG
Dat is een link naar de diff van deze aanpassing, die gaat nooit meer weg.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De link van floripas en dan helemaal naar beneden scrollen.
OK, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat is een link naar de diff van deze aanpassing, die gaat nooit meer weg.
'I've decided to off myself' kan dus betekenen dat hij zijn eigen van kant gaat maken (betekenis 5), maar het hoeft niet. Gevoelsmatig denk ik dat [desbetreffende user] eerder betekenis 2 bedoelt.quote:off (onovergankelijk werkwoord)
1 uittrekken, uitdoen (kleding)
2 (informeel) zich (willen) terugtrekken uit
(willen) opzeggen / afzeggen
3 (informeel) uitmaken met (verloofde)
breken met
4 (slang) neuken (met)
5 (Amerikaans-Engels; slang) afmaken
koud maken, doden
Lijkt me meer dat hij gewoon offline gaat, weg van z'n computer/internet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef Floripas het volgende:
He's going to "off himself". Dat lijkt me zelfmoord plegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |